Amuri chì ùn esisti micca

À noi incù Leshka tuttu hè cum'è in un conte di fata! Amiamoci à l'altri assai ... U prublemu chì m'hà accadutu à mè era fatale per i nostri sentimenti. E dopu avemu decisu. Vuliu dumandà: cumu vede un dolore senza limitazione? Quellu chì aghjunghjite u ciuci di u cori è ùn ùn lasciarà oltre. In l'attacche, chì u munnu pari chì hè l'ultimu tocu, un puddicu furiusu, è sì u fattu di a solitude di i milioni di solitudini chì manghjanu da l'internu. Cumu pudete trasmette u scantu di a vostra impotenza, a vostra incapacità di prutezzione? Quante tanti tunnillati di pintu nìvuru avete bisognu à avè un pezzu di una discu di u sperimentu senza aspittà? Ùn pò micca imaginate? Ma pudemu imagine tuttu questu! Quale hè? L 'omu. Una zitella con belli legdi verdi, capelli longi. Sò bonu, è a mio altezza, u volumu di u pettu è di i costi sò ideali per u modellu di l'affari, cusì à u me Dnipropetrovu nativu, eru un mudellu riperatore.
Ci hè ghjuntu in Kiev per studia è hà cuminciatu à travaglià cun elli, ma micca com'è mudellu, ma cum'è vendeur in un boutique di moda in u centru. In a capitale, aghju avutu assai di mè stessu. U to core, u mo amicu è ancu a vostra casa. In ogni casu, pensu cusì. Leszek hà studiatu è travagliatu a tempo partitu, è ancu, sicondu l'urdinarii metropulitani, ùn era micca poviru. Hà rentatu un bonu appartamentu di dui cammelli per noi, è i so genitori mandonu u so figliolu à ogni misura mensuale, chì ci tocca à l'alimentu è l'intrattenimentu. I picciotti avivanu à mè, è aghju ... hè ghjustu.

Dda sira era immobbilizzatu in casa solu . Leszek persiste à u travagliu. Per passà a sera, cogliu un piacevule per a cena è ghjittà per davanti à a TV. Ma hè statu un tempu di sèmpie di TV di sedu è di i puzzicheghji. Sutta l'histerecti crònii di l'heroina di u prublemu "sapmu" pensu nantu à a nova aumentu. U capu era felice cù u mo travagliu è appruvatu propiu à a pusizione di un vendeur senior. È questu hè un incrementu significativu di i salarii è più tempo liberu. "È tuttu! Sì solu ùn hè micca stata fora! Leszek, mentri ùn diceraghju micca. Fate chì sia sorpresa, "Pensu, è un piacè slumber impune à mè. Woke up the sound of glass broken. Mi parevanu intristitu, pruvatu di capì ciò chì era successu. "Damn! Pensu - Invece, Leszek hè statu ebri! Ci hè un pezzu di vacanze in a cumpagnia di pocu tempu! "Questi pensi, camminavanu à l'appartamentu semi-scuru versu a cucina. Just the sound. Sugumamente, qualchissia andò da a bughjura di u corridor. Fighjure in una figura pocu famosa. Infelice, ùn pudia parlà micca una parolla.

A mala ni pensa. L'ultime chì mi ricordu hè un pugnu terribili à a testa. E più - a bughjura. M'arrizzò nantu à u lettu. Connected. A mo testa era spargugliatu. Nun capisci ciò ch'edda succidia, pruvatu a chianciri, di chjama Lesha, ma ùn pudia sceccu in silenziu u so nome. Un carusu scattusu risponde à i mo gemme. Piglia prestu in a sala di u passaghju.
- Ah, venite, caru! Ghjesù si attentu. "E pensu chì Leha li vittò in casu! Eppuru, avete qualcosa di sparte cun noi?
- Dove si trova Lesha? Aghju intrebatu.
"Ùn sò micca sapè induve sì." U mo colti u vostru tsatsk è e so vestiti in caseddi, - risponde risposta in u tipu disgustante.
- Perchè Preguia in perplexità.
- E sì stupidu? - dissi in sorpresa, è ancu irritatu, raking out my clothes in a floor from my shelf. "Oh, hà truvatu u zuccuni!" Ciò avemu avemu quì? U dialogu durò un minutu. Ancu scurdatu chì, per qualchì propiu o altru, era scandalizatu da stu visitore, cammendu intornu à u mo appartamentu, cum'è nantu à u mo stessu.

Un mumentu dopu un pocu omancellu pocu familiaru ùn hè stata vicinu à a stanza cù a stessa vuci, l'espressione amargata di un capicucariu, cum'è un monstru caldu anzi.
"Lech, a bellezza si dumande per chì site messe in casti! - ribbillu in risati, scumpete u primu.
Quandu u terribbili omu intrì in l'abitazione, aghju intesu tuttu ciò chì era.
E hà guardatu cù l'occhi sanu. Horror squeezed his gula. Probabilmente, era pussibbili chianciri. Sapiu chì qualcunu pudia sèntelu, ma ùn aghju mai avutu cesà move. Questu Lech hè stata cun mè, mi pigghiau di la gula è li dumandava rudously:
"Cumu l'abani, Lahudra?"
"Ùn aghju micca, ùn sò micca ..." sussurrezzione. Parente s'era avvistu chì avè veramente ùn sapia nunda, è hè ghjustu ghjunghje nantu à a faccia cun un pappatallu falonu.
"A ghjallina di u diabolu", Ghjesù chianciva salvaje.
"Calma, avete rummaged l'armunia?" U travagliu veloce, fendu stà fighjà sta stonda! Lech si vultò è si n'andò per appiccà i nostri bagagli. U caldu omu si stalla finu à mè è sbalu cinchica:
- Eppo, una bellezza? Avete bisognu à cunnosci megliu?
Pigliò u me calcitoninu da u pianu è, cun elli, si mette in a mio bocca. I attu di resistenza, ma dopu un colpu à u stomacu ùn puderebbenu movimentu. Hè impussibile di suppressione di sluvuli, perchè u me calcitoninu, aghju intricatu chiuviu cù i me propria lagrimi è muzicello, ma cuntinuavanu cuntinuatu à sparghjile i so scorci. Lu carmu scattusu viulitava, pressu la manica bruta di a so chaise stinking against my cheek, è pareva chì a mo testa era cuminciannu à l'abissu, da ellu ùn era micca esse manera. Quand'ellu pigliò u calcariu da a mio bocca, hà imbuttatu per mè. Hè assai forti, hà arraggiatu da i capelli è alzate a mo testa per vede à i mio ochji. Dicenu chì l'assassini sò assai impurtanti prima di tumbà, per vede e so vittime à l'ochji. Avà hà fattu tombu ... È era troppu tardu per guardà i mio ochji. Avà ùn avianu nunda. Nisun scantu, senza vulsione di vive ...

Sugumamente, a bughjura nunda di a stanza accuminciò a friddà stabbivau nantu à me da ogni uccisione. Hà traspiuratu l'ore, fateurà i nostri. I Pensu eranu stati in i nuvuli nìuli di u silenziu è avè trittu senza avutu, senza formà nudda di i lògichi frasi. Quandu, i non-umani lassaru u mo corpu senza vita, quasi naked, perchè nantu à u lettu. Più di qualcosa ùn ricùardu micca - solu uvitatu ... Emu svegliutu in una stanza cu muru blu è un forte chef di bleach. Aperta i mio ochji, aghju avutu subitu a mo amatente. Un nanu virtule era scuppiatu in l'anima cù u risu, Ghjesù hà indicatu à Leszek è dicenu: "Sola pena! Chì ghjè un gustu di senteri! "Aghju obeyde u nanone è hà guardatu à u zitellu. L'occhi chini di tristezza è horrrore mi fighjenu tristu è affucatu. Ma assai attached. Allora elli mirani à u distressu di u distanti, è micca di u so vicinu. Allora mi pareanu, circate di ricurdari a misericòrdia cristiana. Tintau di qualcosa cosa - incuraghjitu o simpaticu.

Si suscitò e mani , s'arrizzò, è pusonu nantu à u me matrimuniale, è ancu una sciacca. Allora accurzò in u palazzu di u hospitalu, circate di tutte e so putere per spremà a cumpassione è a cumpitenza. Aghju avutu in ellu. È ùn anu micca cunnisciutu l'ex Leszek. Ùn aghju micca vedutu a persona ch'e aghju fattu, è sussurru à u nanone chì hà aspitatu cù a risposta: "Arritià mi!" Stu omu perplexatu è perplexu, quale hè? Alien! Ùn vulia micca u so toccu, u so sustegnu, a so sguardu, cumpassione, i so suspiri è l'ohni, i so attenzi di pateticu è posturing. Ella rose, appujata a i coddi nantu à u culleghju hospitalu grisu per vede u celu. Ciò chì ci hè? Induve hè, vita? Ci hè sempre voi? Ùn avete micca firmatu, ùn esistassi micca, risposta à a mio pena? E ciurunu grùattinu negru si ghjustu nantu à a finestra indispittita. Turnu a me testa versu Leszek è sussurricu: "Vai ad avellu". "Per sempre?" Hà dumandatu cù una speranza secreta, ma era cusì chjaru chì aghju ancu a so pensione. E hà detti cù friddu, è ciuintò. U mo anzianu si n'andò davanti à a porta per rinvià mai ...