A vita persunale di Nastya Zadorozhnaya

Una talentu ghjovana nova, una cantante è bella semplice. Oghje, parleremu di Stas. Allora, u tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "A Vita Persunale di Nastya Zadorozhnaya".

Zadorozhnaya Anastasia Sergeevna, o quantu parechji cunnosci da u pseudònimu, Stasya, hè vinutu u 30 di austu 1985 in a regione Vologda in una famiglia militare. À u zitellu, si trasferenu in Moscu, induve Nastya si n'andò in a scola di musica. A zitella di a musica adurata di a zitella è andava da diventà u pianistu famosu. Però a destinazione decretu d'altri, è in 10 anni, Nastia era in "Fidgets". À l'arbre di Natale, a zitella curria à u bastimentu è li dumandò à Lena Pindzhoyan, capu di Neposed, per sente. Comu u risultatu, Nastia hà subitu subitu in u gruppu senior di a cumpagnia è duie simane dopu appare nasce nantu à a televisione in a so cumpusizioni.

Inesperatu per "inquieta" Nastya fù sceltu per a seria "Verità Simili". Era u so primu grandu rolu, è era ancu una sculaccialla! Dopu u mo succorsu, averaghju dettu, debut, a ragazza chjaramente decisu per ella stessu chì vole studià à una scola di u teatru. Appena prumessa in u filatu di u video "Perchè piscia nantu à u mo amuri" di u gruppu "Alucuzioni Semantichi", ghjucatu à u rolu principali in questu, è in u video di a banda "Smash" per a cançon "Talk To Me".

In u 2002, nantu à u settore di u teleestrema "12 espunsevuli ghjucari", Nastya acquistò cun u so prumessu pittore Pyotr Sheksheyev. A so insistenza, o seguenti u so stessu sòiu, ma solu dopu à a scola, in l'estiu di 2002, hà intrutu in u dipartimentu di u dipartimentu di GITIS.

Quandu Nastia si graduabile di l'accademia, hà digià parechje roli in sèrie televisiva è film, cum'è Swan Paradise, Call, Young and Happy, è Bachelors.

In u 2006, a scelta parevanu a prima stagione di a serie "Club". Questa hè una seria di ghjuventù in quale una semplica donna mette in u club più di moda di a cità è s'innamora cun un omu riccu rossu. Nastya ghjucà u cartellu principale di Vasilisa.

A serie prestu prestu prestu popularu, è hà spartu u registratu. In a seconda stagione, a canzona "2 ora fa", scritta da Nastya, hè statu fattu, è in l'ultimu episodiu di a terza tempore a so heroina canta a canzone "Budu", chì hè stata filmata cù un clip da a serie. Quandu u spartimentu di a quarta stagione cumminciò, un clip "Perchè piscia nantu à u mo amuri" hè apparevutu nantu à a television di l'interpretazione di Anastasia Zadorozhnaya. In u 2006, sta stessa premiera di una nova seria "Tre Quattro" hè stata, induve Stasya hà ancu fattu un rolu importante. U sparatru di sti seri funu simultaneamente, è e so eroine eranu caratteri cumpletu. Ma Nastya ùn hè micca intimuratu da difficultà, perchè dopu i seri, a so attività di u cursu in u campu di a cinematografia scalculate. So Stasya hà fattu u rolu di u participante di u gruppu "Shtuchki" in a comedia "Mamma, ùn soccate-2", è in u 2006 a comedia di ghjuvanza "Nimu sapi da u sessu" hè in a taquilla, induve Nastya hà u rolu di a mòglia di u caratteru principale. Prestu, Nastya hà starratu prima in direttore straneri in u prughjettu Belgrano "Matrioshki-2". In u pianu musicali, Stasya ùn si ne disturanu micca. Un novu clip per a canzona "Amore / micca amà" quasi sùbitu à u cimi di i canali di musica. In u 2007, u so debut album "Ughjettu à 17 anni ..." hè stata liberata, chì riceve u status di oru. In u 2008 Zadorozhnaya "gira" da una bionda in una bruna per a fine di filmar in a series "Crime Sottualità". In u stessu annu, l'attrenda diventa un participante di u speziale di ghjochi è hà starratu unu di i roli principali in u filmu "Amore in a cità". In u 2009 u so segùttore album "12 storii" hè stata liberata, in quale eranu colti varii: da canzone ghjucate à ballati lírica.

In u 2010, Anastasia hà sappiutu stella in sette filmi, chì includeu: a seconda temporada "The Crime Will Be Revealed", "The Happiness Club" è a serie "Drug Trafficking".

In quantu à a vita persunale, Nastya hè statu creditu cù novelli cù assai famose è micca solu. Ma Zadorozhnaya disputava tutti i rumuri, argumentendu ch'ella ùn hà micca un pocu di tempu per quarchi cosa solu di travagliu. Comu Nastya hà dettu in una entrevista, ùn ci hè certamenti simpatia, ma ùn ci hè nimu per ogni rapportu seriu. Ma a storia di a novella "sottu a palme" à u sparizioni di u videoclip "Amore / micca amore" suggerisce chì, a tutti, ùn sò micca tutti i pinsamenti di u cantante sò impiegati da u travagliu. Filmamentu hè stata aduprata in e Maldive, induve, sicondu a trama, Nastya s'innamora cun un instructore di diving, Vladimir Panchik. A l'arrivu in Moscu, u bellu attore persequiteghja u frarellu romantica, ma a so rilazioni hà sianu rapidamenti per via di u travagliu di travagliu di Zadorozhnoy.

In u topu di ghiaccio "Star Ice" chì hè principiatu in u 2008 in u canali di TV di "Russia", u famusu skateru di ghiaccio, medaliste d'argentu di u Campionatu Europeu, Sergey Slavnov addivintà un partitu à u ghjacciu. U ghjovanu avete subitu una lingua cumuna è hà fattu amici. In un sensu, questu hè aiutatu da a sorta in Nastya in l'ingignore. L'Apindicite in modu abbandunatu hà dettu in a so settimana prima di u primu filmu. A tempu di assicurà per u paru era minimu, ma Sergei, quantu era megghiu, sustenevava Nastya. E anchi si avianu datu tagghi bassa, invece anu a pussibilità per l'amichezza solu insustitubile. I prududucori hà dettu chì avianu bisognu di un mudellu PR in a forma di novu qualità, chì i ghjovani ùn accunsenu micca. E à tutti i misto di i ghjurnalisti in una sola vuci dicenu chì, in più di e rilazioni amichi, ùn ci micca cunnessu qualcosa. In ogni casu, prestu, a coppula in u ghjacciu diventenu un paru di a vita. A sizzioni, disputa è distanza sò u sensu di u so amori. Nastia cuntinuau di viva in Mosca, è Slavnov in San Petesburgo. Ma tuttu questu ùn impedisce micca a prutetta di chjamà un maritu è ​​a so maritu civili, è aspetta per a nutizie nantu à a casale planificata.

À a fini di u 2010, Nastina hè venutu veru cum'è un sognu à toccu è cantà à u stessu tempu. Hè stata personificata in u musical comic "Morozko", induve a so cumpagnia era Nikolai Baskov, cusì hà sappiutu una idea maiò - per cantà un duet. I rumuri di a so associu ùn eranu micca solu in u filatu, ma ancu in a vita. Qualcuno chì era, ma à a so vita persunale, Nastya ùn veramenti ùn piace di sparà è hè assai negativu annantu à qualsiasi PR-compagnie. Cusì a fini di u 2010 era luminosu, grazia à un avvenimentu più: Zadorozhnaya vincìu un casu di giustizia annantu un articulu insulte in unu di i ghjurnali induve Nastya era attribuitu un marinu di rumanzi ufficiali è parechje spéculations non cunfermati.

Anastasia Zadorozhnaya hè una attenta talentu, un cantanti maravigliu. Sembra chì maneva tuttu. Diversi imagine scenfani sò sustituitu un dopu l'altru, chì prumesse promettenu novi roli, novi canzoni, è, forsi, novi di famigghi familiari, di "nè stata nant'à elli". Questu hè, a vita persunale di Nastya Zadorozhnaya.