Biografia Mireille Mathieu

Mireille Mathieu hè un beddu cantatore francese assulvitu. Biografia Mireille hà parechji documenti chì sò amatu micca solu da i Francesi, ma ancu da l'abitanti di altri paesi. Inoltre, a biografia di Mathieu hà dettu chì ùn hè micca solu un cantante, ma ancu una attrice. Mireille Mathieu hà dichjaratu chì a donna hè stata attunia in films interessanti, assai di quale amu. Inoltre, in a biografia di Mireille Mathieu, pari ancu chì era in film Sovièticu. Ma più nantu à questu più tardi. Prima, parlemu di a vita di Mireille, di a so zitiddina. Cumu a biografia di sta bella donna hè stata fatta è sviluppa? Perchè Mathieu hà decisu di cantà? Quale hè maestru di Mirej è maestru? Qualessu tipu di famiglia hà fattu Mathieu? E veramente, perchè a so biografia hà sviluppatu questu modu, ma nimu.

A zitella di a post guerra

Mireille Mathieu nascit in Francia di post-guerra. Hè natu nantu à u vintimu ghjovi di lugliu 1946. A so famiglia campava in a cità di Avignone, chì era distinatu da a so bellezza è l'eleganza. Mireille era u più anticu di a famiglia di i battelli. Dunque, era carricatu di molti di rispunsibilità per a cura di i fratelli è i fratelli. Ci era ancu assai di questi funziona, postu chì a famiglia di Mathieu hà 14 primu figliolu. A famiglia sana hà vintu in un casirmontu per un bellu tempu, è solu dopu à u vintu pezzu ghjuntu à u mondu aviani acquistatu un appartamentu di quattru stanza.

À l'scola, l'affari di Mireille ùn anu micca impurtante. Hè una vergogerie chì ùn era mai stupidu è allargà. Ella cum'è un maestru, chì puderia esse chjamatu cusì cun una reserva grandi. U so maestru ùn simule micca accettatu u fattu chì Mireille hè stata sorella da u nascita. Ella cunzidirava chistu cum'è quarchi tipu di vituperu e furzò a zitella per scriviri solu cù a so manu diritta. Ma Mathieu ùn hè micca successu. Fù preoccupata da questu, hà cuminciatu à cunfluisce quandu era necessariu di leghje i testi. È u maestru percive questu com'è manifestazioni di dulore in l'cumpagnie, mette nantu à l'ultime desk è ùn deve esse affissà. A fine, Mireille hè ghjustu. Hè firmatu di preparà per lezioni, à sente à ciò chì avia dettu. E quandu a ragazza passò trentà, ella solu spusarà u scola è hà travagliatu di travaglià à a fabbricazione di u sobre.

Passi per a fama

Sembra chì a so vita ùn hà micca pagatu, ancu u bagnu di Mieri hè stata vistu prima à l'età di quindicina quand'elle eranu datu un appartamentu. Ma, ùn importa ciò chì, Mathieu ùn rinunziò mai. Sempre cantava. A picciotta era adatta à u so papà, quale, per mezu di a strada, hà avutu una voce eccezziunale, sempre canta. E Mireille hà cantatu cun ellu. Ampara à cantà cun u so babbu, è ludava per a so bella vuci. Hè per quessa Mireille ùn parava mai più di canti. Dumenici, andò cun u so amatu padre à a chiesa per cantà quì à u coru. Malgradu u fattu chì a zitella ùn anu mai studiatu a musica o cantonu, era cusì talentu chì era solu impussibile di ùn avè avutu. Hè per quessa, quandu Mireille era diiccize anni, u destinatu hà a senti da a so cumpagnia è li dete una gran chance. U fattu chì a zitella hà pigliatu seconda vacanze in u concorsu di u talentu di a cità, è l'uffiziu di l'alcolu dicidiu di mandà à Parighji, cusì Mireille pudia intervene è prisentà a so cità in u telebbuicu "The Fortune Game" di u canali "Tele-Dimanch". Hè cumu cuminciatu a carriera di questa cantanti carismaticissima è talentista. U primu apparischi nantu à u stadiu francese in u 1966, à l'età di vinti. A zitella cantava a canzunedda "Isabel" è l'audience s'hè appuntu cittatu in amore cù ella. Parechji parranu quantu pareva Edith Piaf da u so talentu è a voce bella. Mireille hè stata assai piacevuli, perchè, per una banda, hè bonu per esse paragunatu à un gran cantante cum'è Piaf. Inoltre, ora Mireille ùn puderebbene cantà e guadà soldi da questu. Havi a so didumintu vocu, notazioni musicale, cumpurtamentu nantu à u palcuscenicu, in generale tuttu ciò chì a zitella ùn puderebbe imparà in a zitella è adulescente per causa di a difficultà situazione finanziaria in a famiglia. E Mireille memorizò tuttu in a mossa e pruvatu di ùn perdiri un momentu unicu per pudè usà l'azzione chì a sorte avia dettu.

Appena li paraguni cu Piaf addivintò un pocu cuncettu. E ùn era micca cusì chì Mathieu volia scumpravigliarli. Solu parechji parevanu similari, è Mathieu ùn volenu micca diventà clone. Per quessa, principiavanu à pinsà à a scelta di u fabricatore di u stil Mathieu cù u pruduttori. In questu aiutaru un cantante ricovertu. In vista di Mireille, ellu disse chì a so diferenza di Piaf hè chì hè assai brillanti è gioia. Piaf era sempre, in u so modu, in l'ombra, tràggicu. Ma Mireille naobrot. Hè solu cù un pusitivu è sempre, cumu si si passava sottu u sole. Era questa riflessioni chì diventonu a basa per l'imaghjini di Mathieu.

Mireille Mathieu era veramente insanely popular. Hà aghjunti registri in tutti i lingue, chì unu pò pensà. Anu vindutu in tuttu u mondu, è u repertoriu di Mireille cuntatu più di un milla di canzoni. Mireille hà cantatu canzone scrittu da such talented French writers as Pierre Delanoe, Charles Aznavour, Lemel. Se parlemu di i pelle chì Mireille hà ghjucatu, a so prima film era a film soviètica "Journalist". Aghjunghje cù ella in questa filma, l'attori chì si juconu, chì sò issa metri di u cinema di Russia. A film "Journalist" hè stata bella. Hè statu capace di riflettà micca solu u significatu di a professione, ma ancu tutti i qualità umani chì un ghjurnalistu veru havi bisognu, un maestru di a so craft. Inoltre, Mireille hà ghjucatu in a pelicula "Felice anu annu". Ma vale nutà chì Marey hè sempri un cantante, micca una attrice.

Married à u travagliu

Mireille Mathieu hè una bella donna chì hè stata bona à questu ghjornu. Ella dice chì questu ùn hè micca cusì difficiule di ottene. Sò micca bisognu di sunbathe, ùn pudete micca fumà, debite di dorme beni, utilice culori naturali è manghja pisci cù leghje. Hè bisognu à sta manera di vita chì Mireille hà assai cusì ghjocu è frescu. Bonu, aiuta ancu aiutu l'energia chì riceve da l'audienza. Mireille Mathieu ùn hè u maritu è ​​i zitelli, perchè sempre hà travagliatu assai, perchè a donna ùn hè micca avutu u tempu o famiglia. Allora, a so vita sana era u travagliu è i canzoni, chì hà fattu di u stadiu. Eccu ciò chì hà vicinu è vive à questu ghjornu.