I versi stritti nantu à a primavera per a memorizazione - per i pre-maistri, i zitelli 6-7 è 8-9 anni - per a scola, kindergarten - Pochi boni di a primavera di i pueta russi - Pushkin, Agniya Barto

L'apparizione di u sole di primavera è u calziu vi permette di scurdà di u clima dolore. Dunque, in i scole è in kindergarten, i zitelli cù l'iniziu di una nova era si sò impauriti à memorizà belle pueta. Tali labbra includenu famosi poemas di i classici, è poema nantu à a primavera di i pueta russo cuntempuraneu. Per esempiu, l'opari di Pushkin è Agnia Barto confiendu à i zitelli à 6-7 o 8-9 anni. Ma i preestranieri sò abene apre studii brevi pochi divertenti. Tutti issi operi sò ideali per l'attività extra-curriculare, è per i rendimenti di i zitelli à e festività dedicate à u 8 di marzu o u bulu di primavera.

Strumenti curtichi è bellissima di i pueta russo nantu à a primavera - Pushkin, Agniya Barto

U più beddu è uriginale pò esse cunsideratu pueti per i zitelli è l'adulti da i classichi. L'arti famosi scritti maravigliate l'iniziu di a primavera, è un clima luminoso. I so rimi sò ricurdati è ùn sò micca menu simplicemente infurmati da una bella sillabba. Dite una storia breve di u Pushkin è a poetessa di i zitelli Agniya Barto. I travaglii sò adattati per a memorizazione in i scoli primari è secche.

I rimi cortichi pè i zitelli annantu à u primu Agniya Barto

Tanti zitelli di zitiddina sò familiarizati cù i travaglii belli è grazii di Agnia Barto. I poemas divertimenti nantu à i ghjovani, ghjucate, i ziteddi sò spessu insignati in u gruppu più vechju di u kindergarten. Ma pochi preziosi nantu à a primavera d'Agniya Barto sò immubiliate per i scoli. "Lezzjoni in u giardinu" U nostru maestru dava una lezioni, Ùn ci ùn chjamà à a toca. In la lettura, a risata Tikhonko sopra. Primavera, primavera, a primavera hè stata! Amparemu in u giardinu, Cumu si pani semu, Cumu faci un suldimentu. Arrìzzati, u nostru giardinu, è una bona, è fiore in tempu! Senza senza libbra, senza pencils Excellent hè a lezziò.

"U Primu Cantu" In a mattina era assulanada è abbastanza calidez. U lavu era largu. À meziornu si firmò, u Winter veni novu, u lavu hè stracatu da a crosta di u cristal. Split I chjude A vogliu di chjami - Lagu largu Hà sfurciatu. Dicenu i passageri: "A primavera vene!" - E questu travaglia, fate u ghjacciu.

"Rope" Spring, spring in the street, Spring days! Cum'è i pani, i rotuli di tramulazione sò spulade. Noisy, cheerful, Spring Moscow. Avà ùn ha micca traspiuttu, folla Verdi. Rooks roar in l'arbre, Truering trucks. Spring, spring in the street, Spring days! Quì ci passani ùn passanu micca: Quì u cordellu hè nantu à a strada. In coru, i zitelli sò cunde deci anni. Hè da u nostru patiu, i campiuni, maestri, anu vistutu i santelli in i so borselli. Hà salvatu da a matina. In u piattu è in u boulevard, In u canale è in u giardinu, è in ogni spiaggia Avete avvedadu in vista, È cù u principiu di cursu, È in postu, È cù dui persetti Ghjunta. Lidochka hè stata adelanta. Lida hà un saccu. Li fimmineddi sùntranu rigurosu è rigurusi, E à Lidochka da a manu A stringe u rumpiu. - Lida, Lida, sì petite! Ùn bis) ùn avete micca avutu fattu un ghiaccio! - Lida pò micca saltà, ùn bordate à u cantone!

Pochi di Pushkin Beautiful per i zitelli nantu à a primavera

I picculi versi più belli di Pushkin, dicenu di a primavera, significativamente convey the state of affairs associated with the warmth and appearance of the sun after a long winter. I versi cusì Pushkin about the spring are easy to learn and tell. "Un altru ventu ventu friddu" Sempre sopra i venti friddi E fate ghjustu di mattina. Nantu à i parcheghji urighjinali di primavera Quandu i primi fiori ci sò apparsu, Da u regnu meravigusu di a cera, Da a mugnana cella di u meli, U primu bee voce, Floatatu nantu à i primuri fiori In u nettaru rosso, per sapè in brevi: Hè un invitatu estimatu, U liveddu l'arba verte verde, Prestu vicinu à i beddi rizzi notte fidanzanti, ciuri di cirè dulce.

"Perseguite da i razzi di primavera" Gonimy vernali, da i muntaggi circunvicini chì nè a neve Eppo u focu murky In i pratos sunduti. Sperà a natura chjara per u sonnu incù a dumannata di l'annu; Blu, u celu brillanu. E sempre trasparente perchè cumu solu seta verde. Bee per u tributu di u campu Fly da a cellula di cera. I vaddi s'assegenu è ciumi; I banditi di rumenu, è u Sangue di notti in u silenziu di e nuttati.

Verse originali di i pueta contemporànni nantu à a primavera pè i zitelli 6-7 anni

Ùn sò solu i studi clàssici, ma ancu di i pueta moderni ponu truvà i pueta originali dedicati à a primavera. In elli pudete studià descrizzioni di a natura, l'statu di una persona à questu tempu di l'annu è u so atonomu alegiu. Pruvate oghji muderni di i zitelli chì sò in u 1-2. I poesi belli pochi di a primavera di i pueta russo sò vividly è interessante di l'escezione di tutti i zitelli viventi cù l'iniziu di u calore di primavera.

Chì sò i pueti originali per i zitelli di 6-7 anni nantu à a primavera scritta da i pueta moderni?

Quandu sceglite a puisia di i pueta contemporànni per i zitelli, si deve attenitu à a currezzione di a custruzzione di u travagliu, a facilità di a so urdinaria. I pupulaghji di primaria, puderanu esse senza esità solu ddi versi chì si capiscenu è sò interessanti. Frà l'opulione pruposti, puderete sceglie l'opere di i zitelli chì ghjunghje l'appellu à i dui mutivi è di e donne. N. Rodivilin "Mart nantu à i tacchi vi vene" Mart nantu à i so ghjuvuli viaghja, Trascinate l'inguernu. Durante u ghjornu, a neve fala un pocu. A nuttata hè glaciali. In un ghjornu chjucu, i carvuni sò chiancennu - U sole funnera i so lati, À a notte, i lacrimi scuru sò oculati - Pre-u melancholy di primavera. Brooks s'impercutava, amori, murmuriu cun felice. A notte murmuriu mancu A stentu o à un'utilisimu duru. Prestu, cù un inviertu per dicinu l'addiu - O à a fini di ferraghju. Vulete, l'amici, di ricanuscià: Sentu un pocu pena per ella!

G. Ladonshchikov "Cantanti riturnate" Da i raghji di noonday Scorri da u corrente di a muntagna, È u campanile di piccatu chjucu in u pezzu scuzzulatu. Riturnà i sturnelli - U travagliu è i cantori, Sparrows à u puddle Stèfanu à a famiglia. Tutti i robine è i zucunie anu occupatu cù u dispusitivu di i nidi: sò ghjucati, sò purtati à e case di l'Avellu per una paille.

V. Nesterenko "Spring Morning" Volia dorme un poco, ma vi una lume in a finestra. Luchik - palmu mi stava alluntanatu da u sole. E in l'arechja sussurru: - Arrìzzu rapidamente manta. U sonnu ùn hè micca moltu di voi? Rise - Tanti cosi! Cirasa di fiori - Dolce aroma. Comu in una camma bordada U nostru giardinu di primavera.

Poveri chiusi è muvimenti per i zitelli di 8-9 anni nantu à a primavera

I zitelli di 8-9 anni pò esse attribuiti longu pochi cumplessi è longi cumplessi. Quessi l'opera di toccu i zitelli pudarà dini cun l'intonazione per a ghjustizia, sali di e ricerche di e più parte più importante di i pueta. Pigliate i testi di bonu è pudete è i classici, è i scrittori di i tempi muderni.

Tossu versi about a primavera pè i scoli 8-9 anni

Avanti interessanti è muvimenti di a primavera sò megliu struitu à insignà à i zitelli chì facilmente ricordate di e parolle è sapianu chì leghje alcuni testi beni. Puderanu bellissima cumprendi l'atmosfera creata da u travagliu, è certamenti fate una bona impresione nantu à i dui maestri è i cumpagni di i classi. N. Rodivilin " Ci hè cuntentu di vende!" Chì i nevicate in u patiu E a neve ùn sia micca funnuta, Oghje hè marzu à u calendariu - A primavera hè ingressu ghjusta! Prestendu per salto à u celu è da Twitter, cum'è pane - L'ultimu ghjornu era invernu, I pagine sò scatti! Warmer divintò l'anima, Fun ùn hè micca una barrera, U nostri rien à i gattivi - Primu sìammu cuntenti!

I. Tokmakova "Spring" Spring vene à noi Cù stezzii rapidu, È i nevicate fate Sottu perde . Nuru parcheghjiu sfacciatoghji In i campi sò visibili. Pudete vede altri petti cale in a primavera.

V.Lancetti "Spring and the Creek" Aghju durmitiu un bellu pezzu sottu a neve, sò cansatu di u silenziu. M'arripphavete è si n'ancassiu, è aghju vistu a Vesna in a primavera: "Vulete vulete cantà una canzone di mè, Spring?" "E Primavera: -Cap-cap!" Cap-cap! Curnutu, ùn sò micca freti? -Nò, micca pocu, micca in tuttu! M'arrizzò solu! Tuttu hè chjosu, babbling in me! Canteraghju! ... A neve falesa.

Poveri cose per i zitelli di 8-9 anni da a primavera

I picculi opari bellezze in a forma poetica sò ottimali per esse in u pianu festiu dedicatu à u 8 di marzu. Oghji poemoni nantu à a primavera pè i zitelli perfezziamu l'altri stanzi è avà per piace tutti quelli chì sò prisentanu in a stanza di a donna. U mio pane "Purtate, Primavera!" Prestu, primavera, présentà, dispiaci di u cunigliu da u cori: Ùn sò micca furnuti in u fornu, ùn fate micca pane, No hut - chjama a porta, nunda in calore l'ochji ... Forsi, primavera, fala. Sceccu cum'è un pappulatu da u cori: L'avara di u prigione ùn ùn sanu micca, Quale si cunghjuntenu i calzini è u caprettu? Chilly fingers nantu à a neve nera. Ùn puderebbe succorsu à u sparrow ... Fate, primavera, pruricate, Okunishka scusa per l'anima: Cammina, si cammira in acqua fridda, chì manghjà, ùn trova in nunda, Pudete vistutu chiancianu in u scuru è tranquillu. Morte, primavera, prende!

E. Blaginina "Zhuravushka" A crane cascò à i vechji: Travushka-muravushka Gusty-gusta! Ivushka sopra l'esseriu sad-sad! E l'acqua in u remanu Chjucu, limpia! È l'alba nantu à l'ovule hè chjara! Merry crane: Spring-spring!

G.Novitskaya "Martha ùn dorme tranquillamente" E strade torna negru hè stata aperta - u sole calita bè, ma in una bracera, cum'è in un canti, Martha Drows faciule facilmente. À sempre nantu à i skis Run daredevils. Duvaggiu dulcemente E ùn senti micca chì i rivenni sò riri.

Pochi di divertente nantu à a venuta da primavera per i preestrieri

In u spettaculu di i ziteddi, qualsiasi travaglii sò assai più divertente è interessanti. Dunque, per i babys di u kindergarten, pudete selezziunate chjaru curtu è bonu, è ghjustu belle poechi nantu à a primavera. Dopu avè cunghjusu u prugrammu in anticipu, o simplificheghja per istruttività di studià à domiciliu, unu pò ancu preparà per una lezioni aperta o una celebrazione u 8 di marzu.

Esempii di poema divertenti per i pre-maistri annantu à l'iniziu di a primavera

U principal requisitu per i poesi di i zitelli hè una sillabba semplice è una forma còmicu. U zitellu vole dì ciò chì u travagliu conta, è ciò chì ci vole. Dunque, u megliu pò esse cunsideratu pueti nantu à a primavera per i pre-maistri, nant'à u despertu di a natura, animali o piante. Dà i canzoni di primavera, Gives smiles, è à scuntallu da u fondu Natale per u pesciu.

Tuttu l'invernu Bianca bianca Beletle, è in u marzu pigliu è svinutu.

Cap-cap! Da u borgu di lignu. Cap-cap! I fiori bianchi sò funnu. Cap-cap! U sole salta nantu à u tettu. Cap-cap! È l'invernu si mette è chianci. Cap-cap!

U primu ghjornu assuatu, U ventu colti. Sparrows cheered. In sti ore calienti, e l'icicles sprimi lacrimi è chjude l'ode.

Pochi cortos e grazii per i zitelli nantu à a primavera - per a scola è di kindergarten

A riunione di primavera cù poechi pò esse pussutu solu nun in forma ufficiale è rigorosa, ma ancu cù lighari ridoni. Tali labori eccellente elevanu l'umore è permettenu di scurdà di qualunque prublemi, hè basatu annantu à una manera positiva. I versi divertenti nantu à a primavera per a memorizazione sò ottimali per a scola è di kindergarten.

Versi curtichi di curtu per a scola è di kindergarten nantu à a primavera

I rimi ridette, cuntò di l'iniziu di a primavera, cum'è i zitelli più di l'opere. Perchè, per i zitelli per realizà un'estruzioni extra-curricular, vale a pena sceglie unepochi cortu è divertitu trà l'opzioni propositi. "Dzin-jin-jin", - cantà i drips. "La-la-la", u starling canta, "Jin-la-la!" In attu: A fini di l'invernu hè ghjuntu!

In i manichi di primavera hà inchatu, È u prugrammu si sò persternati. Fighjate à i rami di l'astru: Quante narici di verde!

Ella dici di u sole: Ùn avellu pusessu, golybchik! E si stalla da a riney. Per u verde chybchik

A primavera hè un bonu scontu - In u minimu hè ghjuntu di marzu, u celu hè un fiume blu, i barche sò nuvole, E stelle ghjùncianu cum'è cusì, sò primi cantanti, è tuttu fiurenu - Spring hè striding in a terra. I versi moderni è famusi da a primavera di i pueta russo sò più adattati per celebrà u 8 di marzu o di parlà in una lettura aperta. I travaglii curtite è genovese sò amparati finu à i figlioli in i preedizoni, ma i zitelli di 6-7 o 8-9 anni di età pò ricurdà perfeziuni è dì à l'opere di Pushkin o Agnia Barto. Frà l'opara proposte di poemas belle, divertenti è valentine, pudete truvà facilmente l'opzioni per a memorizazione in a scola è in kindergarten.