Ritu Chiesa: u battèsimu di un zitellu

In l'estiu è u vaghjimu, i nostri churches accettanu più è più persone chì vulete passà u sacramentu di u Bautismu per elli stessu o di battizarà u so zitellu. Questu, per suprattuttu, piace. Ma era dispiabile, chì a decisione nantu à un christening ùn era micca spontanea, è hà cunsideratu è pisatu. Hè mpurtanti ricurdari un pocu di i punti principali di sta stampa più impurtante di a vita spirituale. Dunque, i ritu di a chiesa: u battèsimu di u zitellu hè u tema di a cunvirsu per l'oghje.

Perchè battezze un zitellu?

Da u puntu di vista cristianu, hè solu una ragione per l'adopzione di u Sacramentu di u Bautismu - veru fede. Tutte e altri motivi quì pò, in elle, accumpagnà, ma micca cambià. Per esempiu, hè inacceptable di battizar un zitellu per a famiglia di a moda o à l'insistenza di i parenti, se i parenti ùn sò micca pronate per questu passu.

Sceglie un nome per u battèsimu

A Cumpagnia Ortodoxa Rustava riporta u novu ghjustificatu i nomi di i sante glorificati. Questu hè fattu per ch'ellu un petit cristianu hà u so propiu libru di preghiera è intercessore in a face di Diu. Spessu ancu prima di u battèsimu, u nomu di u natuvicu hè elettu è a so disponibilità hè verificatu da i santi ortodoxi.

Ma parechji volumi chì i genitori troppu persighjanu dopu l'originalità è elettu un nome per u caprettu chì ùn hè micca è ùn hè mai statu in u calendariu di a chiesa. Eccu quì ci hè necessariu di cunsultà u cunfissuri è di ripiglià u nome ortodoxu, adattatu in cunsunanza è in u sensu. U solitu chjamatu hè quellu patronu celesticu chì a memoria hè celebrata pocu dopu l'anniversariu di un picculu cristianu.

U ghjornu hè celebratu in modu specialu. Hè chjamatu "Day Name". I patroni ùn anu cunfidatu è piglià a cumunione in questu ghjornu, per vede a so unità cù a Chiesa.

Choosing Godparents

Ùn pudete micca sceglie tutti i kulaks per quarchi, sicondu a so ghjinirosa, a pusizione suciale o a dolcezza durante a festa. Ricurdativi chì a cumpagnia principali di i padrasti seranu per pricà per u zitellu, aiutavanu di sullofià in a fede Ortodoxa. U padrunu stessu duverebbe esse in relazione religiosa è rispunsevule per questu.

Per ellu di u so cumpurtamentu o indignu di i so funziunalità, anu da, sicondu a Bibbia, respondenu à Diu senza menu chì per i so figlioli. Sì i godparenti o i genitori t'hà una mancanza di sapienti in l'educazione ortugno di u zitellu, devenu necessàbbili à una cunversazione cù u prete.

A pratica di publicità di e cunversazione hè longu parte di a Chiesa Ortodoxa è hè diventata quasi una parte obligata di a preparazione per u ritu di u battèsimu. Cusì, unu deve esse preparatu per u fattu chì i padraste o parenti urigini sò invettati varias veces à a chjesa per parlà di i fundatori di a fede Ortodoxa.

Da questu quì seguisci chì hè micca impositu à scelta untuatizzati, atheisti, seguitori d'una altra religione è confessione cristiana. Ùn hè abituale di battizarà u stessu figliolu cù i cagiuni. Però, hè un momentu ambiguu.

Spessu u rolu di paisani hè chjésu da parechji parienti chì vive in l'altra parte di u paese. Raricamente visitate un zitellu, ancu un bateu pò volte venenu solu per un ghjornu. Fà una tale scelta, pensate: cumu pò esse parechji figlioli crià u vostru zitellu?

Ci hè ancu assai prupieteri circa l'scelta di i cuncerzii, a maiò parte di quali ùn sò micca basati nunda. A Chjesa ùn permette micca a zitella seconde a battezzà a zitella prima. Ùn ci hè nunda di male in u battèsimu di i zitelli di l'amici cume chì sò l'anziani di u to figliolu. À u listessu tempu, ùn ci hè "split". Pudete esse un patrone à qualsiasi di i parenti di u zitellu, solu i so parenti.

Solu bisognu di mantene in mente chì a zitella hè permessa di esse una madrina da 13 anni, è u zitellu - da 15 anni. Ma, sicondu u legatu mundiale, hè megliu di sceglie un padrino di tale età chì puderia truvà l'estatus di u genitori. Questu ferà a verità di l'educazione di u babbu.

Chì fà piglià à a chjesa

Sicondu a età di u zitillù chì sarà battezzatu, portanu cun elli una cammie di battesimu o ryazhonku, diaperu o toalla. Bisognu, di sicuru, è una croce. Sì ùn avete micca pensatu di cumprà in u tèmpiu, in a vigilia di u battèsimu, deve esse santificatu. Hè impurtante per assicurà chì a croce hè fatta in cunfurmità cù i canoni di a Chiesa. Sì una cruz era acquistata in una tenda di a Chiesa, nunda ùn deve esse fattu cun ellu.

Donazioni

Ogni donazione, cumpresu u tèmpiu, datu à l'esercitu di u Sacramentu, sò assulmente voluntarii. È a quantità, chjamata in a cresia, hè exempla. Perchè, se questu ammontu hè insupportable, basta l'appassi per l'abbati, è prubabilmente spertu à accunsentà u sacramentu libberu di carica.

Ma, prima di fà cusì, vale a pena valore quantu a donazione dumandata sopra u costu di a table festiva. Ricurdà quantu spessu femu à u templeu in a vita di ughjettu. Allora decide, pensate chì hè necessariu di continuà l'esistenza di sta chjesa particulare. Hè da e vostre donazioni voluntarii chì sta esistenza dipende.

In fine, un avvenimentu cum'è u battèsitu passa solu una volta in a vita di i nostri zitelli. E in u costu di tuttu, tutti i parenti, cumpresu cumunità, fassi una parti activa.

Quandu si deve battezi

In regula, i riti di a iglesia sò realizati u sàbbatu è u ghjennaghju. In certu cresia di e festi. Se avete bisognu à un zitellu in un altru ghjornu, avete bisognu di negocià cù u prete o l'impiigatu templeu in anticipu. Chistu pò ancu esse fatte nantu à u telefunu di a chjesa, duv'è vo vulete baptiserà u zitellu. Ci sunnu tempii induve i Sacramenti di u battèsimu sò realizati ogni ghjornu.

U tempu di u principiu di u christening hè specificatu in anticipu durante l'ora di travagliu. Hè megliu per vene davanti à u tempu d'avè u tempu di scrivite un certificatu, fate un inscription per un registru metricu, sceglite una cruz, etc. A fini di u Sacramentu hè inacceptable! Cusì avete fattu stà aspittà micca u sacerdote, quantu seguenti chì vulete esse battezi. E ci pò esse figlioli picculi.

Cosa da fà dopu u battèsimu

Cum'è tutti i rituali, u battèsimu hà e so reguli. Per esempiu, dopu ad ellu, in u futuru vicinu, avete bisognu à ricivete esse e ricivete a cummunione di u zitellu. I figlioli sott'à 7 anni di età ricevenu cumunione senza preparazione. E mai più adulti bisogna à dì à i paisani nantu à cumu preparanu a cummunione. Questu sempre aiutà à i traballatori di u tempiu.

Ricurdativi chì u battèsimu hè solu u principiu di a vita cristiana. Dopu questu, l'oppurtunità hè statu apertu à ricursu à l'altri salvatichi salvati di a Chiesa. Aduprà per salverà e to ànima.