Preparazione di fish diliziosu sottu marinata

A ricetta pè u pesciu hè marinatu. A cucina hè diliziosa.
U pesciu sottu a marina hè sempre familiar da i tempi Soviets. Allora era sirvutu à ogni locu: in stabbilimentu publicu di diversi livelli, preparatu per i celebrazione di casa è per una tabella di ghjornu. E questu ùn hè micca maravigghatu, secondu a quantità limitata di prudutti di quellu tempu.

Ma ancu parechje ghjente cum'è stu platu per u so valor nutricionale, u gustu piccu è faciule in coccia.

Perchè hè un pezzu marinatu assai populari?

Anu dopu, a prevalenza di questu platu ùn hè micca diminuitu, è ripituleghje e ricette di mamma è averebbe. Ma ora ci hè più more opportunità per dà l'alimentu un gustu inusual.

U primu, si ponu ghjunghje à travagliu cù l'usi di parechji pisci. A ricetta tradiziunale si usa un legame, ma si pigliate un filettinu di catfish fatta o un pezzu rossu sanu, u gustu è u gustu sarà completamente diversu, ancu s'elli l'ingredienti principali ùn cambianu.

Siconda, ci hè l'uppurtunità di pruvà cù i cumpunenti di u marinatu. Sicondu a ricetta classica, carìggini, cipudine è u paste di tomate sò aghjunti. Ma e donne di casa muderna hà iniziatu à cumplementà cù zucchini, racanie di l'api, pezzellu è tomate frescu. Pruvate, è andarè definitu à l'opzione chì avarà più à a maiò parte di e vostre preferenzi gastronomichi.

E, in terzu, condimenti è spezia. Agree, hè difficiuli di dà un novu gustu à u pranzu, se solu salinu, pepite è foglie foglie sò liberamente dispunibili. Oghji i fabriziari creanu mezzii speziale per i pesci, ma pudete liberà creà tù stessu. Per esempiu, aghjunghje una graneddi di mustarda o sallai. O, per un culore satubutu è gustu, aghjunghje turmeric è currie.

Comu cocilu

Eccu a ricetta basta, nantu à a basa di quale pudete fantasiarà è cumplementà cù i vostri ingredienti.

A quantità di prudutti ponu esse presu in un volumu arbitrariu, ma pruvate a mantene u pesu di pesci è ligumi nantu à u listessu.

Prucessu di cucina

  1. Puru u pezzu di i scalci è l'intrite. Pudete tagliate in porcelluzzi chini cù una cresia, ma hè megliu disassembleghja à i filetti.
  2. Calami a padedda cù oli vegetale. Ogni pezzu hè annullatu in farina è frittu.
  3. Mentre u piscu hè culinante, fegate i zappagine, chop the cipudine in una manera arbitraria (mità rintuli o cubbi) è tagliate i pezzi in taglioli finti. U stufa à l'altru pane.
  4. In leghje, aghjunghje u paste di tomate. Pò esse tastatu da salitu, pepite è spizziati prediletti, se pensate chì hè troppu inutilmente.
  5. Aggiuncia perpendicularmente un pozzu acqua à u marinatu è coccia nantu à u caldu pianu, perchè e vindite ùn sò micca sicche, à dì, stufatu.
  6. In un cuntaculu prufile, ponu esce una capanna di marinata, pezza è vegetale nova. U numaru di capasarà dependeranu di i prudutti, ma l'ultima bola devendia necessariamente di ligumi.
  7. Parture da fruttu à a temperatura di l'ambienti, circa una ora è media, è pudete ne puru aduprà in a fria.
  8. U pianu hè servitu freti è, in regula, sparisce rapidamente da u tavulu. Ma, cumu a pràtica mostra, una maiò parte di pesci sottu a marina si pò esce in a frigoristica per un bellu pezzu, u più chjaru hè di scorchisce cù una cullera neve, per quessa chì u pezzu ùn sia micca scorched.
  9. Per a sola ricetta, pudete preparà appiccicate in un multivariate, aghjustendu ingredienti.

Per un cambiamentu, pudete fà in questa retazione cusì dichjarazioni