Cumu suppurtà di distribuzione u budgetu di a famiglia


Se sì fatta di piglià un "decenniale" per pane nantu à u ghjornu prima di u vostru pagau, se avete bisognu di riparazione di cusmeticu o sustituisce una cosa falluta, ma ùn pudere micca risparmià per una compra grande; nantu à sè stessu. Cume distribuzione propiu u budgetu di a famiglia - hè di voi, ma ci sò mudelli ready-made chì veramente travagliate. Unu di i parechji, pruvate pruvate, l'altru sicurtamenti vi aiuterà. È ùn anu perseguitu da dumande, "hè necessariu o micca necessariu per guardà u budget". Se vulete cuntrullà u cunteninu induve u vostru dirittu guaritu vaiu (è ùn ci hè micca altru soldi), avarete bisognu di vede una poca disciplina è fate un pocu più sforzu. Ma u bonu, u ritornu di u 101% di i so soldi sò una cosa digna?
Modi di distribuzione di soldi
I soldi fubbe in casa. E allura? "In l'ovu", dopu avè assuciatu prima per u viaghju, l'alimentu è i picculi gastri, è l'avà da piglià da quì? E cumu si svolge? Quale hè à mezu di u finanziu in a casa? Ma piglià più di i so bisogni? Pruvate di ùn disputa, avà capisce quale hè gestite u soldi, perchè ci sò sempre l'opzioni. Spécialmente in famiglie induve u sposu è u sposu anu u dirittu di disposti i so ingranieri: anu three manere di accunsente nantu à u dirittu cumuni.
Cume degenu di distribuzione u prezzione di a famiglia? Eccu a prima opzione: "a manera una scola", i.e. tutti i mezi, inveci di quale, quandu, è per quale frade hà guadagnatu, sò cumminati. Questu "Nostra", da quale hè dinò u dirittu per e praticheghjene, per e maiò di cumercii, nutizie, viaghjà, tuturi, studi, etc.

Questu hè cumu hè intrutu in a nostra famiglia. A strada, avemu apprizziatu questu mètudu solu dopu à sei mesi di usu. À u primu fù impussibile inconvenienti per spiccarelli "E quantu avete passatu oghje pè cena, caru?" Hà sguardi cum'è una certa manchezza, cum'è s'è avete circà à a bocca ... Ma nunda, avete usatu per dumandà dumande, è per ùn disputà, andemu in a buttone, è per un bellu pezzu ùn aghju micca fattu "buchju".

U sicondu hè a "via di dui cesti", più apprupte per famiglie "trial", "marriaggiu civili" è relazioni più complexi, in quale ùn ci hè bisognu di a fiducia assoluta è un budgetu trasparenti. In questu casu, ci hè "tu" è "mio", è ogni unu di quelli chì guadagnonu, paghe una parti proporzionale di pagamentu per l'appartamentu, u allocatu l'ingrossu per l'alimentariu, è prende i so proprietà di a so borsa.

Questu modu hè troppu "emancipatu". Se a famiglia hà figlioli, a donna hè in modu dipende di l'omu, è cumparatu cun ella, guadagna assai tombu. O se a diferenza soċjali hè troppu grande - per esempiu, "un studiente hè un omu di affari". Infringed in l'interessi, sarà ella, è riceve un "principiu di principiu" è l'occasione di passà cun impunità ... piacè. Questa opzione hè adattata solu per una donna ricchezza (è tenuta) chì vole chì pruteggiri di gigolo, o un omu chì deve bisognu di un certu sensu di libertà.

Tercera: cum'è avete digià alzate, u metudu di trè canistri pò aiutà à riassignà direttamente u budget di famiglia, in quali membri di a famiglia fendu una quantità fissa chì li permette di vive senza muti o restrizzendu. Tuttu ciò chì hè acquistatu "in excedente" di questu ammontu, ogni ghjornu hè liberu di passà à a so discrezione.

Stu metudu hè bona per quelli chì anu dumandati sfarenti per l'idea di una "bona vita" in a famiglia. Qualchissia deve bisognu di novu, ma qualchissia vole un capaziun Italiane di pelle, perchè avemu a disputa per questu? U preghjunu furnisce una quantità minima per u vestitu, se vulete - aghjunghje soldi da i vostri "propiu" soldi!
« Cestieri cù poche»
E se mancu trè canzone ùn aiutanu micca? Cume degenu di distribuisce u budget di a famiglia in stu casu? Hè per quessa, in più di i "cestini" anu da entravendu in a vita di l'assidu "borse". U nomu hè cunnisciutu cunvalidatu, è u principiu hè simplice: per spicificarii massimu di i punti di gastru. Per esempiu, avemu qualchì sunta di soldi in "cistella generale". Avà sò bonu per esclarirli quantu vai da telefuni, utilità, allughjatu è quantu - per l'alimentazione (per messa è, per cunsumazione, per ghjornu). A più precisa ch'è esse, u sordu di i so sorpasseghjate cun u so soldi.
Ma quantu bè da attribuisce u budgetu di a famiglia "à i borse"? Allora, cum'è vo vulete! Per fà quì, un picculu album di foto o un libbru di notte cù pagine plegate fate, chì ogni pagina hè marcatu è firmatu. A strada, un omu, chì ùn hà micca vulutu parte cù a vechja, cunvucata, aghjunghjenu i so sacchetti numerosa à un magazinu di dirittu. Allura, vegnu ... Eh, hè u tempu di pagà per u mobile - avemu da piglià da stu sacchetto, è solu da IT. À primu, sarà difficiule, pudete esse turmentatu da un ardenti vulete scopre à una sacchetta vicinu (un pezzu d'altru) è "per dà soldi", per cumprà una cosa "sottu l'humor". Ma hè megliu di restrighji stessu - vi prumessu avete ottene un hàvitatu utili di accuncià apprezzamentu di i spesi, chì ùn mai vi intrite.
Pruvate appricà sta scema di "pocket" in u vostru "cistella". Nun sapennu quantu è ciò chì vulete passà, pudete truvà à u mumentu di u mese un vacanti parenu in i vostri borse - l'ultime compra di riviste di moda "imprudentamente" ci cose una cantina decentu - chì faraghju? Umili e dumannà u cuniatura, i genitori, piglia prestu di vicini, o appaghjà subitu in anticipu a gastru in anticipu?