À u ghjornu di e tempi: Salonicchia - cità legendaria greca

A unicity di Salonicchia - a capitale di Macedònia è u centru di a vita culturale di Grèzia - hè chì porta intra u spiritu di a grandezza antica. I turisti sò incantati da i rughjoni majestinosi di l'Acropolis è l'Àgora Romana, u battuto inciso da a Torre Bianca è l'arcu bas-relief di u Palazzu Galeria.

Torre Blanca nantu à a terra di u Golfu di Thermaikos - u simbulu principalu di Salonicchia

Ruins di u Teatru Odeum - parte di l'Àgora Rumana

Connoisseurs di l'era bizantina puderanu prugrammi in u magnificu mosaicu di a Rotunda, amparate i misteri di l'artighjani di mednits vicinu à a ghjesgia di Panagia Halkeon, visitate u cumunità monasteru di Latona è u tempiu iconoclasta più antica - a Chiesa di Santa Sophia, è facenu un peregrinu à u monte Monte Athos.

La Chiesa Ortodoxa di Santa Sophia, custruita trà 690 è 730 anni - una mostra di l'architettura bizantina è l'arti mosaicu

Panagia Halkeon hè un primu munumentu cristianu di a cultura

U tempiu di Argius Dimitros fù custruitu in onore di Dimitrio di Salonicco - u patronu di Salonicchia

Beni, admiraturi di lezioni storica è i prudutti scientifichi seranu interessa in i visitati educativi à i Musei Etnographic, Archeologichi è u Centre Tecnulugia.

L'infrastruttura di u Museu Tecnolòologicu Salonicicu abru un planetarium, un teatru spaziu è un salone cù i plataformi muderni

Inghjennate e vacanze di rinfriscatu, cù visiti à l'attrazioni lucale, ùn vi scurdate micca di viaghjatori. Da Salonicchia pudete ghjunghje à u Monti Olimpu, vai à Peppa - à a patria d'Alexander the Great, o vede in Kastoriu - a cità di struttura architettoniata incantevuli è i chjassi bizantini ancestrali.

Panorama di Ano Poli - l'anticu distrettu di Salonicò

I rocichi di Meteora in u monte Athos sò fundazioni naturali per i monasteri-forze