Cumu scuprite a feminità in sè stessu?

Hè necessariu di ricunnosce u fattu chì no tutti e donne cù età pò esigene a curazione di i mariti in elli. E questu, ma u fattu chì anu vistu geniale, portanu un modu di stilacciu attivu è si cunsidiranu si stanu rializati à l'autore.

Forsi la vostra vita famigliali era primu romantica, però, i sentimenti sò saputo chì sò inesgabile. È u mumentu hè quandu avete averà dumandà questu quistioni, perchè tuttu passa. È ùn avete micca daveru un mutivu per debilitavvi l'interessu di un omu per sè stessu? Un altru lexicographer e filosufu Pierre Boast indica chì " e donne hè mai più forte cum'è quandu sò armati cù a so impotenza".

L'arti di l'incantevule

Pudete scuntate assai e femine chì e so funziunari e belle ùn ponu esse chjamati è e so figuri sò ordinarji, ma ... A so feminità li face i disgrazia è attrattiva à l'ochji di i so omi. In i nostri ghjorni, a feminità hè un fenomenu rari. Una donna muderna hà cunsideratu una pusizione di vita activa è hè stubbitu à ghjucà i so scopi, in u gimnastu o avè progressu à a scola di a carriera. Questu, sicuru, ùn hè micca male, ma, avete avete chì i vostri modi, pianu, è parechji modi? Turnemu à quelli chì i imagine per quellu ghjornu inspira parechji per imitar.

Ricurdativi di a reina d'Egittu, Cleopatra. A mamma di quattru figlioli è u capu di un statu sanu - hè un mudellu per l'imitazioni di una donna muderna? À u listessu tempu, ella hè cunnisciuta ancu com'è u grande cunquistatore di i corazioni di l'omi, è u so artu di mantene a so bellezza hà surviviu à questu ghjornu, ricordate almenu i masks di Cleopatra è u bagnu di Cleopatra. Ma era bella? À questu compte, ci sò parechji opinioni. Qualchì volta furnisce a so apetta cun un nasu longu è u chin chevalle. Parechje fonti chì avemu venutu da noi di l'antichità, dicenu chì a regina pussidia una mente forte è animosa, era un grande diplomaticu, è una voce alta chiazzante ùn puderebbe sfacciate qualcosa. Pi dui mila anni, u so nome ùn hà micca cessatu di disturbà l'mente di i grandi artisti di eteppi difficiuli, cum'è Shakespeare, Pushkin, Bernard Shaw è assai altri. L'imaghjini di a reina, priservatu nantu à l'statues è muniti - sò diversi è ùn deve micca una sola idea di i so dati esterni. Esse u standard di feminità. Cleopatra resta un misteru, ammucciatu da noi a so verità identità sottu u velu di seculi.

E quantu liggenni supra a Riggina di Saba? In unu di i libri Talmud, u Midrash, u so mente è a bellezza si vantavanu. Hè cunquistatu ancu u Re Salomon. Hè stanu assai fascinatu da a reina di Saba chì pensava chì u diàvule stessu era in u so disfinutu. Dunque, hè ghjuntu cun u cunning manera di pruvà a so guessia, chì pensa chì invece di i petti di a regina sottu u vestitu sò oghji di u caprettu. À quellu tempu di l'arrivata di a tsarina, Salamone avia custruiu un pabellone cun un chjaru di vetru, sottu u pezzu rintra e li dumandò a bellezza per passà in u hall. Hè stunnutu quandu a regina cresce u so vestitu nantu à l'acqua, cum'è qualsiasi altra donna chì avia avutu, è sottu hè un paru di giglii veramente femmini, ma di curvuli è pilute, micca in tuttu attrattiva. Pensate postu chì Quandu Salomonu anu interessatu perch'ellu? L'apicultore di a righjina, accumpagnata da un grandu capu, duie pantres è boni divs half-naked, l'hà fattu u locu. Iè, perchè u fruttu di u so amori era u so figliolu.

Chì hè a femminile?

A feminità hè una cumminazione di grazia, refinamentu è plastica. A feminità hè ricanusciuta immediata, affirmannu u cuntrastu di i forti qualità di lotta di un omu. Per aiutu di una donna gentile è brutta, l'omu di a muntagna hè prestu à turnà, affirmannu u so valore è a masculinità. Dopu tuttu, u principale per un omu hè di rializzallu u so putere. Charles Baudelaire hà innittatu ancu chì "una donna hè una invitu à a felicità".

Cumu vede u femininu?

A più impurtante hè di salizzà a diffarenza entre sè è l'omu. Fate scatate tessili maschili è culori scuri, è tuttu ciò chì face u to stile di l'omu, ancu i chjusi, chietti è altri elementi di u vestitu d'omi. Hè bellu di sperimentà sè sapè cumu fà, ma hè megliu utilizà u pruduttu femminile chjamatu - bluschi, capelli, braccialetti, siluce ciumi.

Ùn avete gesticulà assai? Cumu riri? Avete moderatu è uttenente un appellu? Cume si fa cumpagnia? Amparate a vostra gràzia è maniche? Sì ùn sì, vale a vedere di voi fora da u pensamentu. E donne arsu è dolce ùn sò micca solu. Dopu tuttu, prima di tutti, l'omu apprezzate in cumpagnie feminità.