A vita persunale di Alina Kabaeva

A famosa atleta russa, gymnast rhythmic, campionu di u campu di u dumasu è u cincu puntitu europeu, figura pùbblicu, diputatu di a Duma di Statu, presentatore di u prugramma in u canali REN-TV: tutti questi tituli appartenenu à Alina Kabaeva. Oghje, parleremu da questu. Allora, u tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "A Vita Persunale di Alina Kabaeva"

Atleta nuttatu 12 di maiu, 1983 in Tashkent in a famiglia di atleti prufessiunali. Ci hè studiata à l'195 studiu di Tashkent, induve possu sempre una platti commemorativa di i so averebbi. Da a zitiddina prima, à 3.5 anni, a so mamma dà Alina per gimnastica artistica. Iè, è l'scelta in a famiglia di l'atleti ùn si firmò, per dà à u to figliolu. I parenti prughjettanu di guidà a zitella o à gimnastica, o per figura skating. Siccomu in u Tashkent chì ùn viaghjanu micca veramente, l'scelta hè statu decisu à favore di gimnastica. Quandu Alina era 12 anni, a mamma hà avvishume chì a zitella deve esse mandata in Moscu per u più sviluppu di u so putinziali. Irina Wiener hè diventata a carru di u ghjovanu gymnastu, chì si mette à a zitella in una cundizzioni per pèrdite pisu (Alina era inclinata à pienezza, a ghjudleggi per i standards di gimnastica, per quale ellu ricevutu l'alcunu di "TV nantu à i ghjambi" à una tempesta nova).

Dopu u 1995, u ghjovanu gimnastiu hè stata furmazione cù u Guvernu, è da u 1996 sguardi per ghjucà à a squadra russa. A carriera di a sportista hè sempri crescente, perchè dopu dui anni di participazione à a squadra di a storia (Alina era 15 anni di età), a gimnasta vittoria lu Campionat d'Europa in u 1998, è sussegwentamenti venite stu titulu four more times. In u 1999, Kabaeva hè in a cima di e so capacità è guadagna a Copa del Fiore. Ma quantu tutti ci sò altri altri, per chì Kabayeva hà una "raia negra". In u 2000, in l'Olimpichi di Sydney, hà pigliatu solu 3 posti, è in 2001 scuppau u scandalu di doping, per quale 2 atleti russi, Kabaeva è Chaschina, eranu inescuchiati per 2 anni è privati ​​di i premji di mercolore. Queste dui anni ùn anu passatu senza traccia per Alina, ella hè guidata u prugramma "Empire of Sports" in u canali TV "7 TV", hè sbulicata in u video di u gruppu musicali "U ghjocu di parole", hè eliminata in a pelicula japonesa "Red Shadow". In u 2004, in l'Olimpiadi di Atena, a gimnastica faci u 1u postu. A vita persunale di Alina Kabaeva ùn hà micca datu restu à u ghjurnalista. In i media, hè sempre statu scrittu annantu à quelli numerosi rumanzi, chì in questu tempu ùn puderia micca esse. a zitella dedicata tuttu u tempu à u sport. Ci eranu rumorsi chì Alina intervenghianu in l'Olimpiadi Olimpichi di u 2008 in Peking, ma questu hè micca successu, cum'è in 2007 hà adupratu a so carriera sportiva. Ma u finalitu di a so carrera era u principiu di a fine per l'ex-sportista: in u stessu annu graduatu da l'Università di l'Università di l'Università di Mosca in l'spezialità di "gestione sportiva", divintò membru di a Duma Statale di l'Assemblea Federale di a Federazione Russa, hè parte di u partitu "Unitu Russu", è cum'è vicedirettore di a Comisión per Affari di Juventude. In u 2008, REN-TV hà iniziatu u prugramma di l'autore Alina Kabaeva, "Passi à u successu", induve u presentatori di TV di novu facia infurmazione nantu à a vita è a carriera di u populu di successu.

In u 2008, u publicu mundiale hè stata scuzzulatu da a notte nantu à a festa di Kabayeva è Putin, pubblicatu in u periodu "Correspondente di Mosca". In cunnessione cù questu avvenimentu, u secretariu di stampa di l'esportista dumandeghja chì u ghjurnale raffendu u refutazione, è Vladimir Putin à una di e conferenzi di stampa chjamà sta storia cù u matrimoniu una tipica, in quale ùn ci hè micca parte di a verità. Pocu dopu a dichjarazione, u editore in capu di u periodicu di corrispundenza di Mosca hè statu spostatu, è a publicazione hè stata sospita suprarenu per l'esistenza impiegata di u ghjurnale.

In u 2009, Kabaeva si graduabile da San Petersburgu Università Statale di Cultura Fisica chjamata after PF Lesgaft, cuntinua di guidà u prugramma "Passi à u successu". Inoltre, l'ex gimnasta fù ricunnisciutu cum'è u patrone di l'ingressu altu trà l'assistenti diputati per l'ultimu annu (in u certificatu d'ingudu l'indicatu di 12,9 miliuni errubili hè statu indicatu). Fu in u 2009 chì a gimnastia diventa a mamma di u so figliolu, ma u nome di u babbu ùn hè micca divulgatu. In u ghjurnale «Lee's Digest» hè publicata una storia, chì l'attellu hè statu ricunnisciutu cum'è «a mamma».

In u giugnu di u 2010, un altru scandalu chì participanu Alina Kabaeva flares, cum'è a Càmera Pubblica pubbliu pubblicà una lista di l'absentie chì ùn anu assistitu à e sessione di a Duma, chì, in ghjudicamentu di a versione di e diverse pubblicazioni d'Internet, suppunia d'avè un atleta. Ma prestu a Càmera scalau nega sta informazione. In u 2010, Kabaeva cresce nantu à a tappa di l'edizione russa di a rivista Vogue è diventenu unu di i pouchji "non-mudelli" russo chì successi.

In pocu accennatu 2011 Alina ancu successore - appieghjò à Rospatent per registrà a so marca sottu u nome "Alina Doll". Manifatturi di ghjuculi in panicu: perchè se si un atleta si successu à patentà un pruduttu sottu stu nomu, anu bisognu di rimbursà da i so panni di produzione cù u stessu nomu. L'applicazione di l'atleta hè sempre cunsiderata. Cumu s'ellu dettu in u serviziu di stampa di l'ex-gymnast, a creazione di "Dolls ..." deve esse timida à a festa di ghjochi di gimnastica rythmica "Alina". Appena, sò questi creazioni chì l'atleti avarà da dà à tutti i participanti. Questu hè, a vita persunale di Alina Kabaeva.