Adattazione di u zitellu à a scola: cinque regule per i genitori

U primu di sittembri per u primu-gradatore hè u principiu di una nova stagione vita: una situazione pocu amica, un colectivo pocu chjamatu, assai funzioni. Cumu preparatori un picciriddolu per l'scola senza riflissioni pruvucatu è neurosi? I siciclicisti ricumandenu i genitori di amparà cinque regule simuli chì aiutanu à facilità l'adattazione. U primu axioma hè u disignu di l'intrattenimentu "di a scola" in a stanza: chistu accelerà a realizazione di cambiammu è riduce a sopra à a psique di u zitellu. U spaziu hè spartutu in parechje zoni - per u travagliu, u ghjocu è di i ghjaldi - chì permette u zitellu sanu l'ordine nantu à ellu stessu.

A seconda regula hè pacienza è benevolenza. U graduatu di aieri di u kindergarten hè sempre difficult to cope with the sudden emergence of responsibility. Ùn ci ralleganu contru per ellu.

U terzu principiariu hè u cuntrollu cumandante di u regnu diurnu. In u schedariu ùn deve esse tempu micca solu per i lezioni, ma dinò per e caminari, cumunicazione cù i pari è i classi in u muvimentu.

A quarta regula hè a conseqüència logica di u terzu. Uttenimenti utili sò una parte impurtante di a vita di u primu grader: un mistieru favurisce i cunsulidate a cumpetenza, insegri à ghjustificà i scopu di ottene u so esercitu.

U quartu axioma hè a creazione di u spaziu persunale. U zitellu annu creta è a cumpagnia di i genitori hè di sustegnu in questa autoestima nantu à stu viaghju difficili.