A sò spessu si ncontranu cù i zitelli dopu un divorziu?

A sò spessu si ncùantru cù e zitelli dopu un divorziu? Questa domanda hè assai pertinente in u nostru tempu è assai pensanu chì esse in questa situazione. In u seculu 20 à u 21, u divorzju diventò assai in a sucetà di a ghjente, chì ghjè, sò assai casi, in Russia è in altri paesi.

Russia hè assai grande in scala è a pupulazione hè moltu più altu. E à a stessa manera in Russia, ùn sò micca vivi un pocu nùmmuru di famigli divorcedori. In cunseguenza, pò esse l'argudiatu chì, secondu u divorziu, i zitelli sughjurnate senza una famiglia sia. A maiò spessu in un babbu di a famiglia di divorzia surtita è l'statìstiche a vede. Un gran numaru di matri mantendu vèduve, ma perchè? Cumpigliemu l'appressu. Ogni annu in Russia, ci hè una storia annantu à l'interrogazione di paternità. A più specificamente, ci hè una storia di e mamma in divorziatu. Per l'omi in u quistjonariu, dumandate, questi dumanni, quantu vi vede i vostri figlioli? I risposte in a maiuranza ùn sò micca pusitivi, solu u 17% di vede, a mità sò raru, è un terzu in generale ùn hè micca. Da questu vedemu chì dopu à u divorziu, ci sò parechje motivi per i so parenti cun i zitelli. U stessu encorsu hè diretta per e donne. Hè dumandatu sta dumanda, quantu spiegazione u vostru maritu vede i zitelli?

E a risposta hè assai crìtica, perchè pè e matri stu piriodu hè assai difficiule. E sta dumanda si si ncontranu i zitelli dopu u divorziu? I babbi contesta sta dumanda in modu diversu, cum'è ognunu havi situazioni diffirenti - chì stà in una cità è quellu chì ùn hè micca chì hà trovu un sustitutu, è chì ùn hà micca truvatu, è questu hè tutte bellu. Hè urdinariu di quandu u divorziu succorsu, questu hè u periodu hè impurtante per u zitellu. S'ellu hè sempre un picciottu è in generale ùn capisce micca qualchì cosa, u divutu divorzià per ellu ùn anu influenza assai, cum'è ùn ùn sia micca a realizazione di a perdita o impiecura. Ma se u zitellu hè anziana, perchè ghjera chì capisce l'impurtanza di cura è carizzinge u babbu è a mamma, u diventimentu serà deplore. Ci hè ancu dipende à a ragione di u divorziu, perchè deveria di e reune di i genitori cù u zitellu. I ragiò ponu esse parechji: ùn mi piace l'ingressu familiale, u tradimentu, a prublema sessuale, l'educazione mentale, u babbu o a mamma alcoòlica, addictu di droga, u Bandit sò tutti mutivi di u divorziu, è micca tutti. À a mamma dopu ch'ella era sola da u zitellu, ci hè solu un pensamentu in mente: cumu salvà u figliolu è u figliolu da u babbu. Fà chì hà abbandunatu bè è gestioneghja, o hè un bandit chì pò mette in famiglia di a so famiglia. Ci hè parechje chjamu casu in u mondu, è da questu ùn vi pudete scappà di nudda parte. Un patri dopu un divorziu, o cunforme cù a mamma per riunioni cù u zitellu, o fogli per sempre, chì ùn avè micca apparse à tutte di più. I divorzii ùn sò micca solu in Russia, ma in tuttu u mondu. Quasi ogni paese facenu stu statistiche. U divorziu pò ancu guariscendu un resultat desastrule chì a mamma è u babbu ùn ponenu micca un zitellu.

Questu hè manifestatu in casu di tali casu, quandu u patri si abbandunà a famiglia, è ùn hà micca vistu cù u zitellu, a mamma hà pensamentu negativu per u fattu chì ùn hà micca bisognu di l'educazione sola è decide di dà à i so parenti o à l'orfanamentu. Dopu tali risultatu, u zitellu ùn vedi micca nimu in tuttu. Certu, se ellu hè chjucu è ùn capisce nulla, finu à chì cresce, u so core ùn hè micca minatu tantatu s'ellu ci era datu in anni più vechje, quandu ellu entende tutte e cose è experione assai dolorosa. U zitellu vole vede i so genitori. In a famiglia, a mamma hè u sustegnu più affidàbbili per u zitellu, cum'è ella hè pronta à suscitarà u zitellu stessu è anu inspiratu, chì u babbu ùn era micca una persona bona è perniciosa, chì era, ma hè oghje è ùn ùn turnarà micca prestu. Or a mamma inspira chì ùn era micca à tutti è ùn hè micca necessariu. Hè difficiuli per una mamma per crede chì ùn ci hè nimu u so supportu. Un zitellu deve bisognu à un membru di a famiglia chì hà crisciutu per esse una persona normale è intelligente.

A ghjurnata, ci sò assai di ei maddi, è ùn ne ùn rinunzià micca à fà u so figliolu benamatu, perchè campanu per l'aiutu di i zitelli, è ùn ne micca bisognu di più. I babbi contesta a quistione di se esse necessariu di scuntate i zitelli, in modu diffirenti, cum'è a mamma. Se u maritu hà iniziatu una famiglia per u cunchju di i zitelli è volia educà, allura dici chì hè necessariu è necessariu. Hà ricerche u soldi per u zitellu è finanzià i so pranzi, vestiti è studii. E tali casu ùn sò micca picculi. Ma ci sò parechje versioni, chì u maritu ùn hè micca prontu à sta stampa, cumu avè un zitellu, è a mòglia hà obligatu di avè un ziteddu, da chì hè oblicu chì dopu à u divorziu ellu hà da esse ghjustu cum'è primu, perchè ùn hà ancu capitu chì avia bisognu è ùn era micca moralmentu pronta per paternità.

Un altru casu duva u babbu ùn duverà micca a famiglia abbastanza sufficientu, per quessa, ùn li dà micca à i zitelli, è da questa a mamma principia un pànicu è longu cunversione. È se dopu, u sposu ùn capisce micca, o più bien, ùn pò micca esse sferitu u travagliu, postu chì questu hè u so pane, da questu hè un altru pruritore di divorzià. In generale, pò esse dichjaratu chì u divorziu hè un pezzu di vita per i dui parenti è u zitellu, è se i cômagi ùn viaghjanu nzemi è ani cunseciuti, u megliu per vede u zitellu, independentemente di e cose qualità, postu chì questu hè u vostru ricchezza.

Leghjite also: u prucedimentu per u divorziu, se ci sò figlioli