Cumu ùn devi micca i zitelli à l'inguernu

Da u fondu di u nostru core avemu a nostra parenti è amici salutare. Ma a maiò parte di tuttu avemu in giura è preoccupa di i nostri zitelli. Cù l'iniziu di l'invernu, cuminciamu à pensà più frequentanu cumu per salvà un figliolu è figliulu da viru, di friddi è impediscenu di malà. Hè in l'invernu chì l'opportunità per aghjunghje una infezzjoni hè bella. Hè assuciatu à a necessità di spessu entre in spazii chjusi. Cammisa in a strata si face più rarice è cambiate a temperatura, sopra i terribbili o l'ipotermia afecta negativamenti a cundizione d'u zitellu.


Ci hè parechje modi per aiutà u corpu di u babbu per pallà fora à attacà ferite. Da a pantalla di TV, sò persistente chì offre parechje droghe per rinfurzà a immunità. Qualchidunu aiutanu, è sò assai successi è i genitori cuntinueghjanu à dà i so zitelli per prufilaxie per i friddi.

L'usu di stu tipu di catene è di pasticchi hà longu statu cuntruversu ùn solu trà e mariani, ma ancu di i medichi.

Qualchidunu crede chì questu hè un modu immubiliu per riduce a prublema di a malatia durante l'epidemica di a grippa. A siconda mità hè sicura chì questi droghe, anche si ponu aiutà, ma a rigalu di fà un disservice, chì ùn permettenu micca à u corpu stessu a sapè à pugnammu.

Cumu megliu fà, decide solu tù. Per esempiu, pudete applicà à l'ale di u nasu a listina oxolina di fronte di a policlnica. Ma cù u successu successu, hè sustituitu da a crema nurmali di u solitu, chì prumesse in tutti i ghjunghje chì intratteni per attruverà l'organiziu per u spout di u zitellu.

Eppo è solu sulitariu meditativu di una quistione di manera di ùn dà à esse figlioli fattidi in l'inguernu, ci sò ancu altri varianti. E facemu cun elli.

U salottu di l'acqua da l'esternu è l'internu

Ùn in u veranu, ma solu in l'inguernu à u zitellu (sì, per ogni cosa, cum'è l'adultu) hè preferibile eddu più di liquid. Prufessiunale è l'acqua pura avi putìa èssiri drunk di ghjornu in quantità chì hè quantità.

U tè nìuru avia avutu abbastanza annantu à u verde, è in a staghjunazione fridda era bonu per aghjunghje libarati. A cosa principalu ùn hè micca di soprappiti, è cusì cusì è pudete finisce u doping.

Pruvate di trattà u to baziu cù un liparzu o tè di camomile. Ùn ponite micca bè è pruvate fà senza l'aghjunzu di zuccheru.

Ùn impaste a finestra cù u restu di a finestra. L'aire frescu hè vitalu per noi sempre, è si hè friddu, ùn significa micca chì hè preghjudiziu. Hè megliu per u corpu per dorme micca in shorts è in un colpoju ma in piamassu calchinu, ma à u stessu tempu per respira l'aria fresca è umida.

U zitellu hà hà sognu di sognu, è nunda ùn l'interrompere si u fogliu hè mantenu nettu è micca impastu in a mattina. Batteries in i cambiani troppu asciuttu l'aria è a mucosa, cusì a apertura di i microfoschi à i vectivi, senza ellu "a l'intrada". À l'ultimi anni, umidificaturi (steam o ultrasonici) anu persu à stà una maraviglia è stallate in casi per a maiò parte di a ghjente. A temperatura ideale in u appartamentu hè 19-22 C è l'umidità 55-65%.

Mentre chì intrattene à u studiu di e caratteristiche è l'acquistione di un umidificatori (salvo, sicuru, finu à questu hè stata fattu), pruvate a maestru di i mezzi improvisi. Caccia una staghina umita prima di andà in dorme nantu à a bateria. Se ci hè un secadoru di a cambra per a robba, da quì hè l'ora di usà è agisce cusì mossu vicinu à u lettu di u criaturu.

Cridene à mè, dopu à uni pochi di noite, serebate quantu più faciule ch'eddu hè di respira è di dorme quandu l'aria hè fresca è umida.

Alimentazione sana à u fretu

U racionu invernu di u zitellu, cum'è l'adultu, hè sensibule più scarcer than in a warm season. Ma inghju avà u ghjuridiferu chì ci hè bisognu di vitamini. Cussì, pudete cunsultà u pediatre è selezziunate un cumplessu di vitamini per i zitelli. Pussessos di mama, praticamente numanu sempre a vitamina D, in vista di l'impussibilità di ricivete UV-rai sottu tuteli.

Ma avete bisognu à fighjà attinzioni à u storicu naturale di nutrienti. Pudete facilmente è incù gastri spiciali preparanu in l'inguernu, una salsa di zucca, zuccheri naturali, compoti, decucchi di frutti secchi. Hè ricivete cunghjelà e verdura da l'estiu è a maghrebbe in u frigorifico, solu in tempura fredda, ma se ùn avete micca u tempu o ùn avè micca truvatu un locu per l'acchjubi, pudete sempre avè un supermercatu. A vendita trovu tanti pacatti mono, scatuli sferenti diversi di colti, chisca, espárragos, spinach, è mischia, induve tutti i vechji utili di veranu sò culligati. Sò noi, adulti, pudemu assicurà tuttu l'inguernu nantu à sopopi è sopra (chì, per voi, ùn hè micca in tuttu utile è influenza negativament à a figura), è i ziteddi anu da bisognu di un altru alimentu. I vegetali cù i pani piscatu, u stufa, a sopa crema è l'altri legumi ponu esse preparatu da leghje sicura. Persimmon, bananas, pumpkin, tuttu questu hè utilitate per i fossi è fughjiti ghjenti. Comu opzione, pudete darà i zitelli di cranberries, rossu cù zuccaru, malinka, pasti.

Meli è agrumi sò un maravigliu assistente in a lotta à i friddi, ma hè dinò un forte alergiu, tenite bè è cura di a quantità di manghjà.

Cumprate o preparanu prudutti latti. U latti in bocca hè spessu digeritu, ma u zucchero di lignu, yogurt, ryazhenka, quasi tutti i figlioli tangenu per i dui fogli.

Neve cammina

Mommy, ùn anu micca a paura di i strati in tempu per u virus. Certi piacerebbe preferite à pusà à a casa, scuprite u risorse di u zitellu. Anzi cuntrariu, pòrtanu nantu à i scarpi è corse à l'aria fresca. Curnutu ùn ci hè micca bisognu di cuntattu cù l'altri figlioli, ma si u zitellu hà una temperatura baixa è u duttore ùn hà micca assignatu reste di u lettu, è cusì appressu in una stanza chì ci conta di i microbicchi ùn hè micca una scelta. A strada, mentre chì vo avete stata, abbanduneghja a finestra in l'appartamentu aperta. Fate chì l'abbozzu passà bè per tutte i rari è s'appronta u stagnante.

Quandu u zitellu sanu sanu, cammina à e temi diffirenti "allora". Li lettura di termometru à -10 sò più cose accettabili per attivu passi. È se, in più, neve, dà a liberta di u zitellu. Sledges, bola di neve, snowmen è di altri divertenti d'inguernu ùn sò micca solu cumu u so zitellu, ma dinò di rinfurzà u corpu, chì hè stallatu oghje in casa.

Hè impurtante ùn smariscini u cuntenutivu, vi assicurà à piglià à cuntà quandu u vestitu u fattu chì hè più propensu à pusà un pospone è esperanu finu à chì u zitellu ghjocu, ma u zitellu sera attivu è hà da manghjà da fà sapè s'ellu ci hè ancu assai capi di vistimenti. Sceglite a robba certa, ma prisintà una cura particulari à i pedi, chì deve esse caliu è sicondu, è a capu, perchè in u clima di a ghjustizia ùn esse claramente superfluous. Dopu un passaghju, rinnece u pezzu cù una solu solu salina. Vestite u zitellu in bagnu è bagnu. Razotriterochki, in casu di parcorsu di nuvuli, i guanti ci soffrenu è i dete si friddi.

Tutti sò preoccupatu di i nostri zitelli, particularmente quan parranu nantu à a radiu o TV di l'imminenti epidemica di a gripe o di u locu ARVI. Ma in fattu, pudemu solu aiutà l'organettu di u zitellu per affruntà l'attaccu di i viruses o à u cuntrariu ùn ùn mancanu cun ellu in questa lotta. U sensu cumuni è unanimità di tutti i membri di a famiglia in prevenzione di e malmetta seranu aiutà i zitelli è i so parenti stà sanu.