U nàscita di u sicrittu figghiu: cumu si decide dinò?

A quistione di a nascita di un segonghju nascenu casi sùbitu dopu à u nascita di u primu zitellu. Vulemu quì è sò teme, pensemu è dubbitenu. Hè u tempu di dispelite dubbitu! U nàscita di u sicritru figghiu, a decisione nantu à questu è ciò chì facenu propiu?

Seraghju più cunfidendu in a me mamma?

Avemu ogni mutivu per risponde in affirmativu. Se sempre preoccupa di u primu zitellu, dumandendu sempre per esse "Fazzu a diri?", "Cogliunassi?" A seconda hè prubabilmente cresce in un ambiente silent. Duvete sapete parechji "scatte" di l'educazione, analizate i so sbagli. Inoltre, micca chì tuttu hè datu cusì solu, anche, avete aduprà parechje caratteristiche di u vostru picciottu: u so temperamentu, u caratteru, u sessu, a pusizioni trà i vostri altri figlioli ... L'ansietà pò ancu cumplicarle u pensamentu nantu à u locu chì avete fattu esse occupatu in a famiglia: sè se erate un zitellu "numaru dui", pudete esse spressione più dopu à u nàscita di u sicrittu picciottu è avete megliu capiscenu a so funzioni. E, à u cuntrariu, sè se erate u primu zitellu in una parent family, hà megliu capiscenu l'esperimenti di u zitellu in età.

U sicilianu cumprità una relazioni matrimoniali?

U risicu di scacciallu a rilazioni hè principalmente ligata à a nascita di u primu zitellu. Cù a so aspettu, a situazione in a famiglia cambieghja radicali, chì ci faciani pensà à noi stessu com'è genitori, avete novi preoccupiesi è responsabbili. In ogni casu, parechje persone anu da sempre disputa per quellu di u nascita di u sicrittu figghiu. "In stu casu, a parting era digià in u caprettu," ci hè un paru speziale di coppi, cù u risicu di una distanza, quandu a coppiu "sò in una rilazioni di rivalità, una forte asimetria. Quessi sò quelli chì dicenu: "Aghju fattu più di voi, noi meetemu cù a vostra famiglia più cà a mio". Ma una coppiu cù i zitelli, se a coppiu viaghjanu, puderanu, cum'è un ispìritu, trasfiriu sta rivalità à i so figlioli. U risicu di risichi induve ogni genitariu identifica cun un zitellu particulari, si mette sottu à a so alaria è a cura di ellu. Questu hè u "sindromu di petite". "In tali situazioni, ogni principiu pare avere di rinfurzà a so pusizioni, crede chì ellu ùn hè micca solu, chì difende l'interessi ùn solu di i soi, ma ancu di u zitellu. Questu pò conduce à un affrontazione aperta in un paru, perchè esse ughjettu ".

Vogliu un sicrittu figghiu, ma ùn ... Ùn aghju pututu pressu nantu à ellu?

I prudutti biològichi di e donne ùn sò micca assai cunzistenti cù u clocku biològicu di i so satelliti. Pensate à cuncipì una criatura. Cosa da esse forcimentu esse risicu, perchè à a più difesa, puderete falà per i rrecchiati. "Hè megliu esse una famiglia forte cù un zitellu solu per vede cumu si a so rilazioni scorrini. "Inutili, pudete andà à una situazione absurda: per suprattuttu, u vostru babbu più anticu tindere un fratellu più chjucu, ma ... per via di questu, risicò per perdone a calmezza è a sentenza emotiva."

Ùn hè micca u nàscita di u secondu esse un prufettu sanu in u pianu fisicu?

Cù l'avventu di u sicrittu zitellu, ùn cessà di pertendu di sè stessu ... Mentre chì queste cuncernate sò una parte naturale di i vostri obbligazioni parenti. Ùn ferma solu per preparà per quessa. Cù u nàscita di un zitellu, avarete bisognu chì avete da spessu a dumandà aiutu da a vostra famiglia numerosa, in particulari i missiapiche.

Dui figlioli - trè volte ognume u travagliu?

Hè veru! Prima, a fatigue hè u prublema principali per tutti i matri. Per questa causa, i medichi proposanu di stenniarià dui anni, durante stu tempu u corpu rinfurzà. Fatigue reduci ancu u minimu di a tolleranza in u parechje, chì pruvucà a pratiche di disputa. Sicondantu, i zitelli sò assai più di 1 +1, anu da esse elettu à dumandà a dumanda di "relazione interpersonal" trà elli: rivalità, disputa, ghjilosità, è questu hè più forte di compra, per esempiu, duie volte di molusco è buttigli.

Ci hè una differenza di età ideali trà i dui zitelli?

"Ogni differenza di età hà avvienziatu è disadvantaggi. Se, per esempiu, si dete à 4 anni di diffarenza, sarà amici è rivalità trà i zitelli. Anu avè l'uccasioni di sapè cumu fà u rapportu cù l'adulti è i pari, serà più faciule per elli à adattà à i gruppi di i zitelli. È ci hè una probabilità alta chì anu da esse amici per a vita si dà l'ugguali attente è cura di i dui ".

E più di 5-6 anni?

Prima di tuttu, pudete cuntà à u fattu chì u zitellu more anzianu possa più tempu per stà sempri un zitellu, chì significa chì hè più faciule d'accettà u vostru fratellu o di a so sorella è ancu a sperenza una verità valeria. In ogni casu, in realità, l'adopzione di un fratellu minore ùn face micca a "qualità di l'amore". E à 7 anni u zitellu pò esse ghjilosu di u natuvicu è spressa in una manera diversa. Certi cumpagni, anu più appendicatu à u zitellu emuzionamenti, preférenze principià per piglià a cumunione sana cù u zitellu più grande, prima di avè principiatu à pianu un segnu zitellu.

U zitellu in età più aggradèvule?

Sì, ma questu ùn hè micca significatu chì ti amarà più di menu. Succece chì alcuni picciotti, sottu a influenza di u cumplessu, sò ghjilosu di a so matrona preguita. Ma si sia attentu per l'interessi è i sentimenti di u zitellu in età, serà più faciule per ellu per affruntà cù a so offense. "Hà sensu per preparà un ziteddu più grande per un novu, dicenu qualcuno di l'avvanzi di l'anzianu, dì chì ti piace assai, è vi esse grati si vuleti aiutà cù u zitellu. Ùn dì micca u zitellu maiò: "Avà hè u più grande è duvite aiutà in tuttu"! Questu hè un grande sbagliu, è sò questi parolle chì causanu à u zitellu à ri offense. Avete fattu a decisione nantu à a nascita di u sicondu figghiu; Ancu se l'anzianu dumanni nantu à questu, ùn hè micca capaci di capiscenu tutte e cunsiquenzi di l'aspettu di u babbu. Fate rispunsevule per a vostra decisione è ùn pasà à u zitellu. Allora l'insulsi serà micca menu. U zitellu annorbà piglià u più chjucu più tranquillu è sia accurdatu per aiutà.

Cridu aghju aspessu chì ogni zitellu avè una stanza?

Ideale, deve esse cusì. Eppuru, tutti avianu duvutu u so spaziu persunale vostru , particularmente l'anzianu, chì ùn deve micca tollerà a "intrusion" constante di u zitellu in u so territoriu. Ma questu ùn hè micca urgente. U breast-patient si pò fà dorme in u so cantu per tres o quattru misi. Dopu, quand'ellu si faci crescita, pudete trasferiri à a stanza di u figliolu più grande, sujetu à "marcà u territoriu" di ognuna cù una partizioni. Avete da esse sicura chì u zitellu più chjucu ùn vai senza permessu à u territoriu di l'anzianu.

Aghju paura di tradiscia u primu zitellu, avè alluratu a seconda ...

Ùn ci hè micca bisognu di questu. Tutti i zitelli, quannu nascenu, s'innamora cun ellu in a so manera. Ùn hè micca u mo figliulu, è ùn sò micca i stessi parenti cun ellu. "À ogni nascita, a mamma ùn deve micca pensate di cumu per separà u pastellu in partie parechji, ma cumu per affucà un novu, da altri cumpunenti: admirazione, tenerezza, sorpresa. Quanti zitelli, tanti tipi di amore. " U timore di a tradenza di u primu zitellu hè stata annunziata è ùn hè moltu cumuna. Ma u zitellu più grande, cum'è u "re omucciu", vive in u so regnu, chì hè una ilusione assuluta, perchè tardu o dopu compete cù l'altri figlioli. Una cosa hè veru: avarete tandu menu di tempu per unu è l'altru enfant, è sopratuttu nantu à i più ghjovani diventeranu tutte e vostre forza. Un senior in questu tempu pò stà cun altre famigghia. "In certu tempu i genitori pensanu chì elli allora tutti i so tempi cù u zitellu, ma questu hè un grande sbagli. Perchè u zitellu in u primu locu, hè assai impurtante chì u tempu chì i genitori passanu cun ellu hè diretta à ellu è à i so interessi - almenu una meza ora à ghjornu.

Aghju paura chì l'anne ùn amarà u so fratellu ...

Puderete vi dicerà: "Ùn piaciunu micca, hè uguale è male!" Diciellu di parlà, invece d'affa sicuru dettu. Dì: "Sì, capisci i vostri sentimenti è ùn fate micca fà amu munzelli. Ma puderete trattà cù rispettu. In quantu à i celu, ùn pò micca esse evitati, ma pudete riduce u so scopu in u vostru putere. "Families in chì ghjilosu hè più notevoli sò quelli chì un di i genitori o dui cunnosci in u so ziteddu. Jealousy hè aghjustatu se i genitori avveriscenu è sò teme: questu hè un casu di preghjudizzioni negativu. Per fà ricerete rigali, carizzi, etc., vene da stu cumpurtamentu. In ogni modu, studienti psicologichi amparanu chì i zitelli solitare contru sempre in a presenza di i so parenti per facciunu implicati in u cunflittu ... Hè necessariu di dicenu à i zitelli chì a vita ùn hè micca sempre bella! Jealouse pò assicurà ferma à u zitellu per fà qualcosa mieux. L'assenza di i ghjilosi, per turnariu, cuntrariu, pruvucalla l'ansietà. U zitellu mostra chì hè felice, faci ciò chì i so parenti cèmanu di fà, è in fondu in a so ànima ellu stava passannu. Puderete puderà "esse" cagiunati in un altru modu, per esempiu, cun l'aiutu di una malatìa, chì hè assai peggiu!

È ùn u figliolu più grande ùn anu degratu?

Cunsideru deve esse dui tipi di cumpurtamentu di l'anzianu: o ellu hà da coppiu cumplettamente u cumpurtamentu di i migghiori (scrivite à lettu, chianci, dumandate una buttiglia), o cumincianu a ghjucà "un picculu adultu", copiendu in modu cumportamentu i genitori. Attenzione: ùn deve micca bisognu à u zitellu chì cresce ind'è più prestu. "Certi figlioli cundiscenu troppu rapidu in l'statu di" little dad "o" petite mamma ", quand'elli sò adulti, si ricusanu di zitelli. Hè per quessa i zitelli sò sempre sempre i zitelli ". "A scelta di u tipu di cumpurtamentu di u zitellu più anticu depende largamente nantu à u cumpurtamentu di i genitori. In l'eventu chì i genitori cambienu à u zitellu più chjucu, l'anzianu pò esse cumportatu cum'è picculu (u fenomenu hè chjamatu "regressione") per riceve cusì cura è cura. Hè mpurtanti truvà un "mezzu urientale", pagà assai centru centru per i zitelli. In u sicondu casu, quandu u zitellu annesimu hà cumportatu cum'è un "adultu picculu", aiutu à fighjà chì l'omi è veramente un picciriddu, dà l'oppurtunità di campà in modu sana a so zitiddia è si sviluppa gradualmente.