U vinu fattu di currant senza levitu hè una ricetta simplica. Rice di i vini rossi è negliusi in casa

I vignaghjoli in u mondu cum'è a pascetta russa è negra per unpretentiezza in u crescente, a cugliera abundante, u gustu incantatu è l'aromu, a fermentazione è a pruduzione larga di u pruduttu finitu. Hè abbastanza solu di un kilogramu di baccelli femminili maturi per acquistà 2,5 litri di una vintura fraganti. Ancu un vinu simplici di una pasca hè sempre cagna, ricca è piccante. Per fà u cocilu in casa hè un piacè, è beie in una cumpagnia piacevule hè un piacè per un sapè simplice è per un veru gastrunante. In questu articulu che avete unepochi di savori è simpatice ricette di vinu di currantì casanu, preparatu senza levitu.

U vinu aromàticu da pasti in casa: una ricetta senza levitu

I beneficii di u vintu currantà pò esse dichjaratu senza fine. A cumpusizioni chimica di ricci ricca è richia hè una cunferimentu diretta di questu. Tanti grosei bianchi è bianchi sò inchiuti di vitamini di gruppi diffirenti, d'acidus utili, microelementi impurtanti per l'organisimu. Cerveza, priparata da una vendita bianca, rinfurzeghja u sistema nervuali è i muri di i vini sanguini, aumenta l'immunità, tonica u corpu. Preparate u vintu fragrantu di a curranti sicondu a nostra ricetta senza levitu cù una photo è vedi per voi stessu a so prupitati maravigliosa.

Ingumientari essenziali per vinu casa senza legatu

Istruzione urdinamentu di a ricetta per u vintu currantu in casa

  1. Tuttu u culti di curranti hè cumunicatu di manera chì ùn hè micca più di baga. Lavurare preziosu è raghje di legumi ùn sò micca fatti.

  2. In a so zuppina di zoppa agghiunce un terzu di l'acqua. Cusì i frutte ferà rapidamente u zuccheru è aghjunghje tutti i sustanzi sievasti è fragrances.

  3. In u passu prossimu, aghjustate u zucchericu è un poghju di pasi à a pulp per accelerà a fermentazione.

  4. Agghiastassi a massa di bacca è sguassate u cuntinuu cù viaghju di avevvi in ​​u mondu in un locu fridescu di u 8 ghjorni. Ùn bisognu di misurà un ghjornu per impediscenu a furmazione di un mudellu periculu.

  5. Dopu à una settimana, struisce a pulpa da manu o cù una stampa, mette in un containeru separatu. Drain the liquido substrate through un colander.

  6. Ricette u zucchero di currant in un vasu, installate un setttu. In u macchi appressu, mandemu à una altra parte di zuccheru, perch'ellu pò rinfurzà.

  7. Più più in u vasu cun una polpa, pour un pocu acqua, perchè u liquidu "bagnata" in u liquidu. Stir well and leave again for 8 days, per a prima volta.

  8. Dopu à una settimana o di dui, fate a stessa accussioni cù a mezora fermentata per a prima volta: squeeze the cake, strain the juice.

  9. Intantu, in u bancu cù u primu batch, un furasteru di treculate hè furmatu, induve a capa più attraversata hè gutturaluvata, a cullezione hè u vinu impastatu, u pilu superiè hè una scuma cun sere. L'ultima capunanzu deve esse attitatu cù una cucara nìza è sprime l'asempiu, allughjendu i sobri in a spingi.

  10. Liquidi di i primi e secondi batchje sò imbulighjate in un vavalu, affissate per altru 10-12 ghjorni finu à chì u listessu pezzu di trè capelli sò formate.

  11. Dopu un e un mezu à dui simani, torna, rinfriscà a spuma da e sementi, furzà u vinu in futuru, cottu in casa, è sottu sutta u primu 15 giorni.

  12. Filtru (strains) vi currant con un tubu prima, senza toccu in u fundu di u nivellu, almenu una volta per a simana. Pour un produttu nettu à un novu cuntinuu, è lasciate u residu in un canu anticu.

  13. A filtrazzioni di a vittura hè un prublema cumplessu, longu è luntanu di un tempu. Ma u risultatu finali vi dettu cù u gustu incantevule è l'aromu di vignaghjoli priparati di i gattivi.

Vinu Redcurrant in casa - video recipe


U vinu Redcurrant à a casa hè una ricetta per una veru piacè. A diversità di u bè da u "cungenitore" nìvuru, questu ùn deve nisuna pruduzione stretta chì conta, nè à l'azzioni esatta u monotonu. Hè abbastanza per ghiaccià e frutta fresca in un macinatu di carne cù tutti l'osse, raghjunghje cù ingredienti supplementari è oculpi in un locu adattatu. E puderebbe cuntinuà à esse faciule chì pò esse mandà finu à u vintu currantu hè priparatu per ellu stessu ... Per una ricetta detallada è una descrizzione di a tecnulugia, vedi u video:

Vinu dolce rizzle in casa - ricetta simplice

Da u currantu negru hè megliu per preparà u vinu di licore è di postu. Ci sò un aroma piccante è un gustu prufessiunatu assai. Per i vini di a carta, u bagnu hè troppu tortu. Di l'abbundanza di varietà curranti in a preparazione di u vinu simplice in casa, a più frequenza sò stati l'usi varianti: Centaur, Loshitskaya, u bielorussius dolce, etc. Eppuru u restu di a distribuzione ùn hè micca menu utili è gustoso.

Ingumienti essenziali per una ricetta di vinu simplici

Istruzzioni step-by-step in una ricetta simplici per u vintu currant

  1. Accuratamenti attraversu i boliati senza perdita, sguassate tutti i frutti sposti o verdi. Passanu tutta currantu cù un crush ou rolling pin.
  2. In acqua calidez, dissolve a mità di u zuccheru. Aggiunce u lìquidu à a massa di bacca, mettite tuttu bè. Pone u cuntinuu in un locu caldu per 4 ghjorni.
  3. Quandu u prucessu di fermentazione cuminciate, fate u liquid in un cuntainìculu separatu è esprementi a pulpa. Aggiuncinu una mità di quilo di zuccaru à u zucchero è aghjustà cù un segnu d'acqua. Eliminate u cuntinuu per a fermentazione cumpletu per altru 25 ghjorni in una stanza cun un modu di 18C.
  4. Ogni 2-3 ghjorni, monitorizza l'acidità di i nostri. Quandu i bombe ùn cecianu à sughjurnà da u bolt, è a fiertà prumesse, u prucessu di fermentazione pò esse cunsiderata cumpresa.
  5. Per mezu di un tubu finu, scorra u lìquidu in un cuntainìculu separatu, senza piglià un sedimentu da u fondu. Mandate u bèie per 2 mesi in u friddu à ripiglià. Repetisce ogni 15 ghjorni. À a fine di u periodu, vulteti u vintu currantu annantu à i buttigli di veture è aghjunghji cù tappelli.

Vìtru casanu d'arghjentu negru - ricetta video

In l'immeuble in casa, ogni vendita trova u so postu: i rubi, i ciliegie, u fragole è fragole, u prugnori è ancu i farine. À l'estiu, u vinu pò esse fatte da u fragnu fraguu o zucchioli ghjardini. In l'inguernu i viaghji in spirimintassi di materii primi congelati sò benvenuti. I difetti ùn sò micca teme, perchè a tecnulugia di coccia ùn hè micca mazzardata com'è a primu manighjamentu. Per una precisa ricetta per fà vinu di casa da curranti nè, vedi u video:

Vinu dilettante da currant - una ricetta simplice senza levadura

Spessu, grolini bianchi anu ennoblement àutri vini. Per esempiu, un bevande cherry ùn hà micca un aroma brillanti per u bagnu di i baga. Ma cù questa mutazione di ciliegie di a currantà devi un novu novu novu. Qualcuno chì era, più di qualcosa cosa, hè u vinu puru da u currantu senza levitu chì hè stimatu. Ùn pò esse paragunatu à nisuna cosa: un gustu assurdu hè riflessu in documenti di sfumature, è un aroma maravigliu hè dipped in caldu estiu.

Ingridienti essenziali per una ricetta di vinu in casa senza legami

Istruzzioni step-passu di a ricetta di vinu di casa da currant senza levadura

  1. Ungazze di frutte, sfrissore finu à a furmazione di gruel. Da l'acqua è di u zuccheru fatevi u zucchero, chill and pour masse currant.
  2. Pour u vinu in un vetru di vetru è fà passà a stanza.
  3. Dopu à a fine di u prucessu di fermentazione, strainte u travagliu per una strata di lana di cuttuni, fate bianchi è strappassi cù pezzi.
  4. Guarda u ghjovanu vinu di u currantu senza levitu in un locu friddu è fosche.
U successu in a viticultura di a famiglia deprezza assai di u desideriu è di l'umore di u patrone. È solu à volte - nantu à a qualità di baga. U vinu fattu di culori currilati o bianchi senza lèvitu serà sensu sì deliciousu se seguite strettu a ricetta è descarca tutta negligenza.