A diferenza in età hè a diferenza in a rapportu

Allora era guidatu in a soziunità chì a relazione trà un omu è una donna, cumposta per un significativu diferenza di età, hà sempre parechamente disapproving.

S'ellu hè una quistione di u travagliu, si parlaranu di u desideriu di "curre favori", se d'amuri, diceranu chì "hà andatu (o passatu) per soldi". Ma hè cusì dolore è stranu, in fattu?

A Natura impone una donna assai più ca un omu, è ùn hè micca surprisante, perchè dependa da a donna, dependa più nantu à a survival di u genus. Una donna sughjate u zitellu, cura à u so maritu, furnisce una casa cusciita. No sorpresa, sia a madurezzione è a furmazione di personalità in e zitelli accennatu prima chì a "mezza forte di l'umanità".

I prublemi di u cumprinmentu è l'intruduzzione trà l'omu è di una donna, cun una diferenza di età significativa, cumincianu, sfortunatamenti, micca à u livellu di u fisiològicu, ma à u livellu di representazione umani è di cunvenzione.


Ùn ci hè nunda di malu cù u fattu chì u figliolu benamatu cuminciò à fate una picciotta chì hè in più vechja d'ellu durante parechji anni, hè più intelligente, più sperimentata è cù quellu chì hà avutu menu pussibilità di avè un impurtante ricontamentu in a famiglia. Ma, ricordate, cumu si vede à u so disapprovingly? Sè sicuru chì ella hè caccie per un "stupidu ghjovanu", qualchissia vi dette? No, ma allura perchè tutti issi moralizazioni è scandali? Induve hè a guaranzia chì serà felice cù un cuntimpuraniu?

Ancu più intolerante hè l'attitudine in una casata chì a donna hè più ghjovira chì un omu. Rienghje rispevule da a cuscenza sociale l'accumpghere in a caccia per l'eredi, è ellu - per truvà un ghjovanu corpu. Dopu, una carica di preghjudiziu distorti u situ veru di e cose. I picciotti ghjente sò sempre teme di inizià una relazione cù i so pari - anu troppu carefree, frívolu è senza novità in quelli di u corpu. Un omu maiò pò assicurà contr'à e parechje sbagli, hè cunfidatu in ellu è ùn hè micca dispiacatu à cambià a carga di rispunsabilità à u cumpagnu.

In materiali di a relazione di i sessi, l'impurtanza principale sempre hà, quandu, cumu questu l'associate si cuncernanu l'una di l'altri, quantu ponu sparte cù l'amare cù e so sperienze, i so interessi è u puntu di vista. I frames di età ùn sò micca critichi. Sì, se a diffarenza di età supera 20 o 30 anni, ùn hè micca solu chjaru da u puntu di vista di a furmazione di a famiglia è di u nàscita di i zitelli, ma da l'oltre mancu, si ella hè 50 è hè 69 è a diferenza hè casi 20 anni, chì impedisce di esse Together? I figlioli sò bè ​​ravagini, a vita hè stata stata cun dignità, ma nisuna furtuna - unu di i cagiuni mortu, è chì vulete viaghjà solu, cuncintendu à l'"opinion publica"?

A società hè spessu inclinata per cundune l'azzioni di l'altri pòpuli solu perchè sò sbagliati da a filetta cumuni, anu abbandunà u corsi di u regnu abituale, stabilitu. Solu cusì hè tutte cumpunente chì ogni persona hè una persona cù i so idee, i valori è u so modu in questa vita. I paisani chì cunnuzanu a sposa di u so figliolu perchè ella hè cinque anni di più d'ellu ùn pensate micca di i so sentimenti, chì hè pussibule chì questu hè una chance chì ùn vulete micca cascà à più è sò pronti, à volte per sparisce tuttu, solu " e persone pensanu ... "