Cumu insignà l'alfabetu di u zitellu


L'abilità di un zitellu parle bè ghjustamente hè a chjave per u so successu solu in l'apprendimentu, ma ancu in a vita. Cosa da fà è ciò chì ùn fà micca per fà chì u zitellu hà un discorsu predilettu. Cumu insignà l'alfabetu di u zitellu? I risposte à queste e àutri duminii truvate in stu articulu. Lea, furmà è amparate.

U discursu di cumpusizioni hè un complexu complexu di diversi sapienze, capacità è abilità. Unu di l'indicatori di uficiamentu di l'idiomi hè a curretta di parlà. U zitellu deve parlà senza errore in i sona, accentu è finimi di parole. Inoltre, u discursu littiratu hè impussibile senza un vocabulariu r u l'abilità di utilizà a entrée. Naturalment, i paroli abusius e parasitichi sò inadmissibile, ma u sapè di i norme basi di l'etiquette di parlà hè una must! E più: hè necessariu d'insignà u zitellu per espresi i so pinsamenti in modu coherente è coherente, per pridicheghje à fegate termini à una frase, è di sentenzi à u testu. Di sicuru, tutti sti indikatori sò interrelati, è ùn hè micca putente di diventà una persona veramente leggera senza elaburazione, almenu una di elli. Avà capemu quellu chì sò e funzioni è i modi di sviluppà un discorsu cumplicatu di u babbu.

U mondu di sonu è di parolle.

Prima di tuttu, l'ambienti induve u zitellu hè stallatu influenza u sviluppu di a lingua di i zitelli. Certu, u caprettu adopta totus - bona è mala. Hè per quessa chì ancu cù migghioli avete bisognu di parlà corretu: chjamanu e parolle affettuosu, ma ùn distortenu u sonu di a vostra lingua nativa, ùn sia micca briunatu! Pruvate per parlarte quantu pussibule cun u zitellu, chjama l'attinzioni à l'uggetti chì viugnanu, spieghenanu e so proprietà è u propiu.

Ùn importa micca chì ùn cunnosci micca bellu, pò esse sicuru ch'è vo site per tuttu. È prestu i vostri aiutà fiducia sò i libri di l'età apprupriata per u zitellu è i audio-i gravazioni di i travaglii littirarii realizati da i prufissiunali - famusi attori di u teatru è u cinema. Avà parlate di i cuntatti di u zitellu cù altri figlioli è stranieri. Sfortunatamente, a cumunicazione fora di a casa spessu sarà sempre una fonte di prublemi. Spessu, i zitelli à l'età di quattru à sete anni si cumincianu à utilizà paroli abusius, cullandu in u kindergarten o per un passaghju. In regula, questu hè dovutu à a reluzza per passà darrere cumpagni chì anu esse oghje di dicenu "qualcosa" è avà cù u pudere è i principali splende cù i so "successi". U vostru figliolu, in modu naturale, vole à imitate u più autoritariu in u gruppu babbu, copie stu gustu toccu di u parolle. Allora chì u zitellu sviluppà imparò in ghjucà cum'è un cabman? In quessi casi, hè sensu chì si ncontra cù i genitori di "autorità" è accunsenu à piglià parechje misure. Inoltre, sicuru, hè bisognu di parlà cù u vostru zitellu. Pudete, per esempiu, dite chì chì parechje persone a ghjente hà da decisu chì parolle pò esse espressi è chì quelli ùn ponu micca. E quale ùn observa micca sti règuli, l'opinioni di l'altri ùn pò micca esse tuccatu. Dopu tuttu, ùn hà micca rispettatu e tradizione cumuni. Dientale chì i rude persone serenu à offentà e persone per ellu. Sperienze chì l'adulti sò sempre bè parechje per espresà i so pinsamenti è i straneri, è ancu di quelli rude, ùn anu in nisun casu si usa. Regoli di l'etiquette assuciatu à a parolla, hè megliu per prisentà u zitellu discrettu, ma persistente. E, sicuru, unu ùn deveru micca obliterat l'esempiu persunale: muralizazione ùn aiuta micca bè a casa sona a guerra. A cumplimentu di sti règuli guidanu à a furmazione di u discorsu curretta di u zitellu è à u so sviluppu harmoniu.
Interèssi in leghje.

U maestru uverendu unanimu affirmannu chì i zitelli chì anu in amuri ccu lighjia anu troppu menu prublemi incù l'alfabetu in u parlà orali è l'scrittura. Inoltre, u discorsu di u zitellu lettu hè menu sughjettu à l'influenza negativa di l'influenze esterni, postu ch'ellu hà sempre una fonti inescuvate di novi parolle, phrases, pinsamenti - i so libri prediletti.

Un modu pruvatu in u sviluppu di l'interessu di u zitellu in leghje in alta. Per fà familiarizà u zitellu cù u libru hè u daziu di i genitori di cura, è ùn ci hè micca una restituzioni di età per inizià stu cunniscenza. No wonder there are books for even the smallest. Ùn si scurdate micca quellu chì avete bisognu di leggià impressu, ùn avvisu, osservendu l'intonazione necessariu. In i libri per i zitelli, assai assai ritratti - vede l'elli cù u zitellu è ùn vi assicurà cumunioni nantu à elli. Ùn sceglite lettura si u zitellu hè sturitu è ​​cumincia à distractà - leghjite solu finu à chì u zitellu hè veramente passioni. A leghja cumunione pò esse cunzidiratu veramente un veru prucessu creativu. Ma ora hè u tempu - u to figliolu hè lettu nantu à a so pròpia ... Ddu hobbitu, per suprattuttu, deve esse sustegnu, ma dinò hà ancu deve cuntrullatu. L'adulti deve esse sicurizate chì a libreria di i zitelli anu una gran varietà di libri. In i primi tote questu hè più prubabile di esse stati recenti di i povani di u mondu, storii è poechi di auturi domestici è straneri. Ma avissi avutu esse bellu per cumprà u libru di u zitellu cù publicazioni cum'è l'illustrativi tematichi di i zitelli è i libri di ricerca in quandu è u vostru figliolu puderà sempre truvà a risposta à qualchi pregunta. Cumu publicazioni cumu valenu da cumincià à introdittà u zitellu prima di a scola, certamenti avaranu aiutu à i so studii. Casi tutti i zitelli piace à studià miti antichi è leggje - in più di questi libri sò spessu illustrati per artisti famosi. I libri di pudè esse accessibili à u zitellu, ma per insignà trattà cun elli sò i vostri cumpagni. Pruvate di discussioni cù u zitellu leghje. Fighjulu dubbi, pudete ancu finta chì quarchi cosa hè malinterpretatu. Questa, per una banda, hè assai utile per u sviluppu di parolle urale, invece dà un bonu materiale per cunversazione cù u zitellu nantu à temi di u ghjornu. Allora vi anu da esse gradualmentu deveni à insignà à u zitellu à apprezzà indipenutu da a lettura.

Spessu i zitelli sò addicted to comic books. Per elli, i libri di scòderi ùn sò micca periculosi, ma avete bisognu di vede, perchè micca solu cumpone u circhiu di lettu un zitellu. E, sicuru, assicuratevi di fogli in i pagine: i pittori è i so pusizzioni sò qualificiti, interessanti, senza mancanza è primitiva. Eppuru, lighjia provene a zitella cun un livellu largu, ma micca solu. Per fà sta lezzione cuntribuisce à u sviluppu di a chiarità di u discorsu di u zitellu, chjama u so attente à a cumpusizioni di u testu. Pruvate a circà à u vostru libru predilettu da l'altra parte: spiegà chì una storia o un poema sempre hà un nome è (ciò chì hè impurtante prestu una cura particulari) anu l'autoru - a persona chì hà scrittu. Perchè l'autori elettu stu nome? Chì significava di questu? Spiejaru chì ogni travagliu si compone di parechji parti. À u principiu, l'autoru mostra a l'eresi, spiega ciò chì serà discutitu. Dunque elle contà a storia stessa, chì, à u turnu, hà necessariu anu cunclusione. Puderete, per esempiu, un conte di fata solu di l'iniziu è da a fini o solu da u mezzu? Proposti in u testu pò esse di una sola parola, è pò piglià più di una linea. Perchè Per cunsecesi, ùn avete bisognu di esse un philologu à tutti, amu u libru è cun pacentamente trattanu cù u vostru zitellu.

Università parenti.

Se sente l'interessu sinceru di u zitellu in a lingua materna, utilizate cunsiglii per ghjocà è eserciei per sviluppà a so eloquenza. Tali lezioni sò assai utili!

Classificazione. Assicurazioni ponu esse diffirenti: "Cridate in una parola" (cilesti, pardali, pumutu-fetus) o "Exclude superfluous" (cian, sparrow, lebbra). Hè bonu per utilizà disinni per un ghjocu jocu.

Parole di prucessu. Chjamate a parolla, è u caprettu deve esse cusì cumu questu ughjettu sarà chjamatu se fate grandu o grande. Per esempiu: ball-ball-ball.

Sinonimi, antònimi. U zitellu in u vostru mudellu sceglie adattate o

oppostu in u significatu di a parolla à a datu.

Rugliotti, cruciali. U zitellu scriveghja u cruciali di crostabili predefinitu apprupriatu à a so età, o pudete creà per ellu un cruciverziu divertente, per esempiu, cù i nomi di i so heroe di fàvule predilettu.

Riddie. Lu Kid guesses i puzziche è prova da analogie per avè cun avvinte nantu à ellu stessu.

Per u principiu di u ghjocu "à a cità". Ogni parolle participante chjamà una parolla chì accumincia annantu à l'ultima lettera di l'annunziu previ, sparghje à qualsiasi objettivi: fiori, nomi, nomi di animali, articuli di casa, etc.

Analisis di Lee. Cù i zitelli più avanzati chì anu prestu preparà per andà à a scola, pudete pruvate di fà cum'è "analizà u pueta". Chjama u so attente à i medii sprissivi di a lingua, per esempiu, epiteti (speziiali, belli definizzii), paraguni, ripruducate, spiegà ciò chì rime sò.