À i soldi eranu: signalli

In a nostra vita, ghjè spessu chì una persona di travagliu, travagliu, è ùn hà micca sempre soldi. E duva vanu? Comu traversu i diti di sabbia. Nimu, dìimu. Ma cumu sippu cuntrollu di such bad luck? Sì i percepzioni di u populu veru, cù quale avete da appruntà a priservà è aghjunta u vostru capitale.


I nostri avè è avè anu moltu cunsensu per u centu, u sapianu quandu prestu, è quandu ùn hè micca, cumu fà esse accunsentutu cù a tradizione folklori à nisuna circustanza vicinu à i soldi.

Parechje signori ùn averebbe automaticamente automaticamente automaticamente automaticamente, per esempiu, quandu dunu una purse, puderà micca micca di fà una munita per fà u dirittu. I figlioli ùn sò micca pirmettichi di pichetti in casa, ùn ci sarà micca soldi. Sì u palme mancu hè piazzatu, parleremu di soldi. Eppuru per un altru nutizie folklante s'ellu ci piace a palma di dirittu - per fà u dirittu, dittu à dà.

Ma sò parechje signos chì scantanu casi da a vita di u ghjornu, chì i nostri antenati osservanu è trasmessi da generazioni à generazione.

Quandu hè megliu per dà u ritornu un debitu?

Per fà soldi

U soldi ùn piace piace

Per jinx u vostru benessiri monetariu hè assai simplice. Cusì ùn sipple più nantu à u vostru ingudu. U sensu di dirittu chì "chiancianu".

Talisman for money suerte

Per fà soldi furtuna in l'affari è u cumerciu, fate un talismanu. Furmà e so pezzi in ogni trè zicchini chjudi è incusà una cinta rossa o cordata in elli. Sempre tenite un talismanu cun voi. Per pudè esse funziona bè, pericumendu in i vostri mani, passene e muntagne è ùn si micca scurdate di pensà à a prosperità. Allora certamenti seranu cun voi.

Signure di soldi da a casa

Se trovi soldi

Signs for good trading

Ogni vinditore hà a so vistimenti cuntenente, chì ùn ponu micca spessu lavatu, altru di pudè "lavà" a so sorte.

Quandu si spargiu e vostre merchenzise nantu à u cuntadore, dichjarete e parolle: "U mercatu sò a mo rrussia, è aghju fattu (cun) beni".

Dopu à u primu cumpratore ùn passene soldi in i mercati, ma solu s'ellu era un omu. Se u primu cumpratore era una donna, hè megliu aduprà u so soldi assai alla, senza mancu fà di qualcunu à dalli. Inutili, bona furtuna per voi stu ghjornu ùn hè micca vistu.

Per ghjunghjite tutti i signori per attru, avete bisognu di un spiritu pusitivu. Cusì ùn invezza micca, ùn vogliu micca u malignu à l'altri, dà à un bumbardore è u bumerangaru di soldi si tornerà sempre à voi.