Roman Abramovich si divorcia di Darya Zhukova

Literaturmente una ora dopu i portali di notizie brillava un missaghju sensitivu chì u bilanzariu Roman Abramovich è a so terza sposa Daria Zhukova sò divurziati. I Cònjudi ùn anu micca indicatu i motivi di a so decisione, ma in una dichjarazione à a stampa anu nutatu chì sò l'amici:

Dopu à 10 anni di cunvivialità, avemu fattu una decisione difficili per parti, ma seguitemu fermu amici, i genitori di dui figlioli maravigliii è i partinariati in i prughjetti ch'elli avianu cresciute è sviluppati.

Daria Zhukova, cuniata cù Roman Abramovich, hè u fundatore di u centru culturale in San Petruburgu è u Museum of Modern Art "Garage" in Moscu. I Cònjose suscitonu dui zitelli cumuni - u figliolu di 7 anni d'Arone è Leia di 4 anni di età.

Prima à Daria Zhukova, Roman Abramovich era duppu sposatu. Cù a so prima moglie Olga Lysova, l'affari tuttava di trè anni (da u 1987 à u 1990). In 1991, Abramovich hà maritatu cù Irina Malandina, chì u matrimoniu durò 16 anni. Irina hà detti l'oligarchu di cinque figlioli, ma dopu avè assicuratu nantu à a novella di u maritu cù u mudellu di Daria Zhukova, a donna hà preseltu per u divorziu.

Secunnu l'informazioni dispunibili nantu à Internet, Zhukova Abramovich hà scontru in u 2005, è si maritau pocu dopu u divorziu cù a so secunna moglie.

Darya Zhukov hè stata suspettata in u novu nantu à a parti

I Cònjude ùn ponu micca chjamatu u veru raggiuni di u so divorziu, cusì provue una discussione di e pussibuli cause. In u invernu, a stampa informava chì Daria Zhukov hè stata attunata in una affari di u cantu. Allora u tablojde Italian hà postu stampa di a so mòglia Romana Abramovich in a cumpagnia di l'art dealer Vito Schnabel, l'amata attiva Heidi Klum.

A coppia hè stata bonissima parlante in una intima atmosfera, è nantu à parechji frames pari chì Daria è Vito sò basgiando.

I ghjurnalisti anu saputu chì Zhukova attene ogni avvenimentu organizzatu da Schnabel. Dopu, à frivaru 2017, u rappresentante ufficiale di Roman Abramovich hà dettu chì i ritratti sò falsificati. A ghjudicà da u sviluppu di l'eventi, u tabloid italienu avissi fattu ... E marcemu stu materia in Zen è anu sente di tutte e intrigue è scandali di mostra cummerciale.