U prìncipi Harry hà cumpritatu a carriera militari, è hè mandatu per elefanti di salvà

U servore di stampa di Kensington Palace hà riuniti l'ultime nutizie chì u prìncipi Harry hà da decide di abbandunà u servitore militare chì hà dedicatu 10 anni. À questi anni, u figliolu più chjucu di u prìncipi Carlu avia dui volte intervene in l'alferate in Afganistan, ricivutu i qualifiche di pilotu, divinni cumannanti di un equipaggiu di helicopteru militaru, participò à l'esercitazioni militari di l'espanzioni armati di l'Australia. Inoltre, Harry diventò unu di l'urganizatori di a cuncurrenza tradizziunali di servicemen chì eranu ferite. Hè resignatu u princune Harry quellu di u rangu di capitanu di u regimentu di u tribunale di cavalleria.

Harry hà scrittu a prima decisione di abbandunà u sirviziu esèrcitu in u feraghju. U monarchi di trent'anni confessa chì a decisione di rinvià u servitariu militare era difficili per ellu:

Dopu una dicada di serviziu, a decisione di cumpetà a carriela militari ùn hè micca piacevule per mè. Pensu a furtuna l'oportunità ch'e aghju avutu: per intervene in un'operazione vivante è acquistà cun stupente persone.

Malgradu à a decisione di abbandunà u serviziu, l'erede di u tronu britannicu dicenu chì ellu cuntinueghja cum'è un travagliu di carità in u quadru di aiutà i servitori. Dighjà à a fini di sittembri, hà prubilitatu di principià a travaglià cum'è voluntariu in a Unità di Recuperazione di Personnel based in Londra, chì fù ferutu, mentre chì serve in l'esercitu.

Harry andaraghju à l'Africa per salvà rinanenti è elefanti

In i ghjorni avanti, Henry de Gales (questu hè u nome ufficiale di u figliolu più chjucu di Carlu) anu andà cun una missione di vuluntà ambientale à l'Africa. U prìncipe hè tantu seriu nantu à u viaghju vicinu chì ùn hà micca trasfiriu ancu per a fine di u christening di a so nutesta Charlotte, chì sò scelti per u 5 di ghjugnu.

Dopu à trè mesi, u prìncipe avarà visitatu Sud Àfrica, Botswana, Namibia, Tanzania. U scopu principale di u viaghju hè cunnessu cù l'educazione ambientale. U prugramma di sughjornu in i paesi africani prumove una cooperativa estrechina cù l'espunenti prufessiunali in u campu di a fauna salvatica: Harry hà prubbitu à studià i prublemi di l'attacchi furiali nantu à l'elefanti è rinocerossi, participendu à u travagliu di i guardavanu à salvà a salvatica di i traduttori di u ghjocu illegale.