L'abitudini periculosi di e donne, cumu per realizà e liberate di elli

Quandu de sùbitu rissiru: "Desfalle da questu hà! Hè stata stupida! - Eghjone di diventà "incù unu", veramente? Chì hè questu ... Aghju sempri cutatu pane ... Ccu da me ... Sempre l'esse in front di a TV ... I vanu assai! Perchè i nostri usi ùn sò nunda più ca noi. A nostra persunità. Chì sì in l'ochji di l'altri populi. Questa stituzzioni a primu pare ridiculu, sì?


Eppuru mi trattinu propiu. Chì pudete un passeraghju per quellu chì diceranu di voi? Probabili forsi, ùn hè micca abbastanza: hè a zitella, armunia, elegantly dressed, à l'ochji nìuri è u pilu scuru. U più perceptivu avarà chì avà chì ghjè in amore, o: qualcosa di a so vita ùn hè micca cusì. Dite bè chì a descrizzione chì u passeraghju casuale dà, hè chì? Micca? Certu! Ùn cunnosci micca a vostra persunità.

E cumu, per esempiu, ellu scriveva un omu chì, per esempiu, vi vene cun voi 24 ore à ghjornu?

Hè rinvivitu prima, lavu, vistimenti, piace à vede a TV è chjassi cù l'amichi, ama iri a discos è i sogni di riunione cù un veru omu. Più cum'è a verità? Eccu, hè solu per chì a persone hà descrizatu i vostri patrimoni: fughje prestu, lavatu, vede a TV, chjama cù l'amichi ... Chì avete aghjustatu a più chjave? Cosa ùn hè micca abbastanza per discrive a vostra persunità, salvu l'enumerazione di i vostri patti ?

E qualchi habiti sò per qualchissimu raghjolu chjamatu dannusu.

Un abitudine mala hè qualcosa chì vi prevene per esse perfetta; cum'è chì vulete esse, è fà ciò chì site. Ughjone di Gnawing ùn hè micca in tuttu un bellu costumanu per quelli chì mi piace à razza l'animali in i so corpi e cunziddi chì l'accurata hè a lotta di "ghjovanu glamourosa". Ma carriche in a matina pò esse diventate un malu habitu di una persona chì attivamente vulete cultivà grassu.

Di sicuru, queste esempi sò comic. In più di a vostra rilazioni persunale, ci hè ancu un aspettu sociale: un habitu maleu hè qualcosa chì vi prevene di diventà un ideale à l'ochji di u "publicu". A verificà, ùn sapi micca quale hè - "u publicu". Prufissori chjamanu "socium", i psiculoghi - "unconscious colective", pulitica - "opinione publica" ... Quale hè - hè unknown. Ma ciò chì hè, ciò chì dicta u so leghje è influenza u nostru cumpurtamentu è i costimenti hè sicuru.

Credu chì after listening to the opinions of the "public", da ellu ùn pudere micca scappà, l'omi à quale avemu cusì tremendu assai, avemu bisognu à sente cun ellu è di decide: chì vi impedisce di vive a manera chì vulete. Dopu un pensamentu di u mumentu, puderete risponde à sta dumanda. Intantu, aghju vede cumu i listessi avvolti più cumuni chì impediscenu à vive "in tuttu", chì "devour" u nostru tempu, fate ellu di a nostra vita è impedisce di ghjucà di alcuni cusì pò avè.

Tardia à despertà

Da questu tuttu hè prestu. Puderanu a meza ora, prima di vultà, per lavà a vostra riti, abbiate, apprezzate l'appiccicate, è u ghjornu hè u listessu "arrugato".

Fonte : a maiò spessu ùn hè più pietà. Hè assai sicuru di giganti in un lettu supplementu per un minutu, spiciarmenti cun una persona estrema. Tuttavia, succede chì una persona si palesa tardu perchè ùn ùn piace u ghjornu chì vene, hè teme da ellu ...

A cunsiguenza : a persone cede a dispusitiva di u tempu, è u tempu arriva à dispose di a persone: presses, "pigliesi da a gola" è a forza di fà ciò chì ùn vulete micca fà.

Cumu si scaricate : fighjate una ora prima. À a sera, preparanu un "pensamentu piacevule per u ghjornu dopu", prugettu una reunione piacè è un pensamentu dolce. Per esempiu, per u prisenti pudete ghjustu, scrive mentale un assaju: riunite cù l' omu di i mo sogni , o u mo triumfu à u travagliu. Quandu si sognu, aghjà subbitu è ​​ammintaglie u lettu, perchè ùn ci hè micca a tentazione per turnà quì, è fà e boni: apre a finestra è bè da una tazza di cafè. Listen à a musica. Sit in silence o fate un bon spazzanti.

Risultatu : puderete aduprà a vostra vita da almenu una ora. Dopu - per una ora dopu ... A vi diceraghju un secretu chì i psiculugini trovu a ritmu di u sonnu per una persona per ghjornu: 5 ori - nurmale, 6 ori - pocu, 7 ora - pocu, è 8 - torna normale. Capisci? Pudete viisce 19 ore à ghjornu!

Late

Dedicazioni nantu à cidigliazioni, cumerci, nantu à l'ariani è i treni sò una altra manera di "miss" a vostra vita. Inoltre chì ùn vede micca rispettu à e persone chì vi aspetta, avete iitu di piglià in seriu.

Fonte: probabbilmente, ùn vogliu micca fà marchjà induve andà. Disorganizzazioni, "cunfitturi di trafficu" in e strade, "hà scurdatu u soldi in casa" - sò questi cunsulezzii.

A cunsiguenza: ùn abbandunà di fide chì cose impurtanti è ùn anu micca seriu - cum'è una persona fallecida.

Cumu si scaricate: prima ùn lasciarete micca à i reunioni, induve ùn vogliu micca fà. Allora vi ridate u numaru di ritardi cù almenu duie volte. Allora ùn avete pressu. Tardiu ancu per questa reunione, chì anu nomu, chjamà è cancelà. Solu chjamatu avantaghju. Sì avè averu da andà, pensate è entende ancu: chì ti fermerà? Seguite i vostri "barrieri", pudete fà passà comodamente. È ùn ùn pasà più in a vostra discrezione.

U risultatu : "lavè" a vostra vita da cuntatti innecessariu è l'ordine. Per arrivà à u tempu hè una applicazione per una vita seria.

Spiecà l 'impegni

Ti ricùardi quantu du tempu avete prumessu di visità a vostra vittima? E ti scurdate di tuttu ... Per supurmale, dicerete aghju fraccionatu solu per chì era incùbuli di ricusà ... Ma ùn andarè! E ella aspetta è si ricorda! E più impurtanti - si ricordate! Fonte: probabbilmente, ùn vogliu micca offend, o più bien - vi scantatu di diventà mali, inattentivi, senza risposti. Hè per quessa chì prumesse.

A cunsiguenza: sè ùn avete micca dichjarazione di e prumetti, ùn hè micca solu diventà ciò chì èranu temi, anu diventate sempre una persona di fida: ùn prumesse è ùn hà micca fàlla - hè un piticu di ciò chì rifiute.

Cume ridificà: apprendu a diri "non". Dopu d' avè amparatu à ricusà , seguete a prumetti prima. Perchè u cummerciale senza fine hà l'effettu di una "azione finale". Sò "carrichi" in "RAM" è ùn permettenu micca di travaglià veloce è efficacimente.

Risultatu : pudete fà vignaghjoli bè è prutege. A gratitude, chì hè trasmessa da l'ochji, i atti e "ricumpinsazione da u spaziu ultratu", hà da migliurà a qualità di a vostra vita. Per fighjure di un malu habitu, hè pussibile solu in una manera - per reemplazarà cù un novu - útil. Ricerdu solu: per a prima volta, serà felice per cumportu di una nova manera, in u sicondu - ancu normalment, in u terzu - automaticamente, in a quarta - avete perderà u so averebbe ... E eccu duvete aghjustà è cuntinuà. Ci hè un mila argumenti "contru", ma hè una "per" - a vostra vita hà cambiatu. E più. U costumendu 40 ghjorni. Questu fù truvatu da i psiculoghi. Endure quessi 40 ghjorni. Dunque - vi vede tali ricchevene, chì eranu solu in i vostri fantasii più salvati.

Reguli di refuta urgente:

  1. Pronuncia la frase in una vechja calmna è confianca. Serà ancu megliu se i spaddi sò straggiati è e dui gambi fermani in u pianu.
  2. Per principià cù a frasa hè necessariu da a parolle: Ùn puderebbe fà questu.
  3. Assicuratevi spiegà in dui o trè persone perchè ùn pudete fà micca. Cusì vi fate u rispettu di a dumanda di a persone è ùn avete micca insultà da ellu.
  4. Se u vostru spiegazione hè più di sei parolle - questa hè una mala spiegazione. Trimate.
  5. Ùn scusemu. Avete u listessu dirittu di ricusà, cum'è Ghjesù - per dumandà. Fate solu ciò chì veramente pudete è vulete fà.
  6. Ùn impunite. Chì a persona capiscenu chì l'avete intesu, cumpresu è veramente ùn ponu aiutallu.
  7. Ùn impeti à dialogu. A conversazione tutta sia cumplessi duie ligami: una dumanda hè un rifiutu.