Una donna hà da esse cura di u so maritu

A discussione di un tema cum'è "a donna deve esse", in modu generale si trova, hè prestu longu, hè soporta da una multitùdine di opinioni, argumenti "per" è "contru", è finisce senza alcuni scuperte cumune.

A frasa chì "una donna ùn li devi nulla à nimu" resta sola una frase, chì sona più cum'è sarcasmu, è scendi nantu à a vita di ughjettu, induve a donna in a maiò parte di e cose i must must. Finu à sta furtuna, vogliu richiamà u "libru di l'hostess", libera in i primi anni 60. Oghje, a so leghje in i donni muderni causeranu almenu sorpresa, perchè in più di u fattu chì ci sò cunsiglii per cumprenda a vita è a vita in generale, quasi nantu à ogni pàgina hè chì "a donna hè obligada" è "debe". I posti di u maritu converge à un minimu, è cuncernanu più ca qualchì fondu fundamentale, cà a simplicità di a vita di l'annu. E hè di sti belli chì a nostra vita hè stata creata à una grandezza più grande.

Cume vogliu cunsiderà, in fattu, una donna chì deve cura di u so maritu, o hè solu un rivinimentu di u stereotipu di u passatu?

Donna cum'è ella

Probabilmente, a scienza è a tecnulugia hè sempri assai luntanu di crià stu apparatu, chì in a so funziunalità puteva sviluppà una donna. Ci hè ghjucatu per fà una mila è una cosa per ghjornu, mentre truvà tempu per ognunu è tuttu, per insignà, trattà, preparanu, ne, lavate, sente, parlà, travagliu è preoccupa per tutti quelli chì ci sò. Sempre cusì ci scorregu di a mancanza di tempu per noi stessu, ma à u listessu tempu ogni minuti pigliemu quarchi cosa utile. Per una certa raggiuni, a maiò parte di u zitellu venenu à un lume chjucheghju quandu ellu ci vole à stà cun u so babbu per un paru di ghjorni, è in questa situazione, u papa hè in nisunu cumbatte. E quale hè più interessante, pudete sente a stissa quistione da i dui i bandeti: "chì deve fà cun?" Ancu s'ellu pensate lòggicu, vi vanu cunghjuntà, è hè ancu educatu, perchè vene questu succorsu? A risposta hè simplice: "Eccu u mo babbu (maritu, omu), è a mo mamma (donna, donna) ...". È tenevemu a tollerà dinò, è quarchi anche aghjustatu per questa dependenza à noi, ma vulemu avemu cambiatu quarchi cosa, anche siu cellu si prumesse rapidamente, diventendu à a vita di l'alive abituale è di l'azzioni.

In vista di a vita abituale di a donna mediana da u principiu à finishing, puderete seguite assai cuntradizioni. Per un'isca, à una età ghjovana, una zitella di a so mamma ose sente linii, chì l'urdina hè a non-repetizione di i so sbagli di u zitellu, quandu ella, sottu a guidare chjaru di a so mamma, "per chì u so maritu ùn caccia micca", si tocca tuttu nantu à ella. À u listessu tempu, u zitellu vede a famiglia famigliali è assume a basa di u cumpurtamentu. Per noi, a ragazza hè una volta di libertà di sceglie è di scena, ma per qualchì propriu rilita torna à ciò chì era, senza aiutu di cambià nunda. Pò esse averemu bisognu di tutti questi preoccupati, prublemi è prughjetti di a famiglia nantu à noi solu per chì sìamu cusì? Or ciò chì si conduzce à noi chì ciamatimu criaturas fragil, è à u listessu tempu avemu pusatu nantu à i nostri culi di scantu. Cumpigliate i motori di a nostra, ancu aduprèvule innecessariu.

Amore

In quantu à cura di u so maritu, a donna hè guidata solu da un fattore - amore. Hè stu sensu luminosu da i primi ghjorni chì a forza di piglià a responsabilità pussibile per noi, pruvatu à prutezà a caru è amatu di tutti i difficultazioni. Ma spessu u chjete cusì tutti i frontiere, è in u risultatu, u sposu in a casa hè più frequente ind'u spaziu horizontale cù u ghjurnale, o indagine di i so affari di u vostru, è a donna hè stata in tutte e costat. Avemu simu imaginate a vita di a famiglia è cura i nostri maritu? Pocu persone rispunderanu sì.

Un altru raggiuni per sta distribuzione di rispunsabilità hè l'idealizazione di a vita di famiglia. U miscupenu, a donna hà da gestite tuttu u circondu di a casa è crià i zitelli, u so maritu per andà à travaglià, à a sera chì tutti sò sicuru d'amparà per un calda calorosa è tuttu hè finitu, luminoso è luminoso, cum'è in cinque pelle. Ma a vita hè spessu più prosaic, è per un idillu famigliu duvete bisognu di travaglià dura. E pi qualchi raghjone, e donne vole piglià questu travagliu, scurdendu chì a famiglia consisti di almenu dui persone è a strada di a vita sò ancu esse diventati in dui. Ma pochi pezzi di i primi ghjorni di u matrimoniu dicisu di una distribuzione. Cusì vaghjime chì a donna cù i più boni pensioni a cura di u so maritu. Quandu, dopu avè da i mani di a manu à i so mani in manu di a so sposa, ùn hà bisognu di fà nunda da a casa, è a donna ùn dumanda. Hè cumu si avemu vivutu cù un velu rosatu, è quandu sparisce, hè tardu à fà è cambià qualcosa.

E forsi

Ideale per una vita di famiglia felice - quandu ùn solu a donna ùn preocesse u so maritu, ma in u stessu tempu si senti una preoccupa reciproca. Puderete esse manifestazione in mera chjina, ma hè assai faciule per a mòglia per vive. Hè megliu accustomà u vostru maritu à a gestione cumuni di a vita di l'annunziu in i primi anni di u matrimoniu, perchè allura i reguli stabiliti sò più difficili di cambià.

Di sicuru, chì in a vita succète à l'altru viaghju, quandu u sposu diventa un sughjettu di u venditore in a casa, è a mòglia in questu tempu fa una carriera, o solu ùn faci micca nunda. Ma questu hè più una eccezzioni chì u regnu. Di solitu, hè più cumuni per a fimmini di preoccupari d'ecculu chì u maritu si manghjò cumu l'ogetti, quandu sarà, cumu si sentenu, è à st'epicà l'aspittà d'u ritornu in un locu ind'u so alma è seguite a cura, ancu in l'agenza.

Cusì, oghji ditagliati, ùn importa ciò ch'ella ùn carricava ùn era micca di a natura, ùn importa ciò chì ùn vulete micca prutezzione di u vostru propiu sperienze di tutti i difficili domestichi, pensate à quellu chì avete bisognu à l'avvene, un altru figliolu o spouseu chì pudete cunvalmintà cunfidenza in ogni casu, per truvà assistenza è aiutà.

I presumme chì a maiò parte, per suprattuttu, vulete vede u supportu in a mòglia, perchè ùn perdi u tempu in vain per centu anni di scusi, perchè ùn puderia micca. Ricurdàte, se pudete, per què ùn pò micca alculisce? Se si puderà esse una mòglia, mamma, impiigatu è affari, puderete salvà senza cura chì u cônziu eseguisce u stessu rollu. Sulu solu u vostru trattamentu serà valutatu in dignità.