Accessori di moda di staciuni 2009-2010

Qualcosa bellezza cambia se aghjunghje tutte ciò chì hè un accessori. È se cullate un accessori di moda, ancu u vechju vistu serà l'ultima novità. Allora chì sò l'accessori in moda di a staghula di u 2009-2010 devendenu u vestitariu di ogni donna.

Capone, guanti, borse, cinturi, bufalini è ornamenti sò tutti l'accessori chì avemu usatu attivamente nantu à una basa di ogni ghjornu. Tutte e cose alcune è i detalls ùn sò micca veramente chì piccula. Un ancora un accessore sceltu incorrechatu pò distruisce micca un cumpusizioni currettamente cumpreta. Per guardà a moda, avemu bisognu di sapè tutti i so tendenzi. Qualessu novità hà fattu sta staggione?
Bags

I sacchetti di a staghjoni di u 2009-2010 devenu scuntrà l'espressione: "Portu a mo cosa tuttu cun me!". Ma ancu un gran volume di una borsa ùn hà micca di trasfurmà stu accessu elegante in un "torba" trivial. Ma l'amatori di petite bosse ùn anu micca aversà. Sti sacchetti ùn vanu in contru a moda. Per a fabbricazione di sacchetti sò aduprati usti tradiziunali: cuo è tessili. U batta di questa stagione hè saccu in punta. Li culura brillanti è l'estremità interessanti debule diluvianate l'inzuccaratu di u vaghjimu, fate riesce u spleen.

Guanti

Quì ùn ci hè micca un limità à a vostra imaginazione. Guanti di ogni culore, è tradiziunale (nìvuru, marrone, pastel), è luminoso (blu, violeta, giallu), ùn vanu in contru à a stagione di moda. Monochrome o cun un dibujante interessante. A cosa principal hè chì u culore seria in armunia cù u restu di u vestitariu. Materia di guanti - cuir, suede, tessili. Ma a larghezza hè preferente quasi à u codice.

Headgears

I posti ghjunghji sò guadati da i caschi sminticati cù picculi campi. Epochi eleganti alluminati in combinazione cù un mantellu. E Berets tornanu à a moda. Puntata, tweed, lana. Accunciate cù stampi o applique. Ancu i pom-poms fluffy èranu utilizati, solu solu per i casci di ghjuvanotti. Tali bufalchi pò esse disprezzati cù un mantellu è ghjunti di moda.

Capelli, scarves, scarves

Sti accessori ùn perderanu più pertinenza. Questa robba per u collu si attirà assai attenti. Per quessa, u culore è u patronu di sti accessori sò più numinati. Ùn ci anu avvicinà micca solu per a robba, ma ancu per a fàccia, à u culore di capelli. L'accessori di moda di a staghjoni di u 2009-2010 sò voluminoso. Fluffy scarves, cunnessi da i loops grandi, durata trè è ancu quattru metri - a punta di a moda. È à u stessu tempu, scarvesi sciecchi stretti in u stilu scoccu sò populari. I biddizzi di i disinazioni di moda sò i bianchi avissini l'avana.

Cintura

Continuendu a tendenza di a staghjone di l'estate, l'accessori ùn rinuncia micca à a so pusizioni. Pudete mette in un cinturione cun ogni subjecte di u vestitariu. Capo, sweater, cardigan, ancu una brusa fina perfetta cun u cinturione. Pudete purtàtelu duie nantu à a cintura è in i maletti. È l'archetti, chì sò più populari, ponu esse misurati sottu u pettu. L'interessità ùn hà micca diminuite in cinta à longu è cintura di cintura. I cinta bellezze sò decorati cù brodati in oru, bugle, cristalli. Swarovski famosa assai. Ancu i catene chiese sustituire cinturini tradiziunali.

Tights

A moda anche à a cura di a prutezzione di i bughjetti di donna in u fruttu di l'invernu. In questa stagione, senza sintassi è nylon. Legumi di là. E, sicuru, sti prudutti ci sò purtati cun cale, cosa in lana.

Decorazione

I catene sò in lu core. Qualcosa. Metalli, plastica, argentu, oru. Massive o miniatura. Sò stati diculati cù tuttu: sacchetti, capiglioli, viti, cinturi, accessori. A più chjave chì e catene aghjuntevanu vista, attentatu l'attinzioni.
Qualunque mod è l'accessori di moda da a campa 2009-2010 ùn site micca elettu, u principale per esse eleganti è eleganti.