Anna Slynko: "U spettaculu hè solu una manera di vede a storia"

Un veru puparu cuntò di Anna Slynko dopu a so figura in u rolu di Vary Demidova in a serie "Two Sisters". Connoisseurs di u metru cumplèttanu u potenziale di l'attrice un pocu prima, cù l'alliberamentu di a film "20 cigarettes". Ma i primi fôru fanni di shorts di festivale, anu apprezzatu assai Anina travaglia in a film "Metropolitan rapidu". Si truvamu una tale di manera distinta, diretta, bona, è promettente, Anna Slynko, nantu à u settore di a serie "Two Sisters-2", in seguita à ghjucà Varya Demidova, ma 16 anni più tardi.


Cumu a vostra Varya cambia in a seconda parte di Dui Regoli?
Prima, altru tempu hè vinutu. In a prima parte fù u 1984, l'Unione, - quella era, chì truvavu pocu. A seconda parte di a seria si sparghjera in u 1998, quandu a mio heroina hà un figliolu adulti. Per mè, cum'è attrice, ghjucà una donna di 32 anni hè interessanti. Sò assai luntanu di sta età. Pensu chì, in questu casu, ùn hè micca bisognu di rimpruverari, palesa l'età, impone incensite articuli.

Se ùn avete micca u spaziu, trattate u to erculu cù l'autore ironia. Ùn aghju micca Varya pusitiva, hè assai luntanu da u ideale è in generale ùn creanu ideali, ci sò certe héros tradiziunali. Simu tutti i nomi normi, avemu tanti migghii di difetti, chì dà a uniquenessi di ogni persona. Ancu u fattu chì Varya era una donna sola per una longa volta, hà risuscitatu u so figliolu - ùn l'hà micca fattu un eroi, ma ella hè ancu una donna difosa. Aviu ntirissatu à ghjucà una donna ordinariu.

Allora volta in u principiu di a film. Prima era un skater, è ancu u scrittore si chjamava "U Figurine"
Aghju lettu l'scriptu tutale, è sappieghja immediatamente chì questu seria solu parte di a trama.


Per voi, sta parte hà fattu un rolu? Avete qualchì pricate aspetta per capiscenu a so skater?
Sì, sicuru. Prima, hè u travagliu di u mo attore. Aghju cumpratu libri per me stessu, studieu tuttu per un longu tempu. Aghju curiu di capì ciò chì di u tempu era in u mondu sportiu. Anu era sempri giovane, ùn hà micca vistu nunda è ùn sapianu. Aviu ntirissatu di sapè infurmatu di sti genova assai, è in generale nantu à u sportu soviet, quantu era famosu da quì. Questu hè ancu parte di u travagliu di l'attore.


E cumu avete acquistate e cumpetenze di u patinage di figura?
Aviu avutu un carru - Elena Shkira. Aghju intesu dettu: m'hà amparatu tuttu ciò chì, cumu fà ricerche pè u vostru spartimentu, chì aspittà una figura chì deve parechje, affinch'elli mi piace almenu a parte suprana. Sapiu chì ùn aghju micca esse un attore in a mo vita, ma l'avete a vede l'audienza chì tipu di figura patinadora era. Avete piacè di furmazione cù Lena. Ùn puderebbe aiutà ch'ellu dicia ch'ella hè assai creativa, mi aiutò assai. Partìimu à a pista di pattinella in a matina, tutti duvemu a mourda - vulemu dorme, ma dopu à e classi, immediatament hà diventatu cusì bellu - e forze in l'alzà. À a notte, iiu à u patinage maschile per praticà tutte e cumpetenze chì avè amparatu. In u ghjacciu in un cercolu cum'è in un mezcladoru, 30 persone. Iu s'arrizzò in u mezzu è hà amparatu à rimette. È cum'è a ora mi ricordu - à 1:25 ade quì tornu. Realment! Sapete cumu u scupertu - ùn sapete micca cumu, ùn pudete micca, è di colpu, pudete fà qualcosa. Eru in pattinario quandu eru di cinque anni. Quandu s'apprimiassi stu rolu, m'hè dumandatu: sapete cumu skate? Di sicuru, aghju dettu sì. È travagliu seriu principiava. L'urdinamentu di u ghjornu era apprussimatamente questu: una pista di pattinaggiu, assicurà in u teatru, una pista di pattinaggiu, da esame un spettaculu.

Ma u skater cum'è un ghjocu chì ùn hà micca ghjucatu, a so carriera hè interrotta. Avemu cura, prima di tuttu, à e relazioni trà e persone. A l'età di 17 anni, a mo erenine era in una situazione chì avia da principià una nova vita, rinunce à l'sport. Era assai difficiule, avete bisognu di l'assistenza di qualcosa, u spalle di quale. Ella, grazie à Ddiu, ci era questa persona chì hè vicinu à questu, ha cresciutu in sensu più profundo.


Cumu, per voi, capìstivu tali amore? Chì per tutta a vita?
Ùn sapete micca. Credu in tanti cosi. Ma ùn cunnoscu micca. Qualcosa pò accade. Avemu micca ancu mancu scurdate u primu amuri.


Chì era più faciule è più interessante per ghjucà - una ragazza di diciassette anni o una donna adulta? Avete sempre in quellu, o à qualsiasi altre età?
Iè, sò in lu menzu. Quietly passava 25 anni in a rupture of these two stories (risichi). In fattu, tuttu hè interessante. In u primu casu, pruvate ciò chì avete digià avivanu, è in u sicondu pruvate cum'è vo vulete amparà à l'audienza. Perchè pudete esse cusì, micca solu com'è zitellu. Aghju truvatu a chjave per ghjucà u 32 anni di età. Ancu in i situazioni più grezii, a ghjente pò vede cun infieru, perchè ùn sia micca superfluvule.


Avete in a vostra carrera i bisogni serii cum'è "20 cigarettes" è u premiu "per u megliu role" in l'ICF in Spagna, è avà u spettaculu ùn hè micca temerà?
No, ùn sò micca temutu à tuttu. U primu, stu fattu hè un materialu assai riccu. U tempu hè tali, i temi nobili sò sportu, l'amore. Ùn ci hè micca vulgarità quì. Ùn pigliarè micca stu prughjettu com'è una seria. Hè solu una manera di vede a storia. Eccu, avà i so vantaghji - capisce chì avete da esse di sviluppà un rolu. Ci hè un travagliu constantu nantu à sè stessu.


Cumu si puderà combine tali travagliu in Mosca cù a vita in San Petruburgu?
E forze ùn sò micca limitati, avete bisognu à reste à e volte, dà u corpu à u tempu. Avà vindutu da l'Italia, ripusà a mo ànima. Ancu anu chjusu u telefunu in u sicuru per una simana è ùn avianu toccu. È cù Petru, hè faciule. Aghju aghju uttene à i treni, aghju u mo arsenale - un lampu persianu, u tappe di l'ombri. Per a ghjente chì viaghju raramenti, u trenu hè una aventura, una strada. Si pusanu, manghja, parli, è per mè hè cum'è una casa - hè vinutu, ciaccate e me denti, lavò è sforza. Allora in l'estazioni l'aghju pututu per esse. U trenu hè a mo siconda casa, chì aghju dighjà a manera di campà. In generale, aghju veramenti a strada. È quandu avete vultatu à u filamentu, u scurdate tutte e difficultazioni. Ci hè un sustegnu, relazioni umani veri.


Entrevista con Lyudmila Beshirova
nashfilm.ru