Terapi antibacterial di lactation

Ogni persona in a so vita hè affruntata di diversi malati. Hè propiu abbastanza chì assai malatii necessanu trattamentu medico. Ùn hè micca raru in u nostru tempu, quandu u trattamentu antibacterial es necessariu per a lattazioni. Per esempiu, se una donna hà cumpurtamenti cumunitie dopu à partitu, a peleonefritis gestante, la toxoplasmosis, i mutazioni urogenital o infecciosa-inflamatorias, etc.

Se l'agenza aghjusta hè sugettuu, pudete pruvate à affruntà a malatia è senza drogheria. In ogni casu, quandu a salute o a vita di a mamma hè in periculu, ùn hè micca manera di evitari di a terapia d'antibiotici. Per esempiu, se a pacienza hè mastite purulenta o macroprolactinoma. Ma in a maiò parte di i casi, cù trattamentu medicu, i medichi sò cunsigliatu fermamenti per a manteniri la mamma lactante affannatu.

Cume à evaluà a sicurezza di a terapia antibacteriana in a tacitamento

Prima di tutti, hè bisognu di cuntattà un spécialiste chì hà da pudè elisce a droga più optimista è definisce a pussibilità di a so usu durante a lattazioni. In infanzia, un zitellu criscia rapidamente è guadagnà u pesu. U zitellu hà un cuntenutu altu in u corpu, u metabolismu più altu, mancanza d'anticorpi. Allora un medico chì prescriva a medicina di una mamma d'invalidazione anu da garantà a sicura di questu medicazione per un zitellu chì hà amatu.

Quandu u terapicuu antibioticamentu durante a lactation, hè necessariu piglià in contu di e manere di fà a medicina in u corpu di a mamma, a so distribuzione, u metabolismu, l'excretion. A farmacocinètica di u medicamentu prescrittu deve esse ancu cunsideratu in l'organettu di u zitellu (distribuzione in u corpu di u zitellu, u metabolismu, i camini d'excretioni, etc.).

Per evaluà u risicu di a terapia d'antibiotici per un ziteddu, i dui indicatori più cumuni usati sò a rapportu di a cuncentrazione di a droga in u plasma di u zitellu à u lettu di mamma, a dosa infanti periculosa (a dosa chì u zitellu riceve durante u ghjornu cù a tassi).

A sicura per u fetus in a donna in u gravidenza depende largamente da u gradu di permeabilità di a droga à traversu a placenta, chì limita l'effettu danu à l'organi è tessuti di u fetus. Cusì, u levomizetin (chloramphenicol) depressione a funzione di u funnamiu di uceanu è pò promossi l'evoluzione di un "sindromu grisu" in novi, a tetracycline cuntribuiscenu à a disturbazione di a furmazione d'osse, u biseptulu è i so analoghi anu più u risicu di l'anomalii congenitali in u fetuu, di fluoroquinolone danni cartilagini interarticulari fil-fetu waqt tkabbir u nascita.

Cumu minimizà u risicu di a terapia antibacteriana per a lattazioni

Per minimizzà u risicu di a terapia antibacteriana in a tacitazione, ci sò parechje modi. In certi casi, hè pussibule di trasfirimentu di u medicazione per un tempu o ancu abbandunà in tuttu. S'ellu ùn hè micca pussìbule, allura u duttore deve sceglie i medicazione cù ingestione minimu in u lettu di mamma. A suluzione ottima per certe malatie pò esse a sustituzione di u metudu o forma d'amministrazione di a droga. Per esempiu, inveci di pillettes, inalati sò amministrati, ecc.

Duranti a lattazioni, u tempu trà e manufattimentu devi esse tuccatu. Se l'aiutu di trattamentu permette, allura a droga hè megliu presa prima di u periodu di dorme in u zitellu (à a sera). Se a terapia antibatterica hè troppu risicata per u zitellu, hè megliu di ricuarà in una pausa tempura, o ancu ricusate di alimentà u zitellu cù u latti di mamma.

Cose da ricurdà

A terbera di antibiotici durante a tullimentu precisa bè pruduttu in u periodu di nascite, se u zitellu hè prematuru o malatu, ùn anu micca appiicà dosages elevati è trattamentu prolongatu.

Ma assai di i medichi di specialità limitati è di pratiche generale ùn sò micca bè cunzignati di i periculi di l'usu di certi medicini per u fetuu (quandu a donna hè imbrata) è u zitellu chì hè amatuatu. I spicchiatori ùn spuntanu micca tutte l'altitudine quandu vendenu i drogu. I cunsiquenzi di tali azzioni sò assai negattivi. Perchè, prima di piglià a medicina, leghjite cun dette l'urdinamentu per u so usu. È hè megliu ùn esse malatu è tutte a salute di salute!