Ferrazzu - un simbulu di felicità o un guardi di e forze maligni?

Ci hè una legenda assai pocu è chì dice chì a ferrazione ùn hè micca solu simbulu di furtuna, ma dinò una difesa contru i forzi di u male.

Duoppu tempu avemu un viscuvu di Canterbury, u so nome era Dunstan. Ma ùn era micca solu una persona profonda religiosa, ma era famosu in u mondu cum'è un furore qualificatu. Una sera, Satan veni à u so ferru è li dumandò u ferru per u so scaru.

Dunstan era un pezzu surprised à questa strana visitante, ma accunsentì à piglià u travagliu, basta chì Satanassu vi permettà attache à u muru. Hà spjegatu à l'invitatu invitatu chì e precautions sò necessarii, perchè u prucessu hè assai doloroso è u ferru hè teme, cum'è chì in u prublemu Satan ellu u pede cun un pienu.


Un annu di annu d'impuru impuru, Dunstan hà da travaglià, è prestu un novu cavallu ferraghju. Idda era avvicinanu perfetta à u pignolu, è u ferru avia solu l'aghjurnà. Ricivantannusi chì tuttu sappieghja bè, u ferru cuminciò à culpimentà u primu unghje in u casu. Allora Satan aullu di u dulore infernu, perchè qualchissia capu, benedettu cù preghiera, era ingughjatu per ellu. Esperienze turmenti tempi, ignurutu à i persone, Satanassu dumannò à Dunstan chì l'abbandunassi, affinchendu a materia in fine. In ogni modu, u ferraldi, teme chì a so fama chjamava malu, disubbiatu è hà pigliatu à colpi in l'unghje per una nova forza, per cumprà l'iniziu di tuttu ciò.

U diavulu fù cusì movitu chì i mura trembianu, è hà cuminciatu à dumandà à u ferru more ca maiò per falla liberallu, prumettendu à cumprà micca i brami. Dunstan hà pensatu è pigliò da a prumissa di Satanassu chì ùn avarà mai veru in una casa nantu à e porte di quale ellu stava un podotovu.

Dopu po chì hè crede chì l'spiritu malignu ùn solu per passà a casa in u quali u ferraldi di u ferru, ma ancu ùn viaghja in casi nazioni chì a ferraghju sopra i porti.

Perchè a ferraghju travaglia?

Horseshoe hè u più anticu di i talismani cunnisciuti di furtuna, ricchezza, felicità è successu. A ferraghju truvata pò purtà assai benefizii à u so patrone:

Hè cresce chì u maiò livellu màgicu hè pussidutu di e ferru ferista da e mani di u veru maestru - u ferru. Hè desirabili per fà una ferraghju da u metalu. L'ottima scelta hè u oru, l'argentu è u coure. Ferrazzii di altri materiali ùn travaglia micca.

Da u puntu di vista di l'energia, a ferraghju metalica hà un campu mixte activu-passiu. Questu significa chì a ferraghju assume l'energia dolenta, emitata da l'ambienti esterni, è dà una bona energia.

Cumu piacevate una fossa in a casa

U primu, ùn hè impussibile di furnisce e cose da u materiale artificiale, cum'è una croce di lignu o prudutti di plastica, à a ferra. Perchè i materiali sò cunziddi "mortu" è a so energia neutralizate l'impattu positivu di a ferra.

Siconda, a ferraghju fala in una certa pusizioni. Solu allura rializarà u so propiu propiu:

Prima di tuttu, bisogna sapè chì a ferra corsa hè stallata in u corpu di a porta, è micca per detta a porta. In questu casu, a ferraghju lascià l'energia di l'uccasione è influene influenzia influente u populu di a so vivi.

Puderanu a fini di a ferra, create un "coppa" chì accumule l'energia positiva è hè un amuletu protettivu per a casa.

Quandu a ferraghja finisci, vi cuntribuiscenu à u benessivu di tutti i persone chì vanu in casa.

E benedica, è u terzu, à u podkodova servita di talismanu, pò esse situatu solu in certi posti:

A felicità, creata da mani propriu!

Avà hè chjaru perchè era a ferraghju chì era cunzidiratu simbulu di felicità, benessiri famigliali è bona furtuna. E creata da e mani di a sposa è di u sposu, diventerà per a ghjovana mamma ùn hè micca un magistenu talismanu; Ferrazzu serà un guardiastru , un guarantore di a famiglia di a famiglia.

È se vulete fà una cosa inescuvata, magica, creà un miraculu per i novu annantu à u ghjornu di u ghjornu, a più bella manera di fà questu hè di invistiscia i maestri maestri chì aiutanu à i ghjovani à creà u so propiu simbulu "di persunale" di a felicità. Believe me, una tale ceremonia ùn passà da passà in bigtoni è diventerà un grandu startu à a creazione di una nova famiglia felice.

Cumu a cerimonia di "creà a felicità?"

In u locu di a festa di a celebrazione, u smith preparanu in anticipu tuttu ciò chì hè necessariu: una fatica, un martellu, un capelli, un cuntainer cù l'acqua, dispusitivi per sustene u focu è preparanu a ferrazione futura. A preparazione per i maestri maiò pruvvete solu una mezzu ora. Comu zona per a ceremma hè un spaziu apertu di circa 3 sq.m.

Allora i ghjovani sò invitati, è u misteru di a "Inizzione" di u sposu in i ghjurnali principianti. À u listessu tempu a so forza è a precisione sò verificati, perchè chì in u prucessu u sposu ùn falla micca missu. Infatti, hè solu una formalità, è in regula, tutti i pretendenti passanu questu teste.

U sposu è a sposa si mette nantu à e manichi protubbittivi spezii è mandili, chì pruteghjanu da a contaminazione accidintali di i so beddi ghjetti. E dopu, cù l'aiutu di un ferrziunatore cun sapienza, u sposu hè di vendita di a ferraghju. Tuttu sta prucedimentu hè cumplicatu da una tempesta applausi è cumunitamenti cuntenti di i clienti risonciuti è surprised. Allora a sposa hè unita di una sposa è, cù u sposu, sò cose a so ferrazione futura. È à a forma di ghjocu, a capacità di i novu à esse pruvata hè cumposta.

U novu capu di a famiglia adopà a ferrazione equilibrata finu à chì a sposa hè satisfa cù a qualità. Dopu, un stigma hè nantu à a ferra, chì confirma a unicité di u pruduttu. E à a fine, a sposa finisci u prucessu è durazza a ferraghju finita. Sughjenu solu per lavurà u pruduttu è cogliu cù pittura d'oru per migliurà l'apparenza estetica di a ferraghju finita.

E quì u simbulu di a felicità familiale hè prestu!

Sottu à l'applausi tempore di i ghjovani invitati entusiasmi sò impartiti a so ferraghje foraggi di felicità è un certificatu chì cuntenenu chì sò i criaturi di sta ferra assai.

Certu, un regnu per un casale ùn hè micca prezzu, ma pò esse offisu da parechji amici o parenti. E ùn cumbite un minutu, u ghjovanu avarà apprezzà è ùn mai più micca!