Linna di vita nantu à a manu: determinate quanti anni chì una persona vi viarà

Sia a vita di una persona serà longa è riescita o tràttana è tràggica, un chiromanu pò risponde per vede a linea di vita. In ogni modu, nisun prufessiunale nant'à u duminiu serà u pudete nome di a data precisa di a morte. In u pale di a vostra manu ùn hè micca solu nisuna infurmazione.

Linni nantu à e mani sò infurmati nantu à u statu di salute in a vita, quantu frequenza è per un bellu pezzu, una persona hè malatu. In a palma pò ancu esse certi segni chì simbulizanu l'amminanza à a vita o à a prima morte. Ma ùn averebbe annunzià una persona di a pussibilità, d'un certu passaghju in u destinu chì pò succorsu, ma hè micca fatale è obligatoriu. Aghju dettu chì parechji di i morti à una età età anu un arrangiatu excelente di e linii senza signa indicatori di a prima morte.

Curretta linee di vita

Se a linia di a vita si scurcizza, spende fermamente, questu quì pò esse cunsideratu un signu di una prima morte, ma solu se tali "patronu" hè prisente nantu à dui palme è hè cunfermata da altri signali è di e ligne.

Certi palistimi dì chì a linea di vita carenza indicate solu una tendenza à apoplexia. Ma una ligna nantu à a base è anu gradualamenti ghjinirali à una linea di estinzione cumpleta hè un signu sicuru di a morte dopu una malatia prolongata è dibilitante.

Broken Life Line

Pudete scuntate u palme chì questu sta linea si spende, è po contu novu. In regula, questa hè 1 difetto, raramente 2-3 segmenti, dividendu a filiera di vita in parechji partiti separati. Questa situazione, com'è regula, parra di a pussibilità di una malatia seria in a vita di una persona. A so durata è a gravità sò determinate da a dimensione di a discontinuita. Ci hè più, u più duru è più longu a malatia dura. Ma dapoi dopu à u ballu u lume di vita currite, ùn hè micca cunzidiratu un signu di morte, ma, à u cuntrariu, prumetti di recuperazione.

Marchi sbagliati nantu à a manu è a so interpretazione

  1. A linea di un triangulu in u mità di a manu è cruccione una curta linea di vita da u restu di u palme di punti à una morte infatte (vede a linea b in a figura supra).
  2. U ramu da a filiera di a vita à u coddu di u soli annunziate una persona di e pussibile e malattie infizziosi periculi è avvilinatu in a so vita (vede a linea q in a figura supra). Da questa linea hè più esprissioni è più longu, u più prubabili chì l'avvenimentu avarà da succorsu.
  3. Quandu a linia di vita hè attraversata sottu à una linea chì ghjera da l'esternu à u culletta di Venere, questu hè indicatu una minaccia à a vita d'una donna o avvilinatu (vede a linea d in Figura 71).

  4. Se a linia di a vita si funziona in un solu sanu cù a fila di destinazione più vicinu à l'audienza, i palmists anu cunzidiettu chì u pruprietariu di a manu hè ameazinata da un grandi periculu è di una malatia agonizzante per u so cumpurtamentu immurali.

  5. Quandu u principiu di a linea di vita hè vultatu versu u mezu di u centru mediou è righjunghja a so basa, a manu averebbe d'un defettu cor corpusiu è si carattirizza a persona cum'è malincunia.
  6. A fine di a filiera di a vita, vultatu fora, indica catarrh e strangulation.

Ciò chì punti, i circles è l'isuli dùnanu nantu à a linea di vita

Avà ancu i simboli tristi anu puntu. U so numeru numeru annantu à sta linea averevute à u so propiu annantu à u spoorficu pussibbili, malati rascati è perdita di visione. Un grandu puntu intruduce assai indiatu una morte sulla prigione. Un cittinu chjusu in a forma di un ringlet in a linea di vita simbolizza a perdita di un ochju. Isuli vulgari nantu à a linia indicanu una persona per malatia, ma e malatie ùn sò micca cusì catastròficu è severu cum'è in casu di rupti. A più longa, più longu è più nè di l'isulanu, a più seria a malatia è dura più longa. Per stima u principiu è a terminazione di u piriu di a malatia hè pussibile, avè paragunatu un arranamentu di una figura cù i punti rispunsevuli di u certu intervalu di tempu.

Islet nantu à a linea di vita

Cume à determinà in a filetta di vita in quandu u avvenimentu sarà

Ogni linea principale di a manu hè divisa in punti di vita, di quale pudete stabilisce quandu è à quale età avarà una persona per esse o quellu incidente, a linea di vita ùn hè micca eslevazione. Per definisce u marcu di u tempu di l'avvenimentu, hè necessariu dividisce a filiera di vita in 8 segmenti uggu di 1 cm. Ogni centimetru hè di 10 anni di vita. Cusì, u principiu di a linea di vita simbolicheghjanu l'età di nenezzione, dopu à 1 cm - età 10 anni, dopu à 1 - età di 20 anni, etc. L'ultimu segmentu à a basa di a manu hè cunsideratu à esse in u periodu di 80 anni.