Perchè lettu leghjite?

Ogni zitellu pidava di leghje un conte di fata per a notte. Parenti in a sera dopu à u travagliu si stanu fatigati è ùn volenu micca leghje i libri in tuttu. E i zitelli chì anu da andà à a scola pò fà. Ma hè impurtante per i zitelli chì qualchissia li leia. Questu hè assai rassicante. È per a vostra figliola hè u tempu magicu chì a spenda cun unu di i so genitori.


Se veramenti sò stanchi di leghje, uttene à u to figliolu cun sincerità cun rispettu. Hanu bisognu bellu. Cumu sviluppa un discorsu orali, è scurdà dinò a leghja, perchè ellu stessu si sente. U zitellu sanu di sapè induve l'accentu dirittu è avè l'apprincipiu a cuttivazzioni di i paroli. Quandu un colpu lee in altamente, pudete dumandà à quandu retellà a leghja è curreva se qualcosa dice incorrectly. Cusì avarà a prutezzione di u pensamentu, a memoria è a capacità di pensà lòggicamente - questu hè utilità per ellu in a scola.

Ogni seminariu puderia amparà assai megliu, è u vocabulariu pò esse più riccu, se li parenti anu impegni à leghje à una piccula età. Ùn aghju micca stette finu à u zitellu hè 6 anni. Lighendu à lighjiti in alta voce quandu hè sempri licurosu. Ùn avete micca in syusyukanya è agukanyi. Ci hè molte parechji parolle chì u zitellu senti da sente di a so zitiddina. Curnutu, ùn capisce nunda, ma vede a so mamma o u babbu, a so fàccia, i so emozioni, a so espressione, a face, liste è cuntatti emozamente. Dighjà in l'annu longa, u zitellu puderà tene i libri in manu è fighjate à l'imaghjini. Finu à trè anni, hè megliu di leghje qualcuni storii chjucchi in i paroli semprici. Hè assai adattatu per sti racontu: KurochkaRyba, Repka o Kolobok.

Hè assai impurtante per cumprenderà è ricurdativi di ciò chì leghje - questa hè una bona capacità micca solu per a scola, ma per ogni travagliu. I sperimenti sò pruvatu chì l'infurmazioni chì leghjite assai hè ricurdatu megliu. Ancu in l'institutu, quandu l'omi ùn capiscenu micca, i prufessori urganizeghjanu lettura. A lettura di un libru cù qualcosa hè assai interessante, è micca solu cù i zitelli, ma cù i genitori è i partinariati. I Cònjudi ponu leghje tutti l'altri prima di andà in lascia, è guessesu chì passà in u libru. Pudete cuntà in u carru se ci hè una longa strada o in a casetta in u clima chjaru. Cusì avete qualchissia qualcosa di discussione, ognunu pò esse l'espressione.

Ricurdativi chì quandu avete lettu à voce, stimule l'imaginazione, cresce u rispettu per ellu stessu, hà sviluppatu motivazioni per l'azzioni, è più impurtanti, u restu à leghje. Questa si riferisce solu à u sviluppu emutivu, sùbitu lighjate assai stimula u sviluppu intellettuale. U vocabbulariu hè un crescenu micca solu per voi, ma per quellu chì si leggi. Inoltre, u tempu durante u quale aghjunte l'esercitu di u zitellu aumenta. Dopu a pàgina, avete sviluppatu una coordenetura di u mutore, riviseghjenu e imaghjini, migliurà i cume visuale. Questu hè appiicatu à i zitelli è adulti. Ma l'audition agrava i cumpetenze di l'auditu. Inoltri, sì lettu à un zitellu, sapete sse intesu, ciò chì hà esse rispose, è ciò ch'ellu ùn.

Di sicuru, da u tempu à u tempu, hè un desideratu di leghje u silenziu. A volte, in generale, vogliu fà una cosa ... Ùn avete micca leghje à voce - pò pudè struisce di voi, particularmente quandu avete lettu u ghjornu boring. Ma quandu duverà esse da fà. Hè assai impurtante per leghje à i zitelli chì anu da andà in casa ... Perchè l'calmavanu è si sentenu sughjettu. Sì i salute sìanu distanti da i prublemi di u ghjornu è a preoccriviere, è se si puscia à pusà pè a chimenea o solu in a sedia, pudete rilassate, è tuttu vai da l'u fondu. In particulare sì u travagliu, è avete un minutu liberu per parlà cù u zitellu - leghje à voce per voi u sustituiscevi cù un principiu.