A presentazione di a TV di Lydia Taran

Sè sicuru chì a famosa presentadora di televisione Lydia Taran hè una donna frumaria, bruttissima, sorella chì u ghjornu ogni ghjornu ci invita à vìdinu una tazza di caffè in a mattina in u prugramma "U colazione cù 1 + 1", un ghjornu pudemu maravigliarmenti maravigliate. No, ella, sicuru, hè fràggica è surrisu. Ma chì hà un caratteru forte, duru è intruduce assai! E cù un altru caratteru per dòde anni in TV ùn pò micca esse stallate.

U ghjornu hà cambiatu u rumore

Una volta, dicia chì piglià centu percentu, faciule, senza patronatimu è entri in l'univirsitati in a Facultà di Relazione Internaziunali. A maggiuranza di presentazione di TV Lydia Taran studiau à l'escola Kiev, famosa per ùn esse capace di ghjuntu. In autri vocabuli, Lida studiau in l'escola slacker. Oghje hè felice chì ella hà saltatu i classi in modu regularmente. Idda era vicinu à a casa o in a libreria distrittu è lettura di libri in bocca. Sì, sì, è ghjè. A zitella Kiev, chì l'adulti ùn cuntrullenu micca, perchè in a so famiglia, tuttu hè statu custruitu solu per u rispettu mutuale è a fiducia, indagabutu in l'autoeducazione.


Dice ella, era sicura . Ma - passonu. È in l'ultimu di ghjornu di u principiu era tortu per sapè à quale l'altru facultà hè pussibile di documenti di schedari. Prima di i mio ochji fasgiate i nomi: ligne chimicu, fisicu, straniu, filològicu, storicu ... Tutti ùn hè micca dirittu. Hè aventu. Ùn calore. Remained - journalism. E hà sceltu quellu chì hà odiatu veramente: i genitori di a famosa prugguttiva di televisione Lydia Taran eranu cunnisciuti journalists in Kiev. O megu, a mo mamma, Maria Gavrilovna, hè publicata in una quantità di pubblicazioni di Komsomol, chì in i tempi Soviets anu una quantità incredibile. Patre (disgraziatamente, ùn hè micca più cun noi), in addition to journalism, ellu era scrittu, facendo traduzioni. In tuttu l 'appartamentu: nantu à u tavulinu, u sufettu, in u pianoforte - cartafetti scrivuti, i clippi di ghjurnale, magazines erani stati. A Little Lydia sbarinu sutta l'intermittenti tappi di una machina di scriviri, chì dopu cunfrutava, si firmò parechji minuti. Ma da stu oddiu l'affari professoriu è l'avidità hà sviluppatu. "Dad chianciava accussì! - "Nun sognu ancu chì vi aiuterà!" - ellu gridò quandu ellu hà saputu chì a figliola avia ghjornu in ghjurnalismu. E questu, ma u fattu chì à a facultà hà assai amici. Hè solu chì u mo babbu era un omu principe. Bé, nunda pèssanu. In ogni casu, ùn aghju micca disprezzu un solu ghjornu chì escose ghjurnalismu. Era l'unicu facultà induve hè statu permessu di studià à l'uspidale è travaglià in u stessu tempu. Cumu parechji carusi, iiu nantu à u primu cursu nantu à a radiu, di chjaru di luna in UNIAN, Interfax. Allora - in stazzioni di stazione FM. Aviu aghju nantu à a TV. Tuttu u passatu da un modu di sicura, senza tensione innecesaria, rinfriscanti, disappruvers. "


U ghjornu chì l'eccitazione ampara

Quandu Lydia s'hè trasfiruta di un edificu à l'altru: in un edifiziu vicinu à a stazione di stazione di radio, hà travagliatu, furnianu una sala di u "New Channel". Ellu dumandò à chì cuntattà u travagliu. Spiecanu, mi invitonu à una entrevista è uffrì di travaglià. Ancu Lydia ammessa: "Iu caiu facilmente, ma poi hà criscitu duru in sti strutturi". Per esempiu, quandu aghju vinutu à u "New Channel" à l'età di 21 anni, aghju annunziatu à tutti: "Vogliu fà esercitu di sport. In a nostra famiglia, tutti l'sport sò interessate. Eccu un cuncettu per voi. Hè spiegatu cù un sonnu: "Una zitella, forsi quandu avete un picculu affari, cumincià à travaglià cun quarchi cosa simplici, crisciarà?" A presenza di u maggioristicista di TV Lydia Taran facia a furtuna: ùn hè micca stata chjappata cum'è un cani ciuttu in l'acqua: vene da vene à survival. Ùn era micca cunfrontu di intrigues, nè à a cuncorsa, nè di l'invigliera, nè cun "tele-debugging". U "New Channel" riuniscenu un gruppu maravigliu di pirsuni cumminenti in e so pareti. Omi obsezionati di diversi età, sinceramenti disposti è capaci di travaglià. Tuttu u guvernu hà a so idea: avidez prufessiunale: per creà qualcosa fundamentale nantu à a televisione ucraina. Un canusciatore televillu Andrei Kulikov hè accadutu in Londra. E u famusu presentatori di TV Lydia Taran (chì era in TV per un annu senza un annu) hè stata postu l'aria nantu à u canali di television.

"Quandu imagine quellu chì eru, è quale hè! E i dui di noi - in l'aria di a matina. Quandu vegia u Andrei, pardò u donu di parlà. A lingua addurmisci incù excitement. Ma per u televigore u più impurtante hè u scopu di apruntà. E staiu studiatu. Per esempiu, oghje una sophomore cavalcante hè venuta à a televisione è ghjustìmente tena: "Sti offiziunate quì 500 $ per questu (!) U travagliu?" Sì - nimu è chjamanu - nunda, mentre digià à cose quantu ellu deve pagà. Iè, anu era felice è felice chì per un tali un travagliu genaru è interessante, saria, ùn aghju da darà soldi! Aghjeva per liberu, se ùn solu micca privati ​​di l'oppurtunità di participà à u prucessu stessu. A strada, Andrei Domansky, chì hà travagliatu nantu à a ràdizione, hà esse appuntu unicu statutu di euforia è cumprità u malinterpretatu, per quale ellu signu annuali in una dichjarazione è mette in una purse a nota ".


U ghjornu chì a rivoluzione successe

Un ghjornu, Lidina Kuma, u pruduttore di u prugramma "Rise", cuncitava parechji invitati, cumpresu un presentatore di TV, Andrei Domansky (avia da quella partitu da a radiu). I travagliavanu nantu à u listessu canzone di TV, ma in i curridori ùn anu micca intesiccatu. Lydia guidò a sughjetti di u ghjornu di "Sport-Reporter", Andrew - a matina "Rise". Avemu vistu in rottura. Ci sò à cunnosce un novu estimentariu è esse disperse. Domagnucci partiu da l'"Ascension". Spieza ch'è avia pocu chì, hè stata, per quessa, retorna à a so famiglia in Odessa. Eccu in u paese avia una rivoluzione. In Odessa, Domanskii hà realizatu u prugramma Orange Square, un tipu di discussioni trà e cumuni citatini è pulitici, è spessu chjamatu Lida cum'è "ame" ghjornu per a cunsultazioni. Allora si svilupparu un capu di l'annu novu. Lida partissi per un vacanze invernale. Un ghjornu dopu hà iniziatu à riceve da Domanskogo sms - rimi cari. Allora, qualcosa di abstracte, à ciò chì non vinculante. "À quellu tempu hà avutu un romanzu seriu è una vita tempore domestra. Messagi simili, solu da Domanskii è di l'altri populi, anu ricivutu da u mari. Ma Andrei Yurievich, anche dinò, paria chì stava cun forti. Pensu chì era solu amici cù ellu. À u grande, era cusì, perchè prestu parted cun un omu amatu, è Andrewu m'hà salvu da l'esperimenti. Era un discuttu astratta di cumu fà cumercimentà relazioni d'amori, perchè più tardi ùn anu micca squadra, cum'è una casa di carte. Ma Andrei Yurievich hà attruvatu veloce: hè ura di ghjucà à u ghjocu.


U ghjornu chì ella refusau da Domanskii

Quandu sò cù Andrey anu aghju prisentatu in un campo di putere, à l'altru - u periodu difficili di relazioni persunali. A Lydia avia passendu un rottu, è Andrei ùn pudia stabbilà relazioni in a famiglia. Elliu intesi à l'altri è ùn parlà micca à tuttu.

"Per una certa raggiuni, avemu sempre truvatu in i stessi cumpagni. Perchè eranu digià nantu à una petite stesa, quarchi adupratu: "Andryusha, se sè vo so" in u minimu zaohavsya ", ùn hè micca degnu d'esse a moient espirituale? "Convence, ùn avemu micca un una per un ghjornu per un tempu assai. Andrei in questu tempu era un omu di famiglia, è a famiglia - hè una parapia, chì ùn aghju mai avutu à scopre. Quandu s'hè avvistatu chì ellu hà pigliatu in seriu, hà cuminciatu ... per dissuassu da a nostra reunione.

In ssu curtu, aghju persu cun l'amichi cù ellu, è ellu cun mè - ùn hè più. Un ghjornu veramente seriu di i nostri riliggioli solu da quandu Andrei hà fattu una decisione in unequivocale nantu à a so famiglia. Ma questu hè un tema purament duminiu, nò micca a moia. Ùn vulete micca discutiri cù qualcosa ».


U ghjornu pruvò à un vestitutu di castagneto

Quandu u famusu presentatori di TV Lydia Taran realizava u rolu di a sposa - digià digià cinque volte. Hè assai ch'ella era pussibuli in i vestiti di cunnessione. Un ritrattu di e vestiti di bride di Lida à u desku di a mamma. Ma in l'agenza di registrazione Lydia Taran è Andrei Domansky ùn ci micca riunite. Lida è Andrey sò state sò durante sei anni. Ci sò una figliola di sente anni, Vasilina, crescente. À u listessu tempu, i guys live in un matrimoniu civile è ùn pensate micca à furmà formalmenti rilazzioni. Parechji cumpunenti, u presentatori di TV Marichka Padalko è u so còdianu ciuutanu u televidente Yegor Sobolev, dissuadore fermamente di andà in l'aghjuntu. Questu hè chì tutti quelli d'elli in u tempu hè ancu u matrimoniu frustratu. In risposta à i trucchi di e donne: dìcenu, u zitellu deve avè un papatu ufficiale - Lida sola incusarà e so spalle in sorpresa: "Allora ellu hà. Questu hè registratu in a certificazione di nascita. U nome di Vasilina hè Domanskaya. Stampa in u passaportu ùn sia impregnateddu u debitu di u babbu di Andrei - à i so figlioli più avanzati, è à i più ghjovani. Sò cusì beni. Inoltre, ùn avemu micca u dirittu extra per pudè stupi cù un kinde di certezza incomprensibile, chì in questa nunda ùn hà bisognu. Questu soldi si migliore nantu à u viaghju, ciò chì noi.

Tutti i prublemi di interna, sta bella, populari è assai affariate di televisione decide decide facilmente. U prublema di platti sannati partì cun l'acquistu di un lavapiatore. A pulitica, ancu a coccia, hè a paraffina di a Testa Lyuba, praticamenti un membru di a so famiglia. Aia Lyuba hè un participante di parechji prughjetti di a culori televisivi. Piglianu e platti chì invitaru i celebritati in quantu per u so daveru. A strada, in a casetta cù a tia Luba, a mamma di Lydia Maria Gavrilovna è Vasilina passanu l'estate siveranu. Mentre chì u babbu è a mamma sò à u travagliu, a me avanna hè prumessa in una figliola.

"Tutti i prublemi sò rimindevi. A cosa principalu ùn hè micca di mette in l'avanzata. Pudete murmutulà: dìcenu, chì hè una mora moglie, ùn hè nunda me prepares, - Lida rumpia. - Sì u Signore, ci sò pizzeriasi, ci hè un alimentu in parte à a casa. E ùn solu un modu da a situazione? Eppuru, quandu ci hè u tempu è u desideriu, perchè ùn cose micca un supprimu di cusì?


U ghjornu di ballava per ognunu

Quandu ha abbandunatu "Canale 5". "Hè statu invitatu à i" Prosziani "prima, ma cù l'editore sintia cusì tantu cunfrontu nantu à a" New ". Allora si sò stancu di una certa monotunia è avete rializatu: hè ora di passà. E dicideru di trasfurmà da una buttiglia piccina à un magazinu più grande. Ci sò assai più oportunità per a rializazione d'autore.

U fattu hè ovvidu - prima si Lydia Taran hà guidatu solu un prugramma - "U lamentu cù" 1 +1 ". Appena u show "I Love Ukraine" hè statu urganizatu. Dopu - u prugettu "Dancing for you-3". In u Lydia Taran fu unu di i participanti stella.

"Questu hè luntanu da a mo idea, è hè strana, per mè, strana. Ùn aghju micca u pudente in mè. In a vita, dopu alla, ùn hà micca ballatu - micca in circles, o in funzioni amatoriali. Ancu à a so propria matrimoniu cù Domansky in un torruzzu di valsi ùn ùn spine, perchè ùn era nisun casu. À primu, eru sicuru sicuru chì nunda ùn saria da turnà. Hè straggiatu assai, i musculi tornati, sprains, moretti. Hè cum'è esercitu prufessiunale - travagliu riali. Infatti, hè stata capita chì una persone trasforma a tali occupazioni. In u cori accumincianu a travaglià qualchì cunvoluzione, chì solu "dorme". Tuttu hè inclusu in u travagliu. Eppuru u ballu in u primu locu - ùn hè micca u mo brain. Hè l'ànima è u corpu. "


Certu, Lida, cum'è qualsiasi altra persona , criticò i so parenti nantu à a sala di ballu era displeta. Eppuru, anchi i lacrimi, ella, prima, hè prova chì sapi cumu un colpu è, in segundu, cum'è presentatore di TV cunvidente, hà dettenditu chì era participava à u spettaculu. Cusì, assai dipèndanu micca quì nantu à a manera di dancing, ma di cumu si chjappà a vostra chambre. A strada, Andrei Domansky era alluntanatu di l'idea di a so mòglia per intervene in u prughjettu di TV. Ricurdò cusì cum'è l'ultimu annu, unu di i participanti, "Dancing for you" hè Marichka Padalko, è cumu duru u prughjettu u so figliolu era malatu. Inoltre, ogni omu volse una mòglia in a sera, almenu un vetro di té risuscitatu, affinchì quessa, era sottu tutta a vigilazione, è ùn hà micca scumparu finu à 12 in a sala prufonda. In ogni casu, Lida si n'andò in piena. Eppuru in a vita verita, preferisce à cunferenze in una disputa cù u so maritu: "Hè assai più còmicu di cuncede à l'argutari cù Andrei. È cunfurmate per i dui di noi. E perchè perchè qualcosa qualchì manera, si puderete salute è si ncontranu unu è avè un veru elevatu da u vostru cumplimentu, a flessibilità è a non-cunflittu ".