Hè veramente un lingua foul foul?

Probabilmente cuglie di noi, almenu una volta in a me vita, sì ghjucatu à "parolle forte". Ma sempre, cum'è un regnu, e decode ghjente pruvate per fà questu raramenti quant'è pussibuli, è ancu parechji riprughje è pardanu rimoriu di u martiri in seguitu da e parolle cuncepimentu oghje. Ma hè veramente cusì dolce, per fassi, per permette ghjurà per ghjurà volte volte?
Un pocu di storia
Ciò chì chjamemu matu oghje, in fattu, era un elementu obligatoriu di u ritu di a fertilità durante u tempu di u paganimu è hè stata avvisu in modu naturali. A cunfirmazione di questu hè u grande numaru di distritti, paesi, cumuni è fiumi, chì anu da quissa era cacofonosa, da i nostri standard, nomi. In ogni casu, cù a diffusioni di u Cristianescu in Russia, i paroli cerimuliani pagani passanu à a categurione di disgraced è sviluppà gradualmentamente per a chjesa, postu ch'elli eranu chjamati "indecenu". Però ghjurà i paroli sò sempri un pezzu perchè micca perditi di pupularità di u Stratumu Vintu Fugliale di a pupulazione. È ufficialamenti anu pruibuti in scritturi stampati solu in u XVIII sèculu.

L'usu di la lingua abusiva
E oghje, cum'è parechji anni fà, e malaccii ùn sò micca solu parolle. Científici participati à l'estudo di lingua, hà calculatu chì un abusivu vocabulariu duverà più di 15 funzioni differenti. Allora, cù l'aiutu di giurisdizione, pudete suscitarà a morali ùn solu in sè stessu, ma spuranu ancu à i cumerciu di l'altri. Spessu l'espressioni obscenu permettenu una persona per esaltà l'estressu è acquistà un tip de detente. Allora, si un oggettu pesu, cum'è un ferru, si mette in cinghju nantu à u to pede, se puderà dì qualcosa cum'è "oe, fate qualcosa quantu ...", anu sentitu a tensión per un pezzu tantu, è se Avete in stu mumentu ghjurà bè, vi sèntelu immediatamenti sulennità murali.

E esempii di l'espressioni di l'idiomi serve puru com una espressione di furore è agressione versu e pratiche affaibli è sò stati à scantari è scantari annicatu. Cumu solu in u mondu animali, l'animali crescenu, custruiscenu terribili mucosa è cercanu i so capelli cum'è l'ghjustu avvicinassi.

Una altra funzione di u luggeru hè a capacità di trattà cù teme è teme cù questu. Expressed as "bad", una persona perchè crea un tipu di prutezzione à ellu stessu è si senti più confiante.

Ancu u fattu chì e malaccii sò un fenomenu aparente naturali è ancu utile, deve esse nutatu chì micca tutti l'anu utilizatu da a listessa manera. Ancu à quell'ora ora, quandu a cultura di massa si permeata cù frivoltà (avemu intesu un linguaghju foul in a radiu, da a carta di TV, leghje nantu à e pagine di i ghjurnali), certi persone ùn anu micca l'abitudine di spiuterà à tutti, ma ci sò quelli chì ùn ghjucanu micca ghjurà, ma solu in modu parlante in lingua abusiva.

Segùdia, sicuru, prima di tutta l'educazione. Se i genitori anu infurmatu l'attitudini culturale curretta in a so zitiddina, dopu, dopu a creazione, una persona li seguitanu in u futuru. Ùn de petite importància hè u tipu di carattere è u sistema nervuali di l'omu. I Persone sulforicu - tempurite è facilmente eccessibile, utilizate expressioni obscene sòlitu più spessu di pacienti flegmati i equilibrati. In ogni casu, ancu chì una persona chì hà stata apprentita in una famiglia culturale intelligente è chì ùn hè micca cunnessu à l'imaghjini di un buferfante resorts à abusive words. Una modesta, bella, charming girl, dipinta di vestitu è ​​cun un minimu maquillu nantu à a so faccia, de srante hà datu chì e so orecchie chjappà in un tubu. Hè impussibile di crede chì generalmente sapi l'espressioni! Ma hè pussibule ch'ella hà amparatu in modu specificu, per sente più affari è tranquillamente in certe situ. O succede chì l'impiigatu hà travagliatu tutta a so vita in un squadra cumplessu, quandu, senza parolle forte, ùn hè micca realizatu à u tempu un travagliu o un prughjettu. U squadra hà cambiatu u tempu, è l'abitudine di lingua scurdata hè cunsirvata.

Comparatu à l'omi, i donne averebbe usà a lingua obscenu menu spessu. È ùn solu perchè in u corpu femminili l'hormone di a testosterone hè menu pruduttu, chì hè rispunsevuli di l'aggressioni, ma dinò perchè hè solu accettatu in l'imprese puramente masculili. Se un figliolu addevu ùn sape micca indegenu di e maladie, serà più difficiule per ellu à unisce à a cumpagnia. Un omu addulatu chì ùn hè micca capaci di trasmette l'essenza di tutta a cunversazione in un pocu di parolle forte, u probabilmente ùn hà micca pussutu esse capimachja. In generale, sicuru, a società cum'è un mondu sia negativu per l'usu di battaglia. È se u flussu di parole obscene hè diretta à noi, hè perceived in negativu è hè cunsideratu cum'è un discirttore profundo.

Cumu libbirà i malaspettati
Ci hè un altru periculu: hè pruvatu chì u nostru discursu è a capacità intellettuale currispondenu vicinu. Sì avemu un abituale di parlà in u stessu situazione cù l'espressioni di mudelli (è a matematica hè precisamente sti patti), questu ùn permettenu micca u nostru modulu per sviluppà.

I psiculogisti britannichi analizà u discorsu di parechji cintunarii è hà sappiutu ch'ellu u più correctu chì a chjama ci parla, u più successu hè in u pianu persunale è in a so carrera. Ancu i corsi specializati nantu à u sviluppu di u discorsu sò urganizati, induve parechji esercii sò offerte ri ridenza di parlà di parasitic, cumprese unprintable. Allora, invece di una parola "mala" hè bisognu di parlà parechje assurdu, micca natu cù a cunversazione una parolla, per esempiu "gypsumff", inveci di "e-klmn", "diable" o "pancake". Una persona, quandu faci un sustituzzioni, capisce chì l'espressione sona sinscita è divertida, cum'è chì e maladie in u so discorsu sò ingannati. Una altra manera di ridgheri di l'imbuttò u lèxicu hè u silenciu. Dopu l'usu di l'obscinu lingua, a ghjente spessu prende a so incapacità di rializzarà un discorsu, accentà accentu e pausa. Inoltre, dopu avè amparatu à stà in silenziu, a ghjente apre a sente à l'interlocutore ancu chì, accunsente, hè una qualità impurtante è di preziosa.

Parechji fatti più nantu à i aspetti positi è negattivi di l'abusu.

Impattu Positivu
Impattu negativu