Trattamentu di rinite cù rimedii tradiziunali

In a stagione friggenti facenu parechje un prublema quandu a mucosa di u nasu hè incheru. Per via di u muvimentu hè liberatu, chì pò ancu esse allergii. In altri palori, u nostru bocu di nasu accumincia. A malatia pò durà più di più se ùn piglià micca misure di trattà. Se ùn ci hè micca una brama à indirizzà à i medicini, pruvate trattamentu di rinite cù rimedii tradiziunali.

Recomanazioni per rinite.

Distinguisce trà rinite akuta è crònica. I Virus, l'ipotermia è allergii causanu rinitis aguda, chì si trova in una settima, sempre chì seguiscenu a seguente richiesti:

Rinitis: trattamentu cun rimedii folkiati.

• Pigliate una colazione di l'oliu vegetale, chì prima hè chjucu nantu à u bagnu di steam, è aghjunghje una cullizzioni di zucchero di zucca fresca. Quì aghjustemu un coppiu fugliale di zucchzu d'aziende. Burying deve esse 4 volte à ghjornu per 3-5 oghje. Ma ùn pudete micca stallà e cazole per più di 24 ore, perchè avete bisognu di ricerca à ogni ghjornu.
• A prettice prescription for u trattamentu di rinite hè u lavuratu di u nasu cun u sucre di fritte. Mesturisce l'acqua fervente è di u zuccheru frescu o di frasi, aghjunghje u melatu, osservendu e seguenti proporzioni: ½ tazza di succo di farfia, ½ tazza d'acqua è 1 culletta di melone. Tire da a medicina rimolta in ogni nippa, stà 2-3 secondi è nasu à u nasu. Repetite 5-6 volta. A prucedura hè 3-4 volte di ghjornu, a suluzione deve esse caliu, guardatu per 1 ghjornu. Pudete ancu aduprà una misura di zucchero è di meli in una ratio di 1: 1/2 per a tamponà e tamparatura è di riflette in u nasu.
• ¼ tazza di zucchero di limonu cù ¼ tazza ricca grata. Per mezu di una ora prima di manghjà, pigliate una cullizzioni di u mischju, 4 volte à ghjornu. Rucchittà hè stata fresca, per un esse effettuu. Prima, li lacrimi venenu, ma cun u risultatu, u muccaturi si spiccà senza pruduzzione. Per fà sta preparazione per avanzarà, piglia u zucchero di limonu è rinsula grassa in una ratio 1: 1. Hè megliu di cascu nantu à u vaghjimu è a maghre è in glassware per più di 4 mesi.
• Inalati sò generalmente un bon effettu. Pudete ancu aghjunghje salate, soda è iodine, in quantu l'olii essenziali è l'arbe. Dà inalati prima di valla ogni ghjornu.
• Mettite l'ingredienti: 6 cullizzioni di l'oliu d'arzu biancu, 2 cullenade di u meli, 4 spezii di latte di cacao, chì deve esse funnu in un bagnu di acqua, 4 cullizzioni di infuzioni di fiori calendula è una culloca di propolis. L'infuzione di fiori calendula hè culuratu in a relazione à 2 cullizzioni d'erbe per una vittura d'acqua fogara. Preheat the mixture in a banca di steam, macerate un swab nel e inserisce unu à unu in ogni nippa.
• Quandu u nasu hè stuffy, una mistura di u zuccaru di Kalanchoe è u meli, una ratio à unu, aiutarà. Pigliate averà bisognu, lavare a tela di mirtilli. In più di sti prudutti, pudete aghjunghje u ziddu di zucca (2 parte di u zucchinu di Kalanchoe, ½ u melu è u zucchero) è precuescinu nant'à un banna poru. Ambrati à scavari cù i cullizziunati: 5 volte à u ghjornu nantu à 5 cateni.
• A prucedura seguente hè pocu spumante: 3 volte à ghjornu durante 5 minuti per inundà u fumu da i capelli di cipolle di foglie. Ajuteghja cù a congestion nasali.
• Bagni cusì calzu cù l'aghjunzione di u mustardu - un agentu di calunciu rilevente. Per 5 litri di acqua, aghjunghje 1 spoonu di mustarda. Dopu a prucedura, mette nantu à u giapponese di colore o di caccia. Ma ci sò contraindicazione: menstruazione è sguardu in i donne, i malatii di u sistema cardiovascular è i riziette, a gravidanza.
Di sicuru, ci sò assai assai ricetti uttimisimi utili chì ponu esse numerati inestimabili. Inoltre, per començar, pudete pruvà unu di i seguenti.
A malatia pò durà più di più se ùn piglià micca misure di trattà. Sì ùn ci vole micca fà affruntà à e medicina, pruvate remediesi tradiziunali, chì ci sò parechji.