A furtuna di una pente per u Natale hè a megli manera di cunnosce u futuru

A tradizione di divinzioni sacra nascita in Russia in u mumentu antichi. E persone si cunsunenza di a pace è a guerra, di a fertilità è di e cose, di malatie è di salute. Ma u più cumuni era u rituali nantu à a so fidanzata. Tardamentu à a sera, ghjovani ghjente sò in furtuna à l'ora di a casale o u nome di u so còdone futuru. E donne coseu interessate di u benessimu è di a prusperità in a famiglia. U più prublemu è u 100% verissimu hè statu cunzatu di furtuna nantu à u pentanu per u Natale, chì ghjè stilla utilizatu da e donne chì ghjè oghje in ghjornu per esse quelli chì l'aspetta per u ghjuvatu di a destinazione.

Divinazione in Natale cun pente nantu à una succia

Ci sò parechje modi di esse realizatu u rituali, sò tutti semprici semprici è simuli, ma ci hè una regula obligatoriu: u pittu deve esse novu.
  1. Prima di vultà in dormu, pente i capelli è mandate u poghju sottu à u pilaticu, dicenu: "U so cumpagnu, in u mo sognu venite à mè, pente i mio capelli". Deve esse cusì Amen. " Pudete mette diversu: "Sottu u pillow è una pettine, guidate, l'amicu." U futu sposu avarà nantu à u sònniu di una vedova, perch'ellu pò vede a so fàccia.
  2. Invita u tipu per pente i so capelli, megliu fatti di legnu. Prima di vultà à u lettu, cammina da i capelli di questu pente, dicendu: "Sustituitu, cricciate, venite à mè in dormu, fate u to pente con mi pente". Oculze u poghju sottu à u pilone è ghjene à u restu. Se à a matina nantu à a cima eranu i capelli, in un futuru prevale, un oghje nantu à l'orizzonte.
  3. A navi di Natale chjude u curldu di i vostri capelli, chjama u focu è fate un curl in ella. Se u capeddu hè spargugliatu duranti u caldi, unu pò esse rapidamente cambiamenti in u situ maritalu. Finu a fine ùn hè micca crematu - traduction anticipu è falce nantu à parte di una persona estimata. Cumpigliate prestu è veloce - puderebbe sperienze per una vita felice è felice. Se u capeddu ùn s'accetta e smolder - hè un signu dolenu, predice a malatia.

  4. Pente cù un novu pettu in a matina dopu à l'Epifania A Eve di Natale è cuntate a quantità di capelli in u pezzu. Interpretazione:
    • unu. A riunione cù u sposu sarà nantu à u ghjornu di divinazione;
    • dui. Hè necessariu di scuperta a sfurtunata esatta in quale a cumpagnie prumessa.
    • trè. Hè necessariu aghjustà a trazzia per parte di un vicinu cercanu;
    • quattru. Spernu e prublemi chì sò direttamente ligati à l'estretu;
    • cinqui o più. Hè necessariu di rimbursà di novu, qualcosa impedite d'avè un risultatu veritattu.
  5. A nuttata di u 7 ghjennaghju, fate l'acqua cù l'acqua, aghjunghjia una pezza di fras, zucchero, u salinu, mestisce bien, fate dui capelli - a vostra è a vostra amata. Vai a lettu, è in a matina per vede cumu i capelli hè stallate nantu à a superficia di l'acqua. Toccinu l'uni - rilazioni cù l'suchenes cuntinuate, una affucazione - u distinu ùn piace micca questu unioni.

Guessing on a pente per u Natale implica l'osservazione di certu regule: u capellu ùn deve esse dissolute, hè impussibile di principià una furtuna à 12 o'clock da a matina, in a casa di l'animali pò esse solu i misgi. Hè impurtante di rinunzià i cruciuti, sguassate iuletti è altri attributi religiosi. Hè piacevule à guidà un ritu in una banchera, in un attic, in un quartu di travagliu - hè una crede chì qualsiasi intersezzione di e strade hè cuntrullata da e forze scuru.