Nutizzione per nutizie nantu à a pelle

Eat more fish, è a to pelliccia sarà lisusa. Olvidà u cicculata - da quì ci hè pimples. Pudete esse dichjarazioni sò inestimabilitati accettati nantu à a fede? Decidi à studià cù dettuale i prudutti chì sò in generale perisceciuti à a pelle. Scupremu, finaraghju, chì hè bonu è ciò chì hè male per a nostra pelle. Una nutrttiva propriu per una bella pelle di a fàccia - u sughjettu di l'articulu.

Cundimi piccati causanu vermiglius

Questa dependenza hè osservata in e persone propensi à l'apparizione di irritazioni debbutu à i vetrate dilatati di a pelle. L'espezie agutu pò ancu pruvucà l'aspecte di eritema (reddening severa da a pelle) è papules (sali nantu à u nivellu di a pelle) in persone propensi à rosacea (acne rosa). In quelli pazienti, i dermatologi ùn anu limitatu u cunsumu di condimenti picciotti. In modu, tali effetti secundari pò causanu l'usu di l'alcool.

A pelle precisa fatta

Hè un sbagliu per crede chì, per custruisce u ghjovanu è a bellezza di a pelle, hè necessariu di rinunzià u grassu. Hè u grassu chì hè necessariu per restaurà a lipida di u pelle chì face una funzione prutittiva impurtante. Inoltre, i grasi participanu à a furmazione di l'hormone necessariu per regulà tutte e funzioni basi di a pelle.

Vitamini sò più utuli chì i prudutti naturali

Hè megliu aduprà e fontene naturali di vitamini: frutti, ligumi, ecc. Ma se a vostra dieta hè stuposa (per esempiu, in l'invernu) è consisti principalamenti di caldi di calori, i dietarii ancu ricumandenu cunsigli di vitamina.

U lìcitu in a cundizione di a pelle

Qualchissia persone, dopu avè aduprà u latte, ci sò parechji riezioni di a pelle. In natura, sò stati larghi chjappi rouges o un petit rash. In regula, a ragiuni hè simplice - intoleranti di lactose (zuccaru di latte). In quessi casi, hè cunsigliatu per abbandunà u lettu è in tutti i so derivati. Allora a sensibilizazione di a pelle ùn cessare di causà inconvenienti innevativi.

U pumu donate a prutezzione di u sole

A sopa di tomate ùn pò micca esse chjamata alternativa à u sunscreen. U pumadoru sò una fonte di vitamini A, C è licopenu - un antioxidante forte, chì aiuta à a pelle à scapparà l'effetti dannuzii di i ragi ultraviolet. Ma ancu siddu avè manghjatu a maiò parte di u pumadoru, ùn vi darà micca a vostra porta naturali cù a prutezzione necessaria. Per l'infurmazioni - u licopenu hè assurvutu da u corpu solu dopu à u trattamentu termale, è per quessa, u grandore benefiziu da i pumati vi pò piglià da a salsa nantu à a so basa.

L'acidu iururonicu righjunghja i celuli di a pelle, avèndulu da i sorsi esterni

Ci sò e drogues chì cuntenenu u acidu hyaluronicu. Ma finu à quì ùn ci hè micca evidenza firmata di a so effikaċja. Quandu avemu inghjulientu una droga, un pocu percentinu di l'acidu hialuronicu resta in u stintu, ma nimu sapi quantu ferma in a pelle.

I prudutti di bleu cù glucose sò favore di a pelle

L'usu di tali prudutti certamenti certi aiutà à mantene una figura slim, ma quì nantu à a prublema di a pelle "di dieta unsweeted", sfurtunatamente, ùn in micca. Per esempiu, in u zuccheru carutu di zuccaru hè assai più ch'è in frescu. Tuttavia, ùn importa ciò chì i zappunate sò stati cocciati, averanu un pruduttu utile.

Chocolate pruvucà l'apparenza di l'acne

Infatti, una tendenza hè traccia in certi pirsuni, ma chjamàvule una regula generalmente accunsita seria un ingrossu brutale. Se in u vostru casu, u chocolate hè a causa di l'acne, hè abbastante per esse l'escludiri da a dieta, è u prublema sparisce. Ma, sfurtunatamenti, in a maiò parte di casi, sta dipendenza ùn teatru micca un rolu, è dà i cicculata ùn solu u prublema di l'acne. Attenti à l'additivi chì componi u chocolate. A causa di a rash pò ancu esse una reazione allergique, cum'è e castagne.

U vìgliu sportamenu a cundizione di a pelle

A più manciata di limonaduli cuntene prisutti prisenti, chì ponu causà reazzioni allergii. Se ùn site micca capaci di rinunzà una edita, pruvate di sceglie quelli chì cuntenenu silti di zucchi naturali. Cusì, i frutti include extracti di u zùmeru, u zanniu di limonu, di u piru.