A storia chì a vita stessa vinia cun

I amici i fichi di cunti. Tuttu hè magicu, bella è chjara: stu eroi hè bonu, è ellu guaria, è questu hè dolenu è serà punitu. Un conte di fata hè spessu dittu di un sonnu venenu da quandu u zitellu hè sopratu. Dunque, i so idee sò intruti direttamente in u subconscious. E spessu i scenario di fairy-tale anu un impactu à a vita di una persona. Allora, u conte di fata chì a vita hè stata cun l'u tema di a conversazione per l'oghje.

Influenza particulari assai maiò à a nostra vita hè un conto di fata favorito. U picciottu tistalla di dalli o leghje nova è di novu. Allora si sviluppa, s'elluce a storia, ma i so schemi, mudelli, scrittura cunteninu à influenzà u so cumpurtamentu.

Caratteristiche di i nostri canzoni di fata

I conte di fata sò, com'è regula, un pruduttu di l'arti pupulari. E si appartene à a penna di un scrittore famoso, sò diventati è amici, se a trama è u cumpurtamentu di i caratteri sò cercati è cumprendi à parechji. I conte è i leggimi riflettinu i scuri tipichi è recurrenti da u sèculu à l'età di i destinazioni o i so sònidi (micca per nunda, per esempiu, u pelle di Cinderella di u tipu "bellezza" cù Julia Roberta saru blockbusters). Per quessa, in i cunti di fàuli di parechji paesi, sò dui temi umani umani è universali, è dinò diffirenzii cuncernati à i peculiarità di a mentalità locale.

Chì ci sò i stori tipici di fàuli fissi russi? U primu, u caratteru principale ùn hà raramenti cosa di ellu stessu - à a so dispostu solitu assai articuli magichi, ogni tipu d'animali è criaturi pronti à aiutallu. Siconda, l'eroi stessu hè un Ivanushka, simplicimenti, l'insinsatu, à un'antra vista un simplellu è mandatu pienu. Ma a fine hè una principessa è a mità di un regnu in più, allughjendu fermu nantu à i bè aspettavuli pretendenti.

Quessi stori fabulosi sò spessu usati in publicità. Fighjate quantu parechji carattati magichi venenu à l'aiutu di un pussibbu potenzale di un pruduttu - danu cunsiglii utili, i purtemu à i paisoli maravigliosi, è u Suvere cleansi tutti i piani. L'annunzii ùn pruvate micca in ellu - in seguitu, avemu amparatu una canzone per chì "un magu vippiru brutta in una helicopteru blu", è a vita diventerà un altru senza gran effort.

Eppuru, chì ùn cunnosci micca u Ivanusu modernu? Si segue "sottu u stupidu" hè assai prufettu per noi. E cumpassione di cumpassione serà sempre disprezzu, aiutà, vintu: un cumpagnu di tali travagliu d'Ivan vi farà, u capu indulgenza vi dà è da certi cose eccillenti guarisceranu. Allora vi vede: u nostru stupidu hè ghjuntu un capu di deputtu, è digià "a meza regnu" d'ellu.

I rolli di l'altri caratteri picciotti ùn sò micca menu cumuni. Pudete spessu u sensu di storii nantu à i capimachji chì inequitali "pull" u titulu di Koshchei l'immortali. Certi omi ragiunonu chjamà a so mamma-a lege Baba Yaga. Quasi in ogni cullettivu Ci hè un Sage chì sapi cumu viaghjà corretu - hà cunsigliu per qualsiasi occasione. O Sísifu hè un perfeccionista chì impunite una roccia in una cima di muntagna inestimabilitante altra volta. Bonu, i matri di visu turnendu i so missiuccii in Cinderella, è e donne envidietivi, pruvatu di nutriscia a manzana avvilanata à i so rivali, in l'occasione, sò longu diventà una parte di a nostra vita.

Fate una raccuntuosa ...

In ogni modu, certi scenzii di fàteli sò stati implementati in vita sana. Spécialmente spessu si trova in u sessu fair. Certi volte simili sò passati da generazioni à generazione: e donne tutte e donne di a famiglia si cuglia l'alcochichi, in ogni ghjornu, allora u marisottu allora, sò oghji in matri singuli. Perchè e so scopi di fata cusì influenze e donne? I picciotti, sicuru, ancu com'è u conte di fata. Invece ancu questu un designer, una pistola laser, è u football. I ghjoculi è i ghjorni l'apparinate per ellu di u so sperendu immensu - per fà a finta una princesa (almenu, per esempiu, à un casale). E l'armata brillanti, è i vestiti bè supportanu a serie associativa di fiancali.

Eccu alcuni scentivi populari di i conte di fata chì a vita stessa vinia cun questu:

Bella di Paura

Natalia hè 30 anni, s'assumiglia assai più ghjovira è hè assai orguglioso di sta. Ella travaglia in una cumpagnia di l'automobile trà l'omi, ma hè sempre sola. Parechji pruvate à curà, ma Natalia hè aggradèvule, hè sicuru d'antru: "Ùn hè micca quellu chì mi precisu, a mo ànima ùn ùn hè micca mettre - ùn vogliu micca". Ma puderebbe bisognu à dà l'omu l'uppurtunità di pruvucari d'una manera, spicialmente picchì l'invitò à u restu di vendita di parechji volte, à u teatru, à u cinema? Natalia suspira: "Pensu chì, avà, pudemu avè un accordu. Ma questa persona ùn chjamate più ... "D'accordu di u scrittore di Natalia, u princellu ùn deveria micca solu scupreru. Bellezza, in u casteddu, ma dinò per pudè passà per elli à i spine è di i boscelli, chì avianu fattu un parechje sfrutti. E dopu - per svegliu a zitella cun un bacio. Natalia ùn piace micca altre opzione. Ma una bellezza in un conte di fata chì - pò dorme in pazu! Ella è in cent'anni anu da esse divuitata. Ma in a vita verita, mentri u prìncipi trova, vene supremu l'ostaculi è si svegliate cun un bacio, hè u tempu di cumprà una crema cù e riccheti.

Capelli Rossini

Alina hè una donna giovane cun angelicu rallegra. Ma in ella 25 hà sappiutu ottene una compensazione in forma d'un appartamentu è un caru da un amante casatu è cariu à i braccia di u so sposu futuru, chì diventò u so salvadore dopu una novella fallecida. Avà Alina hà una intrigue cù u capu è a promozione in a scola di a carriera. Questu hè u scopu di a Capicoria Riding Red, chì, anche l'istruzzioni di a mamma, parra à u Lòguu, è dopu, cù u cacciatore-salvatore, cunteneghja u so zoppa ripped cun piede (hè questu l'endente di sta fata in l'originale). U famusu sicoterapista Eric Berne nanzu chì "hè megliu per i lupini chì si stanu fora di e nazioni chì anu vistu innocenti". A strada, a mamma di Alina, criendu a so figliola senza pare, spessu u mandò in a so zitella sola nantu à e so cumbatie "per mezu di u boscu".

Elena a Bella

A bella Anya acespedeghja rigalu di i candidati potenziali per i mariti - hà bisognu di un sceltu per esse un omu veramente è l'amà finu à ch'ella diventa inconsciente. U statutu currispundenti deve cunferisce regularmente: "Vogliu sentu cum'è una regina vicinu à ellu", piace à ripetiri. Da un ghjovanu successu esige un rigalu exquisite, numerosi cumplimenti è sfruttati di u travagliu à u primu ordine di u sognu. Ma micca tutti sò capaci di saltà à u lupu à u lupu, cummattiu cù a serpente, extrude i manni juvinili è vultendu in bocca in una grandella princesa. E a selezzione di e tendenze cuntinua.

Aspitta per voi

Ogni noi, ancu in a zitiddina prima, scheduleru un script per ellu stessu, chì ghjente persiste à realizà. Ùn avemu scurdatu di manera chì avemu scrittu sta storia, ma cuntinueghja di vive in u nostru ponu d'incunettezione è di cuntrollu. Di sicuru, a ragiunazione di e cuntativi ripetuti in e nostra vita ùn hè micca solu chì avemu creatu in i fichi - u zitellu hà assai influenza. Invece, à u cuntrariu: dopu l'analizazione di l'avvenimenti recurrenti, l'azzioni, i caratteri, pudemu paragunate cun i storii di legends, books, plays.

I psicologiani spessu facemu a dumanda: "Cù quella opra paragunate a vostra vita?" Incluso una risposta frìvola pò palesa assai. E questu hè digià assai, perchè spessu si e persone ci andonu in un círculo viciosu, spieghenenu per elli chì questu hè "destinatu", "karma". Rendizzioni chì intrappenu à a stessa storia, pudete cambià o cursu di l'avvene, micca cusì réacte à i parolle è à l'azzioni, attu di manera diversa, o trattà à l'altri è di tù stessu. Dopu tuttu, o questu cuntrolli di u nostru script, o hè di noi. Pigliate a respunsabilità di a vostra vita, pudete fà a vostra propia opere di l'arti.

Cumentu di psicologu

À una età primiata, i zitelli sò assai sensitivi. Per esempi di un conte di fata, u zitellu sperimenta emozioni di u carattere principale - in fattu stu caratteru hè cunsideratu più forte è più in detail. Un sape chì u zitellu sceglie cun ellu. È a so vita hè cuminciata à esse creata da un certu scenariu. Ùn ci sunnu tanti di elli. À quell'èpuchju, u famusu sicoterapista americanu Eric Berne hà scupertu, scopre è descrizanu i sughjetti: Cinderella, Sleeping Beauty, etc. I psiculologii sò cunzidiendu à dui scambi di l'ughjettu di un fabuloso contu, chì hè stata cun u stessu vita - "Bambi" è "Godzilla". Toccu u rolu di "Bambi" una donna hè debbule è indefensura. Hè sicura ch'è l'amore si deve esse earned. Tali mischeri dispotichi venenu necessariu à scumpientu dispusitivi, egoistici, gigolsi, in una parolla, i cunsumatori d'amore chì ùn sò micca pudè dà una cosa à ritornu. In u rolu di Godzilla, una donna hà fatti da una pusizioni di forza, circava di cuntrullà tuttu, facenu tutti i ghjocu per i so reguli. Sti bistiamini sò indipendenti è putenti. Puderanu tuttu ciò chì si sò sempre listessi per patroniser è aiutà. Comu u risultatu, i "Godzilles" venenu à l'omu debbule, chì ùn li piace micca bè. Hè difficiule per calculà è seguite u vostru scrittore. Cusì, per mudificà rapidamente a situazione per megliu, cuntattate un psicologu.