Dad, Mamma, sò una famiglia stata

"Quale hè u maestru in a casa?" - a quistione hè di nisuna ritorica. Ch'ellu ùn hè solu di l'ambienti induve l'u zitellu vive, ma ancu nantu à a manera chì cresce. Implantar relazioni umani in un schema hè una fece ingrata. Dopu tuttu, cum'è sapete, ognunu hè felice o siveru in u so modu.

Inoltre, i psicologi sustinendu chì imaginamu una famiglia è i so membri in a forma di una piramide. Quellu chì hè in a casa hè u più impurtante, serà nantu à a so prima, tutti l'altri membri di a famiglia diventanu da questu. E i genitori ùn sò micca sempre u capu di a famiglia. Dad, Mamma, sò una famiglia stata - è chì dice assai.

Tutti i megliu per i zitelli!

Tutti trè, quattru, sei parigli di "occidenti" di "famiglii" sò stati nantu à ellu da a zitella prima. Quandu u zitellu sia nantu à u pianu di a casetta, dui avuti nantu à a fila u ghjallu in prigiò per alluntanà i pasticci: l'ombri sò chjori. Quandu u zitellu piglia u so cercolu in a vita, a famiglia exhale: "Brillante ...", è u mo babbu hà fattu cù a so mamma: "Grazie per stu figliolu". Bonu, è cusì. U tempu hè passatu, l'attitudine di a famiglia à un geniusu pocu ùn cambia micca, ancu quandu quessa hè vera chì u zitellu ùn pussedi un talente especial.

Oghje hè u nostru timpurali

Succe chì a cima di a piramide di famiglia hè una rappresentante di a generazione maiò - una avvia. Hè un rè è un diu, hà pietà, cuncludi. A so parolla hè a lege, ùn hè micca occultatu à alcun a diserbbiarisi. In i ghjorni di i zitelli, ghjè in u locu di u ghjocu anniversariu, à a testa di a tavula. Zorko a vista à l'amici di u so nimicu, alcuna esposta esplìcamente, qualchissia hè ancu obviu chjosu per ella. Ella pinta u presitu di famiglia è, à quelle, ancu daraghju dinò à lunch à u sonnu è a figlia. Ci sò cunsultate un altru per un pezzu longu per cunvince l'avuta per cumprà un computer novu, u significatu in quale ùn vede, è cumu per custruisce una conversazione di vende una vechja màquina è cumprà una nova. L'astruzzione hè stretta, ùn permette micca "zitelli" per restà in Turchia, perchè ci sò "i nostri" i Marmi Neri è Azov, è in generale, nunda di megliu di l'vieja dacha in i suburbani è ùn pò esse micca.

Libertà per sempre

Succe chì u top place di a pirene di a famiglia sia ... vacante. U zitellu, per suprattuttu, hà una mamma è a dad, ma ellu cumu a cima di i eroi inventati. Cumu Carlson. Parenti à u travagliu, anu a parolla misteriosa "carriera". Una babbone chì vene è hè perfetta per ogni uccisione, ma ella hà u so nimicu è hà amatu qualcosa, ella hè veramente unicu, è quì ella hè solu guadagnari soldi. E si i genitori ùn aventanu micca quì, allura u zitellu sintila a indiferenza helosa cù a pelle è u core. Nimu friddu! E crea un amicu cume, un cumpagnu vivu, un interlocutore è un muttu travagliu. Cù un amicu cusì facilitu! Questu vicinu à mè à u carru, quandu u zitellu hè stato in un campu di i zitelli per una vacanze, è questu bravate à mezu à ellu quandu u zitellu risponde à a borda. Cù l'"amicu" ùn hè micca cusì triste à a notte, quandu i paisani invistiscenu per l'annunziu, preoccupa è dumandate à "aspittà un pocu più", perchè anu una reunione importante, un longu viaghju, dopu una reune. "Ùn fate micca offrittu, picciottu, a to mamma hà amata, u papà li ti piace". E crede cusì chì hà amatu, ma a parolla "amore" eventualmente hè diventata un colore biancu friddu, hè cusì bellu è tantu luntanu ... Pros. U zitellu in prima prestu indipindenza, capisce chì i so genitori ùn sò micca l'ultimi persone di stu pianeta, sapianu cumu fà a carriera è cumu guidà a ghjente. Tali nuvuli vocianu silenziu nantu à un avianu cù stranieri i zoni è i zicchini chì anu dumandatu à guardà u zitellu, ùn mai chiananu è disprezzu di i piaghji, chì in u stessu pianu ùn permettenu micca a mamma in u bagnu. Cons. E fantasìi cun un amicu compostu pò finisce micca più divertente. I psiculoghi di u zitellu sapemu assai esempi in quandu u zitellu era tantu rimettutu in ellu chì era necessariu di "acquistà" da quà à i luminaria medichi. A prima maturazione hè un inventi. I cambiani i nostri muderni ligati cù età risultatu solu da i anni visitatori, è micca da a mancanza d'attinzioni di i persone più vicinu à noi chì i parenti. Hè per quessa, l'indipendenza ùn hè nunda, ma dicepimentu in u patri è a mamma, amarezza, resinzione è a retazioni di difisa elementari. Qualessu tipu di parente serà l'autori di i amici inventati? U stessu friddu è distanti? O ùn vulete micca avè i zitelli, ricurdendu chì u tempu amicu è prolongatu, chì hè chjamata a zitella?

E cumu hè necessariu?

Hè casi impossible di risponde à sta quistione. Ùn ci hè un scopu ideali, chì ghjustassi a rilazione di tutte e famìglie senza escezione. Ma quì ci hè una sola opzione. Di sicuru, i genitori devi esse à a cima di a piramide. U so amore si stende oghje à l'altri, è prugettu nantu à i zitelli. I figlioli a perceive à tutti. I paisani solu tutti i prublemi, sò "principal". I avè sò benvenuti, e ponu esse più vicinu à i zitelli, ma l'ultima parola hè sempre stata per mamma è dad. Questa sottumissione senza viulenza, rispettu senza teme, amici senza servitore. E in relazioni such relazioni ùn trovi micca distavances. Sò massimi. Hè un piacè chì ùn meetenu micca spessu.