A mamma di Vera Brezhnev appruva l'scelta di a so figliola

U matrimoniu di Vera Brezhneva è di Konstantin Meladze cuntinueghja à esse l'avvenimentu più discututu di a vita secular in l'ultimi dui simane. I Cònjude ùn anu in prumessu per andà in i dati di a so vita persunale. I ghjurnalisti arrinisceru parranu cù a so mamma un cantante populari, Tamara Galushka.

A donna cunvéce Vera una donna adulta, chì hà amparatu à fà e decisione nantu à a so propria. In quantu à a casate di u cantanti, a so mamma sustene a decisione di a so figliola, è, cum'è a mamma, volse chì e so figliole sò bè.

Tamara Galushka duia quattru figliole. Oghje di u so figliolu cunsidereghja u so figliolu:
... per mè ùn ci hè nunda di cuncettu di "son-in-law". Sempre dicu ch'e aghju eranu quattru figliole, quattru figlioli è sette neiani. Perchè i mariti di e mo figliole sò ancu i mo figlioli, averaghju in folla è sò orgugliosi per elli cum'è i mo figlioli
Hannu accadutu chì Tamara Vitalevna propriu à e so figliole u so sorte. A so figliola maiò, Galina, vulia campà in l'esteru. Cusì accadò - a ragazza s'hè maritata è vive in Grecia. Vera, a so mamma avia vulutu essiri nentru à u focu, è a figliola Anastasia è Vittoria Tamara Galushka anu vulsutu cunghjilla cun successu. Tuttu u sputicu: Nastya hè stata casatu cù a so amata per un bellu pezzu, Vika hè a moglia di Alexander Tsekalo, cù quale ellu parechji zitelli. Tamara Vitalievna ùn capisce micca cusì capitu chì i so sperienze eranu cumminati cum'è:
Tutti i mo figlioli anu trova a so felicità in amore, in a famiglia, in a prufessione chì hè vicinu per elli. Ùn avete capìstivu cum'ellu succorsu, per mè hè un misteru. Dopu tuttu, simu a famiglia più ordinariu, chì in u mondu ...