I starni più belle di Hollywood

I starni più belle di Hollywood sò persone felice. A storia cunnisciutu parechji esempi di chì e donne, assai luntanu da l'ideali di bellezza, eranu imprudendu i cuntimpurani più sofistizziu crazy è pruvucà a benevolenza cumprende bè à i cuntimpriiani.


"Eghje nantu à a pianta , u vinu à u nostru ghjente finisci", hè cum'è u ritrattu verbal di a donna più fatali in a storia di l'umanità, a reina Cleopatra. "U prugettu 1 m 53 cm, facci pannuscenza, fossa nostri sò longu, verru di a vucca", - scritte à a polizia raportanu un altru furore di u famu, a legenda di u mondu i lapisini Sonya Golden Hand. I disgrazia di l'apparizione ùn impediscenu micca l'avvintureru di u XIX seculu, banchieri, capelli di ghjuvani, aristucratici è guardi di a prisión. L'Eddie Piaf, u stupidu, strammante, ricivutu ogni persona chì avia interessatu. E prima di li quartieri di "a bellezza più beluggiusa Hollywood" Barbara Streisand in un tempu ùn puderebbe risistiri l'estrema di u rock and roll Elvis Presley, u tennatore Andre Agassi (era più chjucu chi Barbara per 28 anni), l'attori Omar Sharif, Don Johnson, Richard Gere.

Iè, i famusi fiddoli greche ùn ùn brillaru belli cù bellezza, ma u so erotismu intimu ci fica fugliale l'omi, furzendu à fallu à i perchè più ligne. L'arma putenti pò esse utilizatu da quellu di noi.

Unanimità

"A bellezza classica hè sbagliata! In u mondu un gran numaru di carusi carichi è i stili di più Hollywood. Per ùn esse micca comu tutti l'altri, per maravigliate è scupartu - solu per questu manera pudete successe!

Barbara Streisand

Elementi faciale sproporzjonati, una figura non standard hè sempri attinente. È ci hè una spiegazione scientifica per questu. Sicondu i psicologu, i proporzioni ideali sò piacevuli, ma micca interessanti, perchè non furnenu alimentariu per a mente. No wonder young Sophia Loren, à u risicu di una carriera, ricumannò rimpruverà à cumpiarà a cundizione di u produtore - per scurzà un nasu eccessivamente longu è perdà pisu in i maletti. Un peculiar apparenza aiutò u stubbornu per esce da mezu à milla di attrici stritti, è a capacità di seduce cun "immensu" di u malumore ùn hà micca mancatu un omu indiferente. Un altru esempiu hè supermodelu Cindy Crawford. Quandu u capu di l'agenzii di mudeli in forma categurica insistia chì a zitella s'hè libbratu di u molinu nantu à u lipu superiore. E ora u mondu sanu ricunnosce stu "difetto".

William Shakespeare

Tutti senza esvisione, seducenti sò uniti di una funzione cumuni - una voce chjara. Sicondu a memoria di cuntimprizii, i discorsi di a Reina Cleopatra s'assumigliava u sonu di una lyre. È i vucali Edith Piaf èranu paragunati à a "fioritura di a matina di i burgu di Parigi". Li rigioni più precisi sò furniti da a ricerca scientifica. Sicondu l'osservazioni di i psiculogisti britannichi, e leve gentile di e femine femminili femicili attrae l'omi. Ma l'azzione è i leccasi mungilli dissuluzioni à i nostri cumpagni sessuale. No in alta stima è alta intonazione: sicondu l'esperti di l'ànima, "squeakiness" hè assuciatu cù i pruduttori cù infantilismu è passività. Di sicuru, per l'omi hè impurtante micca solu ciò chì a donna dice, ma ciò chì dice. "Vulete arrugarà un figliolu benitivu a lettu? Dunque ci dicenu ch'ellu hè assai listiu! - U patrone di a bellissima voce di Barbara Streisand hà cumpratu a so ricetta di marca.

E fanciulli di Seduci, Cleopatra appi nuttatu di prufume cù l'articulu di sànface, a fragranza di quale seduce sensualità in i donne è aumenta u potenza di l'omi. Ma, principarmenti, un perfume piacevule hà fattu chì l'admirateur acchianà u charmer. Eccu i feromoni - i sustanziori odoriferi privilighjani chì u nostru corbu duvere in modu di zoom in: "I want you"!

U primu a parrari di feromoni in u XIX seculu - cù a presentazione di u naturalista francese Jean-Henri Farbe, chì hà vistu a foglia. U scientistu fù maravigliatu da cumu famigliale l'alchimatu alchimia ohmuyet à l'altri dui o dui parolle. "Hè tuttu di u fieru invocatorio!" - l'investigatore spicchò - è avia ragiuni. Finalmente, ci era una spiegazione scientifica per l'excentricità di Napulione, chì dumandonu à a so amata Josephine "per ùn lavà davanti à a so ghjunta, almenu una settima". I Sexologi di u XXI seconde cunsiglianu chì per scambià feromoni, unu deve avvicinà l'objettu di a lizhiri vicinu - almenu una distanza di metru. Sonya Gold Pen vintu sta verità intuitumente un seculu è mezzo annantu. U simbulu di u situ di u lupi "era avvicinendu u riccu di simplulu. Un mumentu - è s'hè esse scurdatu di tuttu, inhaling un aroma apenas sensible di a sexualità.

Ogni auturità è l'autoestimu sempri attraversu, a bassa autoestima è un sensu di umiliazione - repele. E Cleopatra era una reina da nascita è ghjera, perciò intarratu à l'omi. Ma Sonka u Manu d'Urra, anche natu in a famiglia di un barberu pobidu, sintia a so ecceezza. Si viaghja per l'Europa, pareva esse una countessa, da esse una baronezza - è nimu hà dubbitate e so parolle! L'avventurieru hà maestru maestru di moduli secular, facilmente cumunicatu in parechje lingue, ma più importantissima chì hà sappiutu elettu. E Sophia Loren, chì s'hè criscenu in a miseria, hè stata attribuita l'alcuni "Toothpick" di a so zitiddina, hà dettu: "Una donna chì hà cunfidendu bè in a so bellezza, sia in fine, puderà cunvince tutti l'altri.

Hè solu in contu di fichi chì i boni prumutori cercanu a lucazione di u Nevu a Korolev è vanu à a fine di u mondu per basso a Bellezza di l'Durmenta, l'omu di a Terra sò assai più attivi e donne chì sò capaci di decisione pocu è impegisce fatti. E l'energia di una criatura terribili charming seria stata più cà simplici per una vintesa di bellezza chì sò solu aspittendu a felicità. A stessa Barbara Streisand hà sappiutu pruvucatu à u teatru, nantu à u palcuscenicu, in u cinema, è à a TV. E un più rappresentante di i stili più belli d'Hollywood di u "non-formatu" - Sarah Jessica Parker, chì fù alcuna alcuni amministrativu Depardieu in a so faldella, hè capaci di fà filmi è di publicità, di vestiti di disignu, pruduce perfume è abbandunà trè figlioli, mentre chì resta un icone di stile.

Ben pulito

Ddu Cleopatra ùn risposta à i canoni di bellezza, ma a so pelle era impeccable - velvety, elastic. E questu hè in i cundizioni di u sole scorching African! Sicondu a legenda, a reina hà pigliatu bagnati di latti, facianu blanchi di maschere di arcilla, è una xarzola speciale dà un bevire specie - una perla dissoluta in un muzzicu mischju cù zucche o latti granate. E ancu chì a scienza ùn ùn pruvà l'effetti beneetimi di a mamma di pearl, una cosa hè chjaru: Cleopatra sparedhi nè u tempu nè soldi per appiccicà è appendix, amatu.

U Sonya Gold Pen riceva u so alcunu ùn solu per l'abilità di sardine è passà fretu per robbi u clientu vicinu. A manicura di a Reina di u infernu era bella, è i dettu caru chjude l'armani. E eleganti mani di u lapridu, perchè si creatu per un vasu, mette à dorme a vigilanza di l'omi. A cunclusione si suggerisce: vole voi cura di e ghjente di l'omi, prima di tutti, cogliri di voi stessu.

Rispunze Inflamatoriu

"Sapete per chì u Signore rifiutò a donna un sensu di umuri? Allora pudemu amà l'amichi, inveci di ririri!

Stella Patrick Campbell

L'attrice prussiana di u drammaturgu malvucu Bernard Shaw pussidissi un rigalu valuitu: ùn hà micca solu belli giovani elegantemente, ma dinò rire in cori cù i chjosi di i so cavaleri. Hè chjaru chì, da i amatori di Stella, ùn ci era solu una fini. Dopu tuttu, per l'omi, l'umuri hè un mezzu per attruvarà l'assistenza di a donna. È percienu risati com'è signu chì l'aghjettivu ha assuciatu a so mira.

Ghjunti seri sunnu assuciati à i signori cun maestri strittu di scola, i capelli chjamati è altri pruprietariu. Un'altra cosa - risati. Cù ella, un omu sia luminoso è liberu. È per via di una donna, pudete sacrificà assai. Un esempiu chjucu hè u prìncipi d'Anlius, chì per parechji anni hà amatu a camila Parker Bowles, ignurando a donna legittima, a charming princess Diana. U mondu sanu era cercatu a risposta à a question: chì fubbe u princìpu truvassi in Camille? È a risposta sutta terra. A so donna hà sapi ririjaru cuntiativi, senza debbuli, è ùn hà micca fattu per ella. À a prima reunione cù l'erede di u tronu, a zitella, gridendu in modu generale, l'hà intristatu cù a quistione: "Sapete chì a me grandi bisognu era l'amante di u vostru grand-grandi babbu?" Ellu rieghja. Cù sta scarsa impudenza, u so romance inizià.

Amuri di l'omi

Edith Piaf

U sicretu principale di e donne anu fieru hè chì sinceramente l'amare l'omi, capiscenu i so bè di bisogni è diventenu a cumunicazione. Cum'è Marlene Dietrich hà dichjaratu: "Un omu prefire à a donna chì interessa in ellu, micca questu cun beddi capeddi". Nun cridite micca? Fate l'omi.

Un omu prefìgliu chjamà a donna chì interessa micca à ellu, micca quellu cù bè ghjetti. Nun cridite micca? Fate l'omi.

L'eroticismu internu di una donna seminava ciuscia, l'hà fattu cuddà à i perchute più ghjustu.