Perchè avete bisognu di cumunicà cù u vostru zitellu

Averaghju parlatu à u zitellu? Chì pò esse un misgiu 6 mesi? Un annu? L'Imperu Rumanu Quintilianu hà cridutu: "Da a natura, sìammu fermamente assimilati ciò chì avemu avutu in a nascita, cum'è un novu vasu chjete d'incensu, cunsirvatu a so fragranza per un bellu pezzu". Psicologu mudernu a cunsiderà dinò di listessa manera.

Novu
In i primi òmini dopu à u nàscita, trà a mamma è u zitellu l'accumenza a so propria intricara chjamata, chì spessu compie da solu dui di elli. A cunnessione emutivu trà mamma è zitellu chì hà sviluppatu durante a gravidanza hè cunservatu è rinforzu.

A vi intesu!
I scientifichi sò ghjunti à a cuncludi chì cù u sonu di a voce di a mamma, u zitellu calmalcia più veloce, a so respirazione si spicca, sua, rythmic. I figlioli natuvelli sèntenu beni. Per quessa, u zitellu poni una musica tranquilla è tranquilla, parlendu qualcosa. À a fine di u primu mese di a vita, u zitellu ampara a sperienza di a rapportu di u sonu cù u so foncè - a prima retazioni d'orientazione hè apparevule. Ora pudete puru ghjucà cun cattivi. Prima, brusgheri inghjustì davanti à u zitellu, da then left and right. Questu averebbe sviluppà l'attinzioni di u babbu.

Vecu!
A cumunicazione visuale hè ancu assai impurtante. Hè vista chì duna a informazione basa di u zitellu annantu à u mondu intornu.
U zitellu da u natuvolu hè capacitu per perceive voluminous objects and an image planar (drawings). Ma ùn mostranu micca u bumbardariu di parechji articuli è l'imaghjineti, sia fatta una foglia. À u primu, per ellu, dunque l'imprese visibile. Comu cumincià à cunsiderà u so postu di residenza. È sempre pari in diversu. Quandu si vestitore nantu à e to mani, l'articuli si appranu in un guise, quandu si mette u zitellu nantu à u lettu, cambia l'angolo di vista.
L'annu mensu hè aggradèvule offeratu per vede una figura negra è bianca cù una figura di riti umani. Quandu 3-4 mesi u babbu pò digià offre un'interfaccia di culore di un riti umanu alegru, triste è rorcatu. E assicuratevi di cumentà ciò chì vi face

Pensu!
Equu mpurtanti per u sviluppu di u zitelli hè cuntattu cun tàvule. Caressa u zitellu, trappula, appena cumincia à chianciallu, è perciò cuntribuiscini à a furmazione di un fogghiu di un sensu basciu di cunfidanza in u mondu chì u circondu. U zitellu hà ancu iniciatu a cumunicazione. Dopu à u so nàscita, u chjucu, u novu chjama u so mamma. L'emozioni negattivi è a so manifestazione rapida sò un rolu assai impurtante in a primu simane di a vita. Se no, quantu a vostra mamma hà sappiutu chì quarchi cosa hè sbagliata cù u zitellu, chì avete bisognu di cambià u diaperu, alimenta, vestitu? ... È à a fine di u primu - u principiu di u seculu mesi, u zitellu à principià a destinazione l'adulte (principalmente mamà) da l'ambiente è u primu sonu . Finu à quì, nena era solu capaci di emozioni negativi, ora era stati pusitivi. Questa hè a cumunicazione disponibile per i natuvelli.
Ma a so satisfacità di e necessità di u zitellu ùn face micca emozioni pusitivi, ma solu elimina emozioni negativi. U zitellu hè felice solu quandu un adulte si parra cun ellu. Ghjè in questa cummunicazione chì u sustegnu fisicu, emotivo è mentalu di u zitellu sviluppau.

Seis mesi
U so zitellu crisciarà è di più è si tratta di cumunicà è ghjucà cun voi, è questu vuluntà espresu in a lingua d'esprissioni faciale è gestiti. Questa stage di sviluppu hè chjamatu u periodu di interaczione. U sviluppu di u discorsu U picciottu accede à u discorsu d'un adultu. È micca solu intonazione. Avà u pocu spetta è capisce assai più di ciò chì ellu dice. U ritimu mediu di e parolle alcune di un zitellu di 6 mesi hè di circa 50. Questu hè manifestatu in u fattu chì ellu reacciona à i parolle individuali è curtite persone cù e diverse spressioni faciale (emozioni). U picciottu hums, imitannu l'intonazioni di u parole adultu. U zitellu principia à associà l'ughjettu vistu cù u so nome. È à a dumanda di a mo mamma, pò truvà questu ughjettu cù i mio ochji. Certu, se u nomu di u subjecte hè familiaratu per ellu, è a cosa sia stata vista di u zitellu.

U zitellu hà da prublemi di parlà , ma mentri la so conversazione hè chjamata babbling. A vostra migghiura già principiatu di pitturà i pezzi individuali cun un certu settore di sonu, simili o pocu à a parola stessu - ùn importa micca. Hè impurtante chì queste sò quì parolle. A volte, u zitellu pò "parlà" per un pezzu tantu, cambiant l'inttonazione, questu pudite aiutà à capisce megliu u so picciottu, i so bisogni è i szerzvii ". À questa età, hè bonu di ghjucà" Ladushki "," Soroku-raven "," Per bumps - on bumps " ... Quessi pezzi-ghjacciuni aiutanu à u zitellu sviluppà i cumpetenze di l'imitazioni. U foglie ripetarà dopu à ùn averebbe micca solu i muvimenti, ma e parolle. I timuri à u zitellu À u 7 mesi di vechja u zitellu ùn principia à teme strani. Questu hè manifestatu in u fattu chì u zitellu ùn principia a chiancià quandu avvicinavanu à straneri o quandu sò solu per elli. A ragiunazione di st'offentiale è offensiva per a maiò parte di i membri di a famiglia (in particulari i aviani a soffrenia) hè simplice: issa u zitellu in virtù di u sviluppu di l'intellectu hè capaci di distingue una persona da l'altru, diferencià quale hè propiu è chì hè allevatu (in u so, di sicuru, intelligente). U zitellu puderanu teme di assicurà di i genitori è, in stu mutivu, l'ansietà in cunnessione cù l'approcciu di una persona nun rileva.
Ch'ella sia quì u temu rigiunà o passà, si timidez è sclusione per e caratteristiche di u so caratteru diventerà - in assai rispetti dipende da u cumpurtamentu di a mamma è di u papà. Hè impurtante per u zitellu per sapè chì sì sempre listinu per aiutà.

Quandu una persona pocu cunnisciuta hè nata, a mamma deve:
piglià u zitellu in i so braccia, salutanu l'invitati;
Parlate in una voce calmata, surrisu è hè sempre vicinu à u to babbu.
In anticipazione, spiega à a vostra famiglia ciò chì succede. Dopu tuttu, ghjè spessu successu chì aviani (untu, uncelli, amici) chì venenu à visita nantu à un casu nantu à a case, vulemu cumunicà cù u zitellu durante e so visiti. Ma ùn scurdate micca di i so zitelli, chì significheghji chì rispunderanu à tutti i so bacio è i bracole cun voce forte! Allora passate cù i invitazioni una cunversazione esplicativa, dicenu chì ferma pocu tempu è tuttu hè stata diversa. Ma mentre chì tuttu hè st'omu cusì ... E pruvà à passà tantu tempu quantu pussibule cù u zitellu. È micca formalmenti, fà u so stessu cummerciale, ma ghjucanu cù u zitellu o leghjendu li libbra. Allora, assai prubbabbilità, sta crisa sarà allusingata o micca innuferta. Duranti stu periodu, pudete piglià à insignà à u zitellu i gestiti di cumunicazione, rinfurzannuli in brevi palori: "hello", "per ora", "grazie".

Annu
Un criaturu di un annu pò fà assai. Sò di u so biaccione, si sbucava, cunfizziuneghja nantu à u sediu, cammina, ascensione nantu à u sufettu, prova di manghjà in ellu stessu. Ma u prublema principali di questu pezzu hè chì u zitellu annunzià, ùn hè più spessu capacitu per parolle una, i dui sclusibbili.
E in a so lingua propria di sonu è di gestiti, pò ancu esse spiega. Avà, u mussu ùn hè micca dipenu più di voi. Scuparta u scopu di esse indipendente, attivamente espluranu u mondu chì u circondu. I prucessi Cognitive sò intensamente in sviluppu, u caprettu pò ricurdà quarchi cosa è ancu cun un jocu. Avà u zitellu ùn deve micca solu l'assistenza è l'attitudine bona di l'altri, ma dinò l'impetu di i so successi, l'aiutu attivu in l'azzioni. Questa deve decide se u zitellu senti a so indipendenza, attività è significazione. A prima crisa A contradizioni entre u desideriu di u zitellu per l'indipendenza è a so dipindenza à l'aiutu di i so genitori formate a basa di l'anche di "crisa d'un annu". Cumunicà cù i genitori, u zitellu ùn anu più basta annantu à u so cumpurtamentu, ma ancu prupone à attruisce è mantene a so attenzione. è i modi in quale ellu prova à fà affruntà, quarchi literalment portanu à mamma è dadu.

U travagliu in Team
U zitellu ùn vole micca solu un cuntattu emotivo, ma ancu a cooperazione. U babbu avà percive solu i prufunenti bastani. Hè necessariu di dicenu più nantu à u mondu chì u circondu, nantu à temi diversi è di i fenomeni. Scopre u magicu mondu di i cunti di fichi per i vostri figlioli. Avete da principià cù i più semplici: Repka, Kolobok, Teremok, ecc. Questi contatti fugliali favuriti sò bè, postu chì cuntenenu parechji repitizioni, chì aiuta à u zitellu per cumprà megliu a trama.