Cumu bè per brian Ivan-te?

Allora, oghje, avemu da parlà di Ivan-tè, discussi a so storia, quantu hè ùtule, risposta à a quistione principale: "Cumu pudè cresce l'Ivan-tè correctamente? ". Allora cuminciamu.

A funzione principale di stu tè hè chì, cù i cullezioni speciali, s'assumiglia tè tè sottutropikale. Made Ivan-tea hè assai simplice: i foglie di u tè si sò secchi è scalded cun acqua fogera. Dopu questu, si stracceranu in u bacinu, è l'ultimu procedimentu hè cugliundu i foglie è siccà in u fornu, è cumprendi, in una stufa russa. Quandu i fogghi si sò secchi, anu da esse rinfreschi. Hè tuttu. Té hè prestu. Ci ponu esse currettamente.

In u mumentu, pudemu avà infurmatu chì ci hè un hobby catastròficu per tes è cafe overseas. E quale hè u risultatu? Deterioration of health! E ùn pensate micca chì avemu invintendu. L'statìstichi parranu per noi - u numaru d'attacche è infezzione di cori anu aumentatu enormamente, chì sò ancu cuparti da parechji disturbi nervi. Perchè sta succeta? Tuttu la curpa hè una testamentu straniera, chì sò chini di cafeïna, ancu u cafè ùn hè micca necessariu. Ma, siccomu u nostru corpu hè furmatu annantu à parechji seculi è prima u nostru corpu ùn hà micca ricivutu tanta cafeina. Ma, avemu avemu ottene doste ultra alta, sò riflettuti in a nostra salute.

Unu tempu, l'Academicista Pavlov stabiliu chì a cafeina rinfigurata significativa prumessi d'excitazioni chì succeranu in l'escàccia cerebrale, chì, à u tempu, aumenta l'attività di a motorista. Un altru puntu - in tè ci sò alcaloidi, chì aumentanu l'attività cardiaca. Cù l'usu di tè, cuntrazzioni di miocardi hè più frequenti. Questu causa, cusì chjamata, l'arrivata di e forze. Ma, cumu si pò cunvucallu, cù una distribuzione forte di energia, sta energia serà sparata ancu più di l'usu. Ùn cunsumene eternamente cunsuma a cafeïna, perchè vi porta à l'aghjustamentu di i celeri di u nervu in u nostru corpu. Sì avete prublemi di salute, in seguita di e dosi grandi di cafeina sò ancu contraindicati per voi. E se vai più beddu, puderete dì chì l'usu freqüente di a cafeina hè chì ghjuculevuli, per via di u modu di a vita di a cità. In u risultatu, observemu atherosclerose, insomnio, ipertensione, glaucoma è altre malatie chì pò danale gravi in ​​u core. Eppuru, u cunsumu eccessivu di a cafeïna pò diri à a furmazione di varii malatii in u nostru corpu di u viaghju gastrointestinali. Eppuru, i tannini di tè sur piglià dinò di u corpu u sustegnu più impurtanti: fosforu, magnesiu, calcium. Cumu pudete vede, sè vo cunsumeti troppu tè, pudete dinò a vostra salute. Se fate u tè, i risichi sò chjuchi, ma altrimenti.

Ci hè una quistione sussegwente, duv'è stà interessante nome hè vinuta da - Ivan-chai? Stu nomu hè stata datu à tè in a prima parte di u XVII seculu - durante l'espanzioni di u tè è cafe. Prima di questu tempu, stu tè hè chjamatu puzze di borage simplici. À questa tempi Ivan-tè trattatu i maloforte, inflammazioni liberati. Ma nantu à questu quì, e so funzioni ùn finisci micca. In quellu tempu Ivan-tea hè spissu chjamatu Melnichkom. Ùn hè micca un accidentore. U fattu hè chì in quellu tempu l'arrabbi di sta pianta fù utilizzatu per pane panificate. Accolta ci hà aghjustatu farina è furnite. Questu tè hè avutu un altru nome - "Cuccume manzili". Questu hè duvuta à u gustu di e so ghjovani fogli, perchè erani cusì cunsumu in l'insalati. U tè avia assai nomi, ma ùn pudemu micca enumerati tutti. Ma u gran numaru di nomi novi cunfirmanu a so popularità.

I nostri ragiuni brewed Ivan tea in una manera speciale. Comu avemu digià dicenu, pruvò cum'è tè subtropikale. A maiò parte di questu tè hè struitu in u paese di Koporye, chì si trova vicinu à San Petesburgo. Era quì chì hà cuminciatu à spàrghjela. U nostru pruduttu compru no solu in Russia, ma si deve esse nutatu chì centu cintunarii di u pruduttu sò stati venduti in Russia. L'Olandese, i Danesi è i Don Cuschi ci anu compru. In seguitu hà diventatu l'elementu più impurtante di u mercatu di exportu russiu.

Dopu trattatu privatu, stu tè hè statu mandatu in Inghilterra par mari. Ùn vi scurdate di mandà in altre paese europeu. Ci era ancu assai famoso, quì, però, hà avutu un altru nome. In Europa hè stata chjamata "tè russu". Viaghjate in un vastu viaghju, i marineri pigghiaru Ivan-tè cun elli: eddiunonu è dèttiru à strangers.

Ancu Gran Brittania compru di noi decumenti di milla di pudessi di u nostru tè, perchè, in u so parolle, era megliu cà l'indiano, chì pussidìanu.

Eccu u misteru più interessante. Chì detivanu a produzzione di tè accussì lucrativi per a Russia? Chì hà influenzatu? Hè bastanti simplice. U tè hè diventatu cum'è cusì popularu ch'ella principia per sappieghja u puteru finanziariu di a maiò campagna di tè di l'Indianu indianu, chì era impegnatu in u cuntrollu di tè Indianu.

Hè stata questa cuminciava à fannu di l'scandalu per u nostru tè, suppostu ci ne stamu strufinendu u nostru tè cù argilla bianca, chì hè dannusa à a salute. Hè chjaru chì nunda di questu succorsu, ma l'cumpagnia necessariu di restaurà u nivellu di i vendita di i so prudutti.

A cumpagnia hà cunsideratu a so mira, è a compra di u tè russiu hè ridduciutu. Dopu a rivoluzione in u 1917. A compra di tè hè stata parata, per a stoppage di a produzzione.

Ricunnosci ricentà si ricurdaru di questu tè, è una riccia pricosa hè stata restaurada.

È avà a ricetta per u ferendu stu tè preziosu. Fate ciò chì tocca à a ricetta, è pudete sentenu u so gustu è l'aroma.

Ricetta:

Tè dispostu (ciò chì avemu fattu in u principiu) avemu un tipu in una cucchina, deve esse spulatu u vetru di acqua fogera è insistiu à un termu finu à a matina. Hè tuttu.

In quantu à l'appiecu, quì tuttu quì hè tuttu simplice:

Sè vo site per dà stu tè à i zitelli (chì sò sott'à 5 anni), ci vole à dà una cullizzioni sopra à parechji volte un ghjornu in u prucessu di manghjà, i zitelli più avanzati - finu à 1/4 tazza.

I pupulari pò ancu beure half vittura 4 volte à u ghjornu oghje nantu à pranzi.