Ivan Okhlobystin parrava nantu à i beneficii di "rapping"

L'attore Ivan Okhlobystin hà una grande famiglia. In cunquista cù a so moglia Oksana, crianu sei figlioli: quattru figliole è dui figlioli. Forsi, qualchissia penserà: perchè ùn anu micca figlioli, se i mezi permettenu. Tuttavia, tutti i zitelli in a famiglia di Ivan Okhlobystin è Oksana Arbuzova appareru quandu l'attore ùn hà micca sanu cù qualchi serii. U soldi fussiru sultantu solu duranti i tiatru in l'internu, facendu chì Ivan puderà pagà i so debuli.

Dopu avè una sperienza pratica di paternità, l'actor hè sicuru: l'opinione in generale chì parechji zitelli cuntenenu assai caru, hè assai esageratu:

... trà dui, trè, quattru figlioli, ùn ci hè nudda diferenza in u cuntenutu. Un ziteddu hè caru. Dui - micca più caru, perchè u sicondu sò cose antichi.

In una famiglia ideale, sicondu l'artistu, deve esse almenu trè figlioli. Allora i figlioli "per l'autonumia": si aiutanu à l'altri, l'anziani a cura di i più ghjovani è ... "cullò".

L'attuali admette chì ellu è a so moglia sustegnu "rapping" in u quadru di a so famiglia, perchè i zitelli lieghjani i genitori l'infurmazioni necessarii per quellu chì cunnosanu tutte l'ultima notizia pò prevene qualchì cunsiquenzi negattivi di l'accusati di u malugisce in i tempi.

À u listessu tempu frà i fratelli è soru, ci hè un regnu micca dichjaratu chì ùn si pò micca diventà à i so genitori i sicre privati ​​di l'altri:

Hè improbabile chì quella di e donne chì ci anu ustamentu è à Oksana in a vita persunale di i sureddi, per detti ditevuli delicati. È i sensi ecunòmichi, chì pudemu avà, pudendu amparà, hè eccellenti. Real autoregulazione.

In a famiglia d 'Okhlobystiny, i relazioni fermi, i genitori comunicanu cù i zitelli nantu à ugguali. Tandu Ivan è Oksana pruvate à esse dichjaratu ancu in e cose: i cô esìmi cunfruntenu micca rispettu à leghje à i figlioli, per esempiu, a corrispondenza persunale di i carusi n redes suciale.

Ivan Okhlobystin hà sempri sunnutu di una famiglia grande

Pò esse dicenu cun certitude chì, dopu avè supiratu assai difficuli di vita, Ivan Okhlobystin cumprò à u so sughjettu principale - hà criatu una famiglia grande afficata. Sicondu l'attore, hè questu situ chì hè cunsideratu "u normalu di u normale":

... se i pirsuni si permettenu sti zitelli, hè bè. Parla almenu da a so salute è l'optimisimu!

L'artistu si confessa chì ellu pruvate per esse sicurità chì a principal one in a famiglia hè a so moglia, postu chì Oksana guarda tutte a casa di l'Okhlobystins. In una besta Ivan li dice à a so mòglia chì ùn hà mai divorzià a so almenu perchè in questu casu, hà da piglià un staffu sanu, da i duttori à i puliti. Cù Oksana Arbuzova, l'attore hè stata cumuna di più di 20 anni. I visitatori cunnosci a donna d'Ivan, in attu, chì in u 1989 hà cambiatu un rol principali in u dramaticu "Accident - a figliola di un corpu".