Planta di dracaena

U genus Dracaena hà centu cinquanta specie di e piante perenni di a famiglia di l'agate. In a taxonomia in l'inglesa, u genus hè di a famiglia di Aciforms, in certi fonti di u genulu hè dichjaratu chì ghjè appartitu à a famiglia Drachen (Dracaenaceae). Distribuitu principalamenti in i subtropici è tropichi di u Vecchiu Munnu. U genus Dracaena hè vinutu da dracaena (a parola greca), chì significa u drago femminile.

A pianta havi una testa luciala, foglia allungada, chì sò cullati in l'apex. Dugonervnoe venezione di foglie. Ogni friddu hà una simplicatura.

In a stanza, a pianta raramente fiori. I fiori sò chjuchi, verdi o bianchi, anu un arzu assai pisanti o fragranti, pericone durante u tulipanu hè cunsigliatu di piglià a pianta da a stanza.

Danti qualchi spezie vegetale, u smoggum hè struitu, sò règula è russa (questa resina hè ancu chjamata "sangue dragon"). Fibbe di foglie passa per a pruduzzioni di pinnelli, perchè anu pussidienu e proprietà di prugna è prugnoli. Una quantità di spezie hè cultivatu cum'è pezzi ornamentali.

In a forma di pianta ornamentali, i drachis sò usati per locu di l'ufficiu è residenziale. I cumpunimenti di draghici incù perfectamente in l'architittura di u disignu mudernu, cumminendu a gràzia di un troncu rossu è i fogli di culore dipinti.

Hè cresce chì a dracaena hà una forza calmante, è hè ancu capacitu di sguassà un state deprime. In a cultura, i draghenas hè unpretentiu. Dracaens pò cresce comi chini originali.

Dracaena hè simili à a cordillina (un tipu di famiglia stritta), cusì ci hè spessu cunfusioni, ma sò parechje diffarenzii tra dui spezii: i cordillini anu rizziulu biancu è rivolve, è i drachene ùn anu micca riizomi, e so radichi sò lisici è diritti, aranci o giallu scuru. Ci hè ancu diffirenziu: i cordillini in u nidu di u fetus sò 3 semi, è a dracaena hà una sola; i cordillini da a vigna principalu si deviate à un angelo agutu, mentri in a dracena, a venazioni arcuate di e foglie.

Cuscini per dracaena.

Illuminazione. A pianta di a casa di dracaena si prefiere luce luminosu sparpugliatu, ma da i raghji diretti di u soli deve esse in cascia. A pianta crisciarà bè nantu à a finestra occidintali è orientale. Hè bellu qualcamentu per ghjustu vicinu à a finestra di a meridionale, ma cù ombreamento obligatoriamente.

Per e variegate spezie, es necessariu più illuminazione chì d'espere con foglie verde.

À l'estiu, a pianta dracenu hè permessa di trasportu à l'aire frescu, ma dinò chì a pianta hè tutta da a chjagua è di u sole di u raghju direttu. In u invernu, a pianta deve esse posta più vicinu à a finestra, perchè, cum'è regula, manca luce. In a presenza di l'illuminazione artificiali, Dracaena hè capaci di cresce bè. Ma a mancanza di luce chì porta à u fattu chì a pianta principia a dolce.

Temperatura. Per a vita di a pianta, a temperatura di l'uperazione più optimu hè di 20-25 gradi, in l'estiu pò tolerà una temperatura di 28 gradi. In u invernu, a tampiratura ùn deve micca sottu 12 gradi è a temperatura l'optimale hè 16-18 gradi.

D 'acqua. A primavera è l'estate, a regola deve esse abbundanza, ma quandu u regnu u sustratu ùn esce. In u invernu, a regola hè ridutta è esse fatta dopu chì u pianu hè tutta secca. L'acqua di l'umidità causa a decadenza di e dracaena.

Sì avete spruzzu sprazzate sta pianta d'interiors, pudete acquessu freti sparte, per dà a sustrato un seccione dupere.

Se dopu a rega in una paletta, ci hè acqua, dopu dopu à trenta minuti da riei, ci vole à spressione, è a panetta deve esse squanditu. U fondu di u pomeju duveranu un bon drainage per chì e razzi sò micca stagnate.

U tipu di dracenu cù larghevuli in u periodu di a crescita devia esse acquistata più abbastanza ca l'animali cù steddi stritti. Hè perchè l'aria larga evapora più umida di l'aranciu.

Umidità di l'aria. Dracaena hè una pianta chì pò cretà in una stanza cù l'aire asciuttu, ma dà preferenza à l'alta humidità. L'aria sicura hè amatu solu da u Drazen Godzef è u dragone.

À l'estiu, a pianta deve esse sprachjata cù l'acqua diversi volte di ghjornu. L'acqua deve esse 2 gradi di calore di a temperatura di l'aria. Per aghjustà a humidità, a pianta in a pignatta hè colera nantu à una paletta cun tanta schattata o turba.

U fogliu deve esse lavatu cù un pienu di foglia, è da asciugà da un pappu hatu, ùn aiutà micca solu per ridivà di u polu, ma ancu per impedisce l'apparizione di pesti.

In u invernu, i pianti ùn deve micca pusatu vicinu à e pilastri caldi.

Per evitari l'accumulation of excess of moisture in l'axilità di e foglie, u Dracenu dracene deve esse lavatu è sprinkled cun preca preca. Per dà un apparitu brillanti, a dracaena pò esse trattatu cù cera di lattice.

Top dressing. Per alimentà a pianta chì deve bisognu à l'annu: in u periodu di l'estiu, a fecundazione hè fatta cù un fertilizzante cumplessu per simana una volta; in l 'inguernu, una volta ogni trentanni ghjorni.

Pruning. Dracaens sò carattarizati da aduprendu qualchì foglie verdi sopra u pugnu nuvellu. I foglie di sta pianta ùn duranu micca longa, i frazziunità di a partenza prima cumincianu à già alluminatu dopu à dui anni, anderanu è scapigliate. Quandu u zucchero hè esse espunutu, hè tagghiatu è appiicatu à e tingdi. Avete bisognu di trimari cent'anni.

Se u drachma hè tagliatu, puderia dà novi rosetti di foglie, è da questu hè più bella più bella. In questu piriodu, finu à chì i fille rivolvi, u regnu hè riddudu.

Trasplante. Pjanti ghjovani pò esse trasplantati ogni annu. I pupi adultu cresciute sò traspurteri in primavera in almenu 3 anni se necessariu (u voluminu di l'oleghjule hè chinu di e razzi di a pianta).

A cumulazione di a tarra hè nutritiva, pocu azidata (pH = 6-6.5), invece ancu avè una grande quantità di humus. Puderia custituita di sabbia (una parte), foglia terre (duie parte), terre land (4 parte).

Quandu si prisintà una pianta in una mezora fresca di a tarra, in più di a sable, pudete aghjunghje craccole di brique è pezzi di u beditu è ​​di u carbonu. U bucket di sustrato hè stata chjappata di 500 chili di ladri è 3 manati di carbuni.

Pezzi di carbone sò necessariu per impediscenu u sviluppu di i prucessi di decadenza. Eppo, u ladrone hè necessariu per incrementà a friquila di u substratu, in più, aghjunghje l'humitate eccessiva, è questu hè un fattore assai impurtante, perchè i drachisni ùn pò sustene u stagnazioni è l'acqua di sopra. U fondu di a pignatta hè furnutu di drenaje.

Sì a pianta cresce in un pezzu maiò, perchè pericienta a tappa di u sustrato (2 cm) deve esse cambiatu (appruntendu quasi un annu).

Dracaens sò ancu cultivati ​​cù idroponichi.

Riproduzione. I Seeds ripruduce solu variità virdi. A pianta ancu ripruduce parechji zucchetti o stagni neodrevesnevshih.

Hè statu dannighjatu: una armi, arricurdimentu, puliti, fiocchi, trips.