Donne di grandi omini

¿Canto historia sabe ejemplos de verdadera valentía, un modelo digno para la imitación de millones, el estándar de verdadera fuerza humana, valentía y determinación inherentes a la grande de este mundo?

Ma quantu pocu ammiratori di Napoleone impastante, u geniusu malu di a storia di Adolf Hitler o a so antipode, Oswald Schindler, sò alzeri di u putere secreziu di sti cumbattenti per i so idee. Ma detti tutti l'omi, glurificatu in i seculi da i so sfrutti, si stendia, l'amore di a so vita, a musa, u guardiastru di i so sicreti è a donna caringa - a donna grandi di u grand'omu.

L'amore hè a fonte d'inspirazione per u creatore.

Una di e stòrici più amichi di l'amore, l'eroi di quale hà sempre in bocca in u cori di i so aderbuli, è l'heroina hè unu di e pochi esposi di i genitori, micca imbulighjate da l'ombra di u so talentu elegit. Salvador Dalí è a so invariablenza Gala. Sultry, bright, showy è pacienti, - durante 53 anni, circundava u so maestru cun cura è attenzioni. Malgradu a sperienza di età (11 anni u ghjovanu Dali si sipara da a Gala matura quannu si scuntraru), i so sentimenti eranu cusì intersindicatu chì ancu oghje sò veddi in l'òpere unsurpassed di un artista inspirante.

A storia di a passioni trà Salvador Dali è a so musa, a so forza è a so debilità, u so inseguru insurgent, hè stata attente. Quandu si ncuntrò, Gala fù digià maritata. Ma questu ùn impedisce micca di andà in l'attu cundannati da a sucetà à quellu tempu è cunghjuntenu i so destinazioni cù i ligami di u veru matrimòniu - l'intrictamentu di l'ànima, l'interessi, i desideri è i pinsamenti. Gala ùn mai hà pruvatu à cummattiri u so rolu cum'è l'inconsequìbbili muller di u famosu creatore. Hè u so cumpagnu, l'admiratore più fidili è u crìticu più cruel. Ma l'ambienti hà vistu da u so unicu timore cunnessu à u so maritu, u desideriu di prutezzione di a so vulnera vulnerable da numerosi attacchi è di u desideriu di l'amore - l'amore incondizionale.

Un altru creatore, cù a so sposa, a rigale di Gala, hà sceltu per stà in l'ombra è ùn sia micca cunnisciutu à u publicu generale - scientist, filosufu, grand maestru di parolle è pensamentu, Karl Marx. A so famiglia campava in a miseria, per via di u cambiamentu constantu di u locu di residenza, a so moglia ùn pudia micca ottene un postu permanente per modu di qualchì paga per l'induczione di un scientistu inspiratu. Jenny Marks von Westfalen hè una donna bona di tutti i ghjorni, perch'ella duvende sughjè micca solu a privazione, u famu, a malatia di u so maritu è ​​i so scontri emuzioni constantali. Idda avianu a surviglianza i so figlioli, è mutu in infizzia solu perchè ùn ci era micca un finanzamentu per u trattamentu da a famiglia Marx. Ma ùn rinuncia micca: tutta a so vita, Jenny hà cunsacratu a persuasione di u maritu di ùn deve a so vera passioni. Ellu hà tornatu à l'opere di scrittura, quandu, in una carenza di depressione, hà urdinatu di distrughjini a causa di a so vita. In ocasu, ella herself rewrote unepochi di travagliu per ellu, per esse cusì simplice u so travagliu. Tutti l'affari economichi, a ricerca per l'oportunità finanziaria per l'esistenza è a cura di u so maritu annantu à i frà spalle di Jenny. E hà pigliatu u so burden, righìannu la capu è cù un surrisu chjappu nantu à i so bocca, hà designatu di respira à u coratoriu di u so maritu, a forza è a fede in successu.

A Queen hè in i luminari brillanti.

Mai hà avutu una donna di un grand'omu permessu di pensà à spiccà u so amatori in un periudu di difficultà. À u cuntrariu, era duranti i tempi di privazione è u vellu trà a donna è u so maritu era furmatu. Sempre un cane radiante, solu chì solu e persone vicinu à ella puderia vede una frazzioni di a fatigue è certi dubbmi in i so capacità, una donna era per u so maritu ùn solu un amicu è cumpagnu, ma ancu un patronu di i sicreti.

Esempi di sti significattivi a storia di e donne cunnosci assai. Josephine hè a stella di Napulione, a so debule è a fonti di a so forza, inescuvate in a so fede è sempre charming in i so imagine. Elizabeth Bowes-Lyon hè una di e più magichi picciuni pocu cunnisciutu è più pazienti di a corte inglesa, a mamma di a regina riggina di a Gran Bretaña è a moglia di u maiò di i rè, chì hà sappiutu daverà u primu orgogliu è gloria di u so paese. I rigioni di i so rè, a musa di i so imperatori, i so amatori è i lighjini sònnii di i so generali, sti e donne sò sempre sempre bella. Solu sò cunnisciuti i mo travaglii foru prisintati di priservà a so apparente radiante senza viulenza di sta distanza assai impurtante - trà ella è di l'ammiratori di u so omu. Propra o detta, ma mai avanti, sti capi hà hà avutu in modu favuritu a forza di i so eroe, formate l'opinioni pùbblica annantu à u so statutu è ùn si lamentau micca di a so sorte.

Ciò chì sò - i donne di i grandi omini.

Di sicuru, amatori di u eroi di a storia eranu charming. Ùn sò sempre a so bellezza sò in u marcu cuncetu di u sistema di evaluazione. Gala, per esempiu, a bellezza di a fàccia in u sensu classicu ùn anu micca diffirenti, ma a perfezione di e forme di a so figura più di u pagatu da tutti l'altri difetti. Siculi eranu sorprendentemente pacienti. A amata di Mikhail Bulgakov - a so ultima esposa Elena, chì era u prototipu di a famosa Margarita da "U Maestru è Margarita" - fede fidu à u corpu è l'anima durante 30 anni dopu a morte di u so maritu grande. E cuniatura di Alessandru u Granghju aghjunghje più di 7 anni, mentre cunquistò novi terri. È aspittà solu à vedà a so morte.

Patience, bellezza, a capacità di stà in u publicu, di fidelizà è di fidelizà incondiziale - solu una piccula parte di e virtù di e donne di grandi omini. Eranu saggi fora di l'anni. Sicondu parechji fonti storichi. A maiò parte di l'idee brillanti di Charles de Gaulle in u sviluppu di i so famosi strategie militare pertenu à a so sposa muda. E mòglie di l'omi chì anu capu perpetuate i so nomi in a storia di u pianu sanu, puderanu truvà un accostu di i so mariti. E si sapianu quandu era necessariu di stà solu, è quandu - solu bisognu d'assistenza femminile.

Quasi tutti i principali omini di fideltà à a so secunna mità ùn hà micca almacenatu. E i so sceglie ùn anu micca sempre un corpu devoti solu à un maritu. Gala, in particulari, esse digià vicinu à Dali, ùn hà micca elettu e so numerosi aventure romantica da u so maritu. È ùn li cumu tortu. Ancu incuraggiatu, cunziddiali rilazioni più onesti, aperti, reale. Ma a verità di fideltà - a fideltà di l'ànima - hè sempri esiste entre l'omi grandi è i so fugliali inflexibili. L'abilità di e donne per pardunà i so maritu casi tutti trovanu assai gratitude in u cori di un gran omu. Cù i nomi di e so scelte, perduranu in u campu di battaglia, in un lettu di l'internu, nantu à u limitu di una casa o in una multitude d'admiraturi. Alas, l'imaghjini di sti sorigghianni nisa in a storia ùn anu micca cunservatu, ma puderete vedà a so furmazioni littiralamenti in ogni upertu di i so mariti.