A tentazione fatali: i prudutti cunziosi Gianelli

L'intérieur Jewelry Dzhanelli revela l'essenza di a natura femminile: sò semprici è summamente complexi à u stessu tempu, sughjettu assai sughjetti. A cullettata vicinu di a marca di Mosca ha datu u nome di u thriller di cult Zemeckis cù u Pfeiffer charming dans u rolu di u tìtulu. "Ciò chì ci hè quì" hè una storia per a sensualità, l'arti di i pezzi è un ghjocu cume sicondu tutti i reguli di a seduzione.

Facultà di seduzione: u novu libru di novità da Dzhanelli

I Joies da a serie Questa Lies Beneath - un perfettu trovi per estetichi refinati chì ùn anu micca accettatu i tendenzi muderni in i standards. I Reazione ùn sò micca solu creati cumplementari l'exquisiti ponti di seda, lace è satin - sò stati cambiati sottu per i disfunenti di moda. U colletti è i chjuti da i filetti di oru è di argentu ripetendu riei di un cervu apertu, i collarini cumplementanu i corsets sexy cù calze è, à u stessu tempu, serve com cinturari inusual per pleitges in tissuti impurtate, i pulelli d'esiliu, koprew il-brushes, riġlejn, għekiesi u piedi b'disinji ta 'traċċa shimmering. Chì Lies Beneath hè u casu quandu una idea pruvucanti hè diventatu una tendenza eleganti, magnificu in a so fonduta.

L'impresa abbellante di Dzhanelli - per quelli chì sò aperte per novi

I disinfettori di a marca deliberatamenti u equilibriu à l'estremità di u gustu bè è di a frangitta eccessiva, furmendu l'interessu spontaniu è u prete annu per esperimenti. In ogni modu, u gustu bè à u filu Di chì Ghjustu Situ hè assai più di quarchi cosa: l'anziana sexy hè distinata da un designu lacunatu è versatilità. L'unica libertà - accenti efficae: cunti matte è zirconia cúbic in un corpu di gioia.

Campaign Dzhanelli Jewelry Underwear Promotion