U primu viaghju à u ginianu di un adulescente

In a vita di qualsiasi nena, vene un momentu di famiglia sia più impurtante. Dating cun ginecologu. E, ùn importa ciò chì vulete scurdà di ellu, i cumenti si volenu regule è l'amizanza - in generale per u restu di a vostra vita. T'avemu avertitu a sutilzzii basi di a vostra rilazioni. U primu viaghju à u ginianu di un adulescente ùn hè micca cusì terribili, cum'è assai pirsuni pensanu veramente.

A maiuranza assuluta di e zitelli sò teme da u primu primu pianu cun ginecologu. Dopu una visita, u scantu ci sparisci. Prima di vultà à a scatula, ma ùn utilizate micca i mezi di intimi higiene - u mèdicu deve evaluà l'esità di a flora è piglià un saccharine - ancu i più saputi chì poniate puderanu affettà u risultatu.

Serà mandatu à una presidenza ginekólica. Ùn àbbia paura di a "cosa di ferru" cù quale vi sarà cuncepitu. Questu hè un mirrori ginekologicu, è ùn hè micca usatu per tortura, ma per a cunvenzione di un medico. Allora pigliate un saccharone nantu à a flora è, forsi, una infizzione. Fai una pregunta

Un gran numaru di malati "femminili" si metti senza disgrazia, è in generale, almenu parechji sintomi notevili, è ogni maladie hè più faciule è vulintaria di guariscenza in u stadiu iniziale. I ginecologii ei malatii sò spessu trattatu longu, cù assai medicini è cù l'abbandunà di l'intimità. Ùn ci hè micca interessatu à u periodu semi annuali, in quale solu esse permessi e modesti mani facendu? Inoltre, hè u ghjinògliu, micca a mamma, a fidanzata anziana o u foru superpupulariu, chì deve esse spiegà à spiegà cusì per u spaziu durante u sessu perchè stanu o quelli sensazioni (è si sò speganti, cumu si tratta). Plus avarà cunsigliatu di i metudi contraceptivi muderni, spiegà cumu cunduciutu cù PMS, chì hà più d'una volta hà purtatu à disputa cù u sposu è l'altri, è cù u dolore duranti i ghjorni crìati.

Ancu s'ellu hè sicuru chì u dewdu hè causatu da u stress, fate una appuntamentu.

Se tenete prufezia, ardenti, sensibuli di disgrazia o scaricamentu straneru. Ùn ci hè nunda chì si vargugnarà, chì u duttore ùn cumincia micca a cuddà à voi cù u so dettu, è scite à tutta a cliniche: "Sì, hà infestatu!" Infezzioni ponnu trasmessi micca solu per l'attuale sessuale, è, in fine, per guarì quandu hè a so funzione. Ùn importa micca ciò chì site male di ciò chì esattamente.

Hè passatu 6 mesi da l'ultima visita.

Fate l'astutu. Se pudete fà una scelta di tagliu t'hà stata, u prublema di a salute di a donna hè sutil. A maiò parte di malati ani sintomi similari, è pudete diagnonde solu i risultati di e teste. E i ricerchi categuzzi erettici pò aggravate a situazione.

Sceglite u più pruggettu contraceptivu. Ùn ci hè nudda à teme o timenza. U duttore hà cuntentatu cù a vostra cuscenza, cuntene i prughjetti è recomendarà pills o un altru mètudu chì hè più adattatu per voi. U rimediu autore selezziunatu pò diri à l'acne in u megliu, in l'aghjunghje - à u fretu hormone, e cunsequenze di quale averebbe esse ridutu micca un mesi. Ciò chì hè ghjuntu à un amicu, ùn hè micca necessariu à voi.

Minzogna. U duttore, senza modu di curiosità, vi dumanda nantu à u numaru di partenarii è a prisenza di vita sessuale attiva. Tuttu chistu avete aiutu cù u diagnosticu, è ancu in a scelta di u trattamentu.

Ùn importa micca ciò chì site successe per voi, perchè vene à a accòglie è ciò chì dumandate. U duttore ùn curria à chjamà à a to mamma, hè una nuzione di "segretu medico", chì guarantisci chì tuttu ciò chì dite in l'uffiziu fermerà trà e u duttore. Duvete di fidà. E se u pensamentu di visità una casu ginekolozia pruvucassi un scantu - l'esame hè spaventusa, o ùn avete micca piace a manera di fà - avete u dirittu di turnà à un altru mèdicu. I ginocologi sò in i cliniche di distrittu (e cliniche di e donne) è in i stituzzii medichi pagati. Scegli qualchì locu.

Un ginecologu ùn manciarà micca manghjatu, è avete sapè quandu avete a pianificazione di u primu ghjiru à u ghjinogrugettu di l'adulescente. In l'addezia, tutta a cosa pari terribili per a prima volta, ma questu hè deve esse tollerata, è più prestu o dopu ogni cosa passa per a prima volta. Per quessa, un ginègulu in questu casu, mancu un uvellu, ma un amicu chì vi aiutavamu in a vita più tardi.