Meditazioni frutti è altri di u zitellu

Pensate chì u vostru babbu hè malatu assai spessu? Forsi u raggiuni per questu ùn hè micca in viruses è bacteria, ma in ùn currettamente cura di u zitellu ... Dopu tuttu, u friddu è altri malati di u zitellu ponu purtari à u panicu, chì tù, cum'è a mamma, ùn veramenti ùn vulianu.

Tutti i zitelli sò malati, nimu hà da pudè discutiri cun questu. E perchè qualchissia vi nasalà parechje ghjorni è sò salutati novamente, è altri, ùn vi manca di dorme da parechji setti ghjorni?

In ocasu, e causai sò micca solu in a debule di u sistema di difesa di u corpu. Immunità, sicuru, in materii di resistenza à i virus è a bacteria, a magnitude hè significativa, ma micca una persona hè sana. U zitellu - particularmente. In a maiò parte di i nostri babbi sò nati sani è cù una forte immunità. Ma dunni venenu i picciotti malati è e zitelli chì anu teme d'esaminazioni? A volte, basta à vedere u mirroru per truvà u culpulu involuntariu. Oghji, amami, curaggiu, parenti intimi, parenti attenti, volteta tantu ansi inquietate di a salute di i so eredi, chì ... avemu impeditu di sante.

Una culula, dui cavuli

Tuttu u principiu di u nascita. A mamma pigliò u zitillùcciu in i so armati ... Ghjè tantu picculu, indefensura è fragili. È in u cruel mondu cù guerri, a viulenza è a finestra aperta. "Sulu me", mamma pensa, "Pudete è deve prutezzione!" E cumu per prutezzione! Cappelli, calzini, bufalchi, tuta è nantu à a manta di manufata di là ... Allora, u mo pocu, dorme, u mo ben, a mo mamma ti cura cù voi! U picciuottu prima si resisteghja: hè capriccioso, preoccupatu, coperto cù un pudore, è ... hè stata aduprata. È per u restu di a so vita, diventa un permafrost, indefensivu prima di cundizzioni climatichi, ancu s'ellu pareva diventendu da a "calma" di u viticultori da quale hà crisciutu.

Perchè sta succeta? Un ziteddu hè cum'è una foglia in bocca, u so corpu hè malu per ellu stessu, chì hè bonu è ciò chì hè male. E postu chì a capacità per a termoregulazione indipendente ùn hè micca solu furmata cumplittamenti, hè prestu supercoulatu è sopravantamente, è cusì creazione un ambiente còmicu per u friddu cumuni è l'altri malatii di u zitellu. À u listessu tempu, ùn hà micca avè "limiti", questu hè prestu per adattà à qualsiasi cundizioni, salvu, sicuru, estremi estremi. È in i primi anni di a vita di u zitellu, sti cunfini sò stati stabiliti. In altri palori, si un zitellu criscenu in una atmosfera favuriva à a crescita naturali, averia più protughi è sana chì u zitellu, chì era stata aduprata sempre di u più bellu di l'necessariu. Allora i zitelli "dagliu" sò ottigati - quelli chì anu adattati da i primi anni di vita sò limitati à robba moi cálida.

Avete a paura chì u zitellu palletà? U babbu Thoracic (chì ùn hà micca sapè cumu si cammira) vistutu cusì più di l'altru capu di vistimentu. E quarcunu chì curri è salta, ghjè megliu vistutu in generale ciò ch'è esse più faciule ch'è duvete vistutu, - perchè, à disprezzu di voi, serà purtatu comu una ferita.

Doll house

U principal imperatore di a salute hè a temperatura tamponu cusì in u nursery. A situazione tipica hè in a stanza + 24-26, i finestri sò chjusi, i battezza sò cali, sò tutte e manufatti à l'equipaghji di a spiaggia, è à i zitelli è ghjira è u golf.

In fattu, ancu s'ellu ùn hè micca ghjustu, 24 gradi per ellu hè un luxu inaccettevule. Vulete chì u to figliolu sanu sanu, apunta a +18, massimu +20. Da quantu volte possibbili, ventile l'appartamentu, è "disarm" i pilastri cun umidificatori aereiu. In a staghjoni calevule, ancu in i vacanze chì sò parechji catimi, e cose è polu, ùn ci hè nunda solu di respira: a humidità di l'aria di l'uperazione pò levà à a siccatura di a mucosa, chì in quantu reduce a so abilità di sustene à l'occupazione di virus è di bacteriu.

No, no e no!

Ùn correghjite, fallete! Ùn impuse in un scavu - vi scontri un friddu! Ùn vogliu micca friddi - vi sarete malati! Tutti issi retirazzii è teme di boni augmenti porta à u risultatu oppostu. U zitellu aduprende una cosa: u mondu hè periculosu, chì hè sbagliatu - vi sarà malatu. Cusì, u principiu di sia prudente è sopra sopra l'acqua. Vulete prutezzione di u zitellu da u prublemu - ùn lasciate cù i attitudini negattivi. A parola "fate malatu" cumporta à un scopu à l'accion, accettà cum'è un axioma. Ma pudete dì "avè cura" è spiega perchè. Ùn temite, ma avvirtenu, cunsigliate è insignà. E più impurtante - permettenu chì u zitellu fessi i errori è adattate à a vita. Ùn avete u fattu chì ellu hà peggiu piticu. Hè più probatu, ancu megliu. Perchè u zitellu ùn averia micca una lista di malatii crònii, friddi è l'altri malatii di u zitellu, hè fortu è forte è a natura cura di a so salute.

Caddinu di cursa

Solu in u nostru spazi post-suvièticu sò assai affezionati di ... sores. Chì avete fattu cù un zitellu? Hè cuminciatu, circundatu di assai affari è i ghjoculi piacevuli, ghjornu in casa, diliziosu è più impurtante - mamma è dad vicinu à e fede fugliale in l'ochji, pronta per cumprènniri qualcuni. Cusì, pensate chì per attrughjanu accussì "stimulare" chì u zitellu aghjunghje più. Tuttu hè chjaru: u zitellu hè amatu, ghjè in verità un piacè, è a vostra saria stata - tutti i pene facianu ripiglià. Inoltre, spessu, i genitori parranu culpèvuli chì u zitellu hè malatu - per esempiu. E avete bisognu di vultà è pensanu nantu à a prossima. Prima, u fattu chì i zitelli sò malati hè normale. Siconda, siddu avemu attivu incuraggia à un ziteddu male, avemu da fà un servitore per a vita. Chì deve fà? Avemu bisognu à dilla à u zitellu chì hè abundanti - hè avutra, disgusting è uninteresting! Avete malatu? Oh, quantu male è micca à u tempu, ma hè sanu sanu, andemu à u circinu (cinema, teatro), andemu da a cità, andate per un caminu. U picciriddu deve sapè; durante a malatia a vita stà. Dopu à u nivellu sottunzialu, hà da aduprà per avè megliu, ottene bè, è ideale - ùn vi malati in tuttu.

Allora chì u to babbu ùn ùn hè micca cusì

Malgradu u fattu chì l'invernu hè finitu, i chance di piglià un friddu sò sempri abbastanti. Dopu tuttu, nimu anu annullatu u sburrimu di a primavera, u ventu perforante, i pesanti u chjarà, è ancu a nevicata d'aprile.

Allora, a testa di primavera hè un fenomenu, sfurtunatamenti, più di l'abitudine in compazione cù u fruttu cumuni è l'altri malatii di u zitellu. Questu simpaticu signaleghja chì in i bronchi l'infezzione "s'ammò", è l'organu pruvucarà cun ellu. U sputu pruduciutu per risultatu di sta lotta hè prova di sguassà. Hè cun questa tasterea a cura di cough, libera i bronchi da sputus è infezzione. A causa di u fattu chì u corpu di i zitelli, debilitatu da l'ultime invernu è soprutu di friddi, ùn pò micca furnà suficienti "qualità" di tossu sola nantu à i so propii, i zitelli sughjate per un pezzu tantu è dura, ma ùn avè micca sputus.

In particulare pè a tezza da u sintumu aguniscinu per passà in u sputtu produttu, sprettu è a rilassazione di veloce, hè ghjocu Milistan da a tezza. Hè custruitu da dui cumpunenti chì prumove a tez produtiva - dilute sputus sputus senza l'aumentu di u so voluminu, è aiuta à u zitellu a chjappà a so gula.

L'arruptu di a ternera Milistan hà un gustu favorezzione agradable è hè facilmente dosificatu: a cullera di qualità hè digià imena in u pacatu. Pudete aduprà ghjuvanninu di Milistan per a tezza da 1 mesi.

Cù l'aiutu di l'arricatu Miliston da tezza, i nostri zitelli iri a rapidità di ridivà un sintimu displeggettu è diventeremu prestu in una bella primavera!