A porta è i so prupietà magichi

Spessu sottumessu à a porta, una persona decide di ghjunghje o micca, perchè ci sò tali porte, in quale avete sceglie è quelli di quale vulete corse, cum'è s'ellu ci hè qualcosa di qualchì malu.


A scrizzione "portati vicinu" pò vedà in ogni locu, cum'è in appartamenti ordinali è in uffizii, è uffizii. Ci hè chì a vostra inscription hè scritta solu per salvà una zona vivera concreta da bordu è per salvà u calore, perchè a porta chjara è un simbulu magicu chì mantene a cunsulazione è a calidez. Da u puntu di vista di l'esoterismu, e porte aperte sò un signu dolenu, se vulete attruvarà successu è prosperità à a vostra casa, ùn spessu ma ponu aperta a porta. In magia giurnalista, a porta hè una cosa indispensabile, perchè ellu puderebbe elli una bona bona vita umana, è vice versa.

Porti ùn sò micca solu l'aiutà à pruteggià à l'omi è ind'i risorse ind'eddi, si pò guardà, puderanu distractà da a vostra vita, è l'attruvaranu. È assai i prupitati esotèichi di e porte sò influinzati da a so locu.

Per esempiu, se una persona entra in a so casa per mezu di e porte chì si trovani in u nordu, ùn ponu dubbitu chì a vita serà bellu successu, e li rilazioni sò armonii, mentri a porta chì si trovani à u nordu di u nordu pò causà l'apatia à a vita è l'avitu, a casa sempre serene tranquillità.

In magia, una porta hè un portal chì representa una entrata à una altra dimensione. À a porta ùn solu protesi di i briganti, ma ancu pussidevanu pruprietà esotèichi utili, hè adurnatu.

In i paisani antichi Russia vicinu à a porta di fronte staghjone l'herba, l'agliu, cipolle, campane è altri paraphernalia folklori, chì, sicondu i nostri babbi, impediscenu u male. Per prutezzione di i vostri experti di casa cunsigliate mette sottu à a matta dui agulla cruciata o un pocu di sali. I minerali di mustarda sò ancu aiutu à mantene a cunsulazione è a calidez in a casa.

Hè cresce chì l'amuletore più putente hè a prisenza di un cuteddu sottu à u ligame o tapore d'ingressu. Per evitari problema, pudete sparghje tres unghji in a cima di a porta in a forma di un triangulu.

Semu tutti sò parrari à traversu a porta aperta, è da u puntu d'esotericismu hè strettu pruibitu, perchè durante una conversazione per l'apertura di a porta, permettenu in l'entità fosse sfenu è liberà a energia favorevule.

Se vulete ridivà di u brownie, avete bisognu di diventà vicinu à e porte da l'internu di u salottu è di trè volte per sviate e porte, credi chì sta manera l'essenza si mette in u spaziu trà a porta è a porta è sparisce.

Se e porte in a casa aperta è strikeu unu contru à l'altri, questu viaghja novi disputa à e persone chì stanu in questa casa. In questu casu, hè megliu di reinstallà e porte per quandu quandu sò aperti ùn caghjà micca cù l'altri.

A prossimu di a porta di l'intrada, ùn deve micca esse furnitu cù i rinculi scuri, postu chì questu hè una guarantzia chì a ghjente chì sò in questu stanza serà propensu à cambià di u cambiamentu per agisce.

Porte ùn devenu solu l'appartine malu in l'internu, ma ancu prumove a prosperità è a prusperità à a casa, è ancu pruteghje nant'à e pussibuli cosi negattivi.