A vita persunale di Natalia Varley

Natalia Varley, invece, hè una di l'attrìzii più chjappi di u cinema Sovièticu. Superbene à u rolu di tutta a Nina amatu in a "Captu Caucasian, o New Aventure di Shurik," hà più d'una volta appressu nantu à i nostri scrini è cunquistà cù u so talentu. U tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "A Vita Persunale di Natalya Varley".

Natalia hè natu in Romania, in una cità chjamata Constanta. U so babbu era capu mari. Per via di unu di e funzioni di u so babbu, a famiglia sana hà trasfirutu per vende in Murmansk, induve a zitiddina di a futura attrice passava. Da una etiche di età, u talentu di Natalia era notu. Accuminciau a leggiri prima, scrivìu poesia. Studia à a musica è scola d'arti, i maestri di quale hà celebren dinò a ghjuvanotta ragazza. Quandu Natale rivolgiò 13, a famiglia si trasfirìu a Mosca, è davanti à e so novi opportunità per esse manifestatu i so talente, inizenu à apre a. Dopu amparatu cù u circu, ella avertitu immediata à l'annunziu di ricrutarii zitelli à u studiu circus. Natasha cuddaru subitu a l'indirizzu especificatu è passava u casting. Hè a so passioni per circus in u futuru chì hà apertu per u so un sorpreneuru di u cinema. Doppu avennu graduatu di a scola di circinu è di arti variità, andò per travaglià cum'è equilibristu in u Circu di Mosca in u boulevard colore. Dopu qualchissia faciule in un paru cù tuttu u famusu Clown Leonid Engaruov.

In più di i circo, Engarurov hà ancu fattu agitu in filmi è, consegnu, hà assai omi di cinematograficu. Allora u dirittore Georgy Yungvald-Khilkevich hà vinutu per vede u so cumpagnu di u so amicu è avèndulu nantu à ellu un partitu encantadoru è da decisu d'entraffre a so rolu d'una infermiera in a nova pintura "Fórmula Rainbow". Varley accunsentia. Dopu questu tempu principia a carriera di Natàlia. Dopu ricumandemu à un'altra cussa, l'attenzioni era pagata per ella, è hà prontu invita per pruvà "Capu Caucaso". Hà vintu u cori di Gaidai, è u rolu di l'studiente-Komsomol Nina hà cullucatu à ella. U successu di a stampa hè stata ghjustu. A famiglia all-Unione hè ghjuntu in Varlay. Milotti di ghjovani ragaziu anu da esse cum'è ella, migliori di i ghjovani carusi anu amatu cù a Nina stupidu è scrivite e so bagaglii di lettere.

Dopu un rolu ben playsu, Varley hà ricivutu milie d'inviti di sparà. Cusì, hà starratu in u filmu di "Viy", "Edizione Transitional", "Gold", "Seven Brides of the Corporal Zbruev", "Twelve Chairs", "Megra è l'omu nantu à u Bench", "Three Days in Moscow", "Solo for the Elephant cù l'orchestra "," Spring of the twenty-ninth "," Big attraction "," errore di i giovani "," Hè esse "," U mo babbu hè un idealista "," Clown "," Edizione transitional "," L'unicu omu "," Ùn vulemu ùn esse Adulti "," Ùn avete micca stà, ùn avete micca esce "," Talisman "," Ùn sò micca permessi previsti "," Omiati di u futuru "," Entrata senza autore hè permessa "," Preghjonu Periculoso "," Wolfhound ". In più di a so prupietà in u filmu, Varlay toccu l'eroine in quattro prestazioni: "I crimini di a vechja capra", "Vulete cumprà u vostru maritu", "Ùn aghju vugliutu i vostri amanti", "Oscar".

Comu si vedemu, a carriera di Natalia hà sviluppatu in modu rapidu è cuncessu. Sfurtunatamente, a vita persunale di Natalia Varley anu travagliu scuperta è ostaculi. A Natalia in i so entrevista ùn hà micca vulutu daveru tutte e dettagliu di a so vita persunale, ma qualcosa chì tutti sò stati cunnisciuti. Allora, Varlay fù maritatu cù trè volte. U so primu maritu era direttore Nikolai Burlyaev. Eranu maritatu in u 1967. Stu matrimoniu era curtu è spedinu diversi anni dopu. U sicariu secondatu di Natalia era u figliolu di N. Mordyukova è V. Tikhonov. Sicondu ella, Volodya - cusì chjamata ella elegita - in seguita cumprò in amore cù ella. In ogni casu, dopu à u matrimoniu in u 1971, ellu hà cuminciatu à esse ghjatevoli. Inoltre, ancu prima di u nàscita di u so figliolu Vasily, Vladimir hà cuminciatu à bè chì ùn piace micca a famosa attrice. Appena cuminciò à abbuliscia u coddu di più u più frequentanu, è Varley hà decisu di divorziallu, è si firmò sulu cù u so ghjovanu figghiu in i so brazzi. Era un periodu difficiule in a so vita. Idda hà travagliatu cù u so capu è dissolute à u so zitellu. U so core era chiuppatu, trà u zitellu chì abbanduneghja in casa, è u teatru, ghjucatu induve hà guadagnatu soldi. In a so vita per un bellu pezzu, ùn era micca un locu per un novu omu. U figliolu di u Ministru di Difesa di Belgio, Lucien Harmengis, hà pigliatu cun cura è ancu offrittu a manu è u core. In casu, Natalia rifiutò a so offerta. Hè stata assuluta di u travagliu. Hè cun un figliolu di tri anni, Varlay cuntinuò nantu à a tour è hà fattu un attu in film. Inoltre, hà decisu di cunsulidà a so mistera di u so attore, è intrinu in a scola di teatru. Hè statu duranti stu pirìudu chì a sorte hà purtatu cù u so terzu maritu - Vladimir. Hè datu un novu amori è dete Natalia da u sensu familiar di a solitude. In u secondu annu ella nascita un criaturu - un zitellu chì era chjamatu Alessandru. Son introducesu un novu sopra à a vita di l'attrice. Dedicò à a casa è criendu un zitellu. È in l'anni 90 l'hà scappatu di l'opera di u filmu. Ellu cambiò a carriera di l'attrice à a so opara di sericali doppiu. Per esempiu, a so voce dice Veronica Castro in u silvestre Rose.

Avà, ella, cum'è prima, ciace a seria, starred in the movies, è finalmente cumpiitu u so sognu - publicatu una cullizzioni di i so poema. Hè, Natalia Varley, a vita persunale.