Julia Kovalchuk - "I pruduttori ùn ci micca crede, ma aghju pigliatu è si ne stava ..."

Doppu d'abbandunà u gruppu "Brillante" Julia Kovalchuk hà iniziatu una carriera solo. Ellu cuminciò à travaglià pensativu è decisivu, è in un paru di mesi, hà presentatu a so canzone è u videoclip "Push Me" à l'audienza. Oghje u so novu album hè prestu prestu. À i ghjurnalisti di u portal starè Ghjulia hà datu un'intervista eccebillitiva in chì ella parlò di a so raportu cù i so "culleghi" brillanti, i pruduttori, l'amici femminile, a piccula, i sicreti di a bellezza ... è assai più ...

Julia, dopu chì abbandunà u "Brillante", cumu si sentite?

Mìagliu bè. Ùn si pò dì chì era male. À u cuntrariu, aghju aghjustatu chì sta volta hè stata, è a ricurdate cù ghjocu. Sù vinutu quandu l'astri eranu venezziati per a mo carrera di solte. Aghju avutu pensendu per un bellu pezzu, ma ùn ùn sapia cum'ellu hè esse cumu è quale. Allora aghju scrivutu di i ghjente chì crèdenu in mè, è aghju avutu chì u vintu in l'travagliu solidu. E, importantly, accunsenu per l'opinioni. Ora sò cuntentu. Aghju fattu u mo piacevule è piglià assai parte in questu. Ju aghju sceltu materiale di musica, mi sentu cù i mo arrangièdi durante l'infurmazioni, iu cercu parechji aspettu ... Avete un ballu maravigliu guidatu da u coreista Yuri Goncharov. Ogni u nostru numaru hè un spettaculu chjaru. E i balli sò assai cumplessi. Pò esse capitu chì avà da aghju vede u publicu tuttu ciò ch'e sò capaz di, per dichjarà. È aghju capitu chì ùn serà micca cusì faciule è micca cusì fast. Ma sò prontu per andà à u successu quantu averaghju bisognu.

Eppuru, era difficiule da voi per abbandunà u prughjettu pupulari?

No, ùn hè micca. Hannu succidutu cusì chì u 1 di ghjennaghju di questu annu era solu l'aghjustà u cuntrattu, è sei mesi dopu chì avè avvirtenu i pruduttori chì andava abbandunatu. Forsi, forsi, ùn cree micca, ma l'abbandunò. E duie simani prima di a fine di u cuntrattu, hà ricurdatu per voi chì saria u tempu di sapè. Ùn avemu micca ghjuriddu, avemu spartutu bè.

Avete sentu una persona diferenta?

Ùn avà à l'altru. Ùn aghju micca cambiatu fisicu o morale, ùn aghju micca cambiatu a me image. Nun criu a nimu e era dunque. Ma ora pensu chì sò una unità creativa separata, micca un cantante in u gruppu.

Diciunate di a vostra carriera solo

Cumu cun u pruduttori chjamate u stilu chì cantu, u sacerdote di a guitare. Ma, in ogni casu, hè a musica populari. Pruvate per fà cumercii cù u sonu fatale è elementi di R & B. Questu hè micca solu una direzione musicale in a so forma pura. Aghju ottulu li ballati lírici è i canzoni populari light, chì pudete semplice di ballà. E persone chì eranu in u mo primu cuncerta, ghjunse ghjunghjenu è dicianu chì in i mo canzoni sò parolle belli. Sò per a canzone per esse micca solu musicale è affettuosu, ma ancu cun significatu. L'album hè casi listinu. A ora, 13 canzone sò stati missi in ricordi! Quasi tutti l'album per mè era scrittu da Kostya Arsenyev. Questu hè l'autore chì m'hà cuncepitu un centu percentu. Serà nantu à l'album è i mo canzelli. Certi anu scrizziu durante u mo travagliu in u gruppu "Brillante", ma i ti salvu solu per questu casu.

Dìcimi, chì principiu sò a custruisce a vostra attività creativa?

Ùn ci hè nimu principiu. Intimu aduprà fà u prugramma interessanti, diversa. E mi piacemu chì i professorii reali travaganu cun mè. Facemu un pruduttu di qualità, senza sensu. È noi facemu sinceramente. Vogliu l'espectadoru chì hè vinutu à u mo concerti ùn solu per esse un restu, ma ancu hà un capu di emozioni pusitivi, visti un bonu espetazione è sintia belli canzoni. È chì si ricorda di stu concerti, è ùn ne scurdate micca in parech d'oghji, perchè avia u desideriu di turnà à novu è portanu i so amichi.

E dunni avete vulete pruvà?

In u film. Ma ùn aghju pressu cun ella. Mi vogliu esse digià, è micca per una tick. Ùn sò micca capisce quelli chì sò sparati solu per u ragiunzamentu di qualchissia in qualcosa stampa, è dicenu: "Fate filmatu in u filmu! Sò un attore! "Se ùn stà micca sicuru chì serà bella è prufessiunale, ùn aghju micca avete.

Dicimondinu di a vostra rilazzioni cù u gruppu "Brilliant" now? Pudete cumunicà cum girls?

Ùn avemu micca ghjurà cun i zitelli. E avemu avemu cumunicatu. A cosa più cercana à Nastya Osipova. Ricerà annantu à l'anniversariu di Nadi Handles. Allora vi supportanu a cumunicazione.

Chì significarà l'amizanza per voi?

Ùn diceraghju ch'e ùn aghju parechje amichi. Sì, ùn deve micca esse assai. Ma i tesoru è apprizziate queste rilazioni.
Pensate chì ci hè una amici femina?
L'amici femina hè stata. True, finu à qualchì tempu ùn aghju micca cridutu in ellu. E dopu in a mo vita, era Oksana - u mo amicu più cercanu à a data. Jeanne Friske ci introduciu.

Julia, cumu si passa cù u vostru sognu - per apre u scola coreografica?

Per a durazione di u prugettu "Dancing on Ice", aghju cagiunatu di a vita ordinaria, è travaglià cù a scola hè ancu firmata. Ma oghji tutte e cose cumpresi, è, spergu, questu annu sera apertu.
Chi tipi di balli, stili stanu esse inseriti?
Esistunu varii sfarenti per parechji età. Ci hè un locu per tutti. Assicurà serà coreografista prufessiunale, cum'è maestri classi di "stelle". Vogliu chì a mo scola per diventà un locu duva a ghjente pò esse di tuttu è amparà cumu si move ferma. Hè tuttu ciò chì piu piu di diri. Ùn ùn sparte micca tutti i sicreti (smiles).

Dìcimi, hè difficiule per esse una bella ragazza ?

E noce e nobili fegghiate micca. Ùn aghju micca dì chì hè difficiule. Pianu, à u cuntrariu, hè bonu.

Dicenu chì e belli cumpagni sò di stinzanza di natura. Pudete chjamarà questu?

Ùn vultà micca listessi tutte e mio qualità. Quelli chì sò cumunicavanu cun me, è cusì ch'elli sanu. Ùn diceraghju solu chì sò un omu felice, sociable, propiu è à un stubborn in un sensu sensu di a parolla. E assai giustu. È ùn ponu micca nome una puttana. E perchè chì ogni figliola bella si scherzu?

Amore - avete u so?

Ci hè. Ùn pudemu micca vintu senza amore. E avà sò in amore. Questu hè u sensu più maravigghiusu. E vogliu dì à tutti: pigliate i vostri amori! Hè troppu fraffa!

Avà l'istituzione di a famiglia hè di più in collapse. Cumu si senti per questu?

Aghju avutu assai amici chì anu longu longu è felice. Per quessa, ùn aghju micca dettu chì hè stata distrutta. U mo amicu melliziu, per esempiu, hà stata cun u so maritu per circa 20 anni, è sò sempre cusì affittuosu è licenziatu nantu à l'altri. Fighjulanu elli, ùn pudete micca esse risultati è avete crede chì a legenda riguardu à e dui ananas ùn hè micca una legenda. Allora si trovanu tutti l'altri, culligati ...
Un'altra cosa hè chì quì tutti sò attentendu di fà una carrera, per esse prufessiunale. E l'omi cuminciaru à dì menu parolle d'amore. Ma noi, i zitelli, ùn ne micca bisognu nisun chjuche è diamanti - cusì dìciamu parolle aggradèvuli, dì chì sìammu i più belli è chì avemu bisognu. Eppo andemu da esse per u restu di i nostri ghjorni.

E quali valutariu si mette in u primu locu per sè stessu?

Certu, amore. Ma ùn sò micca prontu à liberà a so carriera per ella. Almenu per ora. Ma iu sempre aduprà tempu per a mo vita persunale.

Chì qualità in un omu deve esse prisentatu?

Sincerità, tacte, umurisimu, intelligenza è, sicuru, masculinità.

E chì vulete fà, ora, chì avaristi nimu di voi? Quale sia capaci di?

Ricerche, averaghju fattu questu - aghju scontru in u clip "Push Me". Nimu ùn hè stata ... sì, è ancu di mè. Ma allura era un incidente micca assai piacevule: i fonti di u filmamentu fù stati arrubbati durante u trasportu. Moltu sò teme chì l'anu da pusà in un locu in Internet. Ma vogliu spiranza chì u costu.

Pudemu à e tendenzi di a moda? Voi oghje u vogliu chì vulete, mentre chì accade à u puntu?

I, sicuru, seguità a tendenzi di a moda, ma portu ciò chì piaci. Prima di tuttu - cunsulazione. Amu jeans è vestiti.

Quantu ci vulete passà a robba?

A lot, ma micca tutti. Sapemu chì u dirittu sguassà, è ùn hè micca prontu à piglià è spenniate tuttu u passatu in a buttone.

Sugnu cercati à a craze di u denominat shopaholic?

No, ùn hè micca. Aghju ricenti ùn anu micca tempu per andà fà fà. Per quessa, più spessu ca no, scambià tutte e cose da i parrucchieri nantu à u gruppu.

Pensate à liberà a vostra robba o perfume.

Micca. Forsi, in u futuru, penseraghju quì. Avà è senza me ci sò parechji chì vòglianu. E ùn sò micca solu per fà qualcosa "solu per esse". Se fazzu, vi daraghju turnà à st'argumentu.

Hè difficiuli di mantene in forma tuttu u tempu? Sempre sò sott'à una vigilanza vicine di i paparazzi ...

Assolu facilmente. Fazzu ballu, ch'e scacciò, è mi mantene in forma. Inoltre, u me migliore hè un cosmetologu. Cusì ùn ci hè micca prublema quellu.

Avete avutu mai vulutu scappari di u mondu di mostra cummerciale?

Ùn vulia micca. Mi piace ciò chì fazzu. E ùn aghju visitatu tutte l'avvene secular è micca sempre, perchè ùn puderaghju dì chì mi stà fughjenu da tuttu. Aghju principiatu primurosamente in creatività, è questu ùn pò micca avurriche. E mi tratta d'evitari tutti i cumbatti è di scherzi.

In vista à u specchiu, chì voi? Ti piace a vostra rifarenza?

Sì. Di sicuru. Avete bisognu à voi stessu. Perchè a manera chì una ragazza si tratta deprecia da l'attitudine di l'altri in a so vicine. Avissi tutta a tutti in a matina, cercannu in u spaziu, di surrisu è dicenu: "Sò u più bellu!" Uodori excellent.

U vostru segretu di bellezza?

Semplistru simplice: Ùn vulemu micca, ùn fume, pruvatu di dorme è sia ottimista. E più impurtanti - emozioni pusitivi. Puderanu di qualcosa - da u travagliu, da un bonu scrittu, da una reune cù l'amichi, di cascà in amore ...

Cosa sunnannu?

À u mondu! Purtate. Vogliu chì vulete tutti di surrisu è esse felice.

I vostri bisogni à i lecturi?

Va a l'aiutu, ùn importa ciò chì. Sona più freti è dite bessi parolle à i to parenti. Amore è esse amatu! Iò vulete tutti bona furtuna è di soli - micca solu in u celu, ma in l'anima!