Annunzià d'annu in l'annu di u cavallu biancu

L'annu novu hè un tempu stupidu di magia è magia. Una vera Eve di u Novu Sciccareddu hè aggrancata da tutti quelli chì vulianu sapè cum'elli l'aspittàvanu prima. In tuttu, i persone anu pregnant à a vigilia di l'annu. Dopu tuttu, ognunu voli cumprintari i so desideri più estimati. Questa notte si basa una linea entre u passatu annu è u mesi dopu. È per spiaghju nantu à ciò chì succede ghjunde hè assai tentatore. Se decide u sustegnu u velu di u sicretu, avete bisognu di un inventariu simplice assai. Ma ùn hè bisognu di a vostra actitudiva più positiva. Dopu tuttu, i risultati uttene di guessing, avete bisognu di discipherate.

I maniori di a furtuna hè grande. Sò dividini tradiziunali in trè gruppi. Ogni gruppu risponde à quistioni stimulanti: Divinazione per u Futuru
Stu metudu hè stata utilizata in i paesi durante u paganimu. Eccu avè bisognu di cera, chì deve esse funnu in una mugola. In un altru mugliu necessariu di vìdiri un pocu latti è tufate nantu à a casa, è chjamà in a casa di u caseddu in modu chì hà manghjatu a cera è edite u latti. Allora a cera era speduta in una mugla cun u latti. Sicondu i figure furmate nantu à a superficie di u latte, anu interpretatu u so avvene.

A malatia in u vince anni hà presaggiu a cruci. S'ellu era vistu malamenti, a ghjente hà avutu a preparazione di prublemi finanziarii. A fiorita predilettu una reunione cù un omu amatu o un casale, è l'animali un uvellu. L'omu era aspittatu per successu se a figura di una persona rispettava era visu. I Stradali, I travaglii previsti di qualchi ligna è divorzii.

Pudete ancu prufittu di u cafè. Dopu avè una tazza di cafè, vultate u boscu nantu à u pratu. Buscia longa è cun precisione à u ritruvèvule. È ricordati chì l'avucatu veritatibile più ghjustu sia solu a vigiglia di l'annu.

Divinazione pè u cuntenutu di u desideriu
L'annunziu di l'annu pò esse usatu per sapè se u desideriu sarà veru o micca. Tutti oggetti sapianu chì i desira, enigmatic in una notte magica, sempre true. E quali si ponu incertezza a verità, puderà aduprà a fortuna di u desideriu. Ma quì parlemu solu una risposta senza ambiguu.

Aiutà i carti. Pigliate a barca in a manca (ghjè vicinu à u cori) imaghjinucciate, fate mentale un desideriu. Dopu pigliate una carta cù a to manu diritta. A carta russa hè una risposta positiva, è una negra hè una negativa.

Guessing on grain rice is similar. Più di un vasu di risu, ci vole à mantene a manu di a palma, è definiscemente a question. Pigliate uni pochi granuli, mette à fora nantu à a tavula è cuntate. Ancu parechji di elli - sì, stanza - no. A risposta curretta si pò uttene solu dopu à a battagghia di i campane è davanti à l'arba cumincianu.

Pudete scrive un rigalu gustatu à un scorci di carta. Duranti a battaglia di u chjovu, cumincia, agitava a frasa in un vinu di vinu cun champagne è beie in un gulp. Per fà questu hè necessariu solu finu à a fine di a battagghia di i campani. Sì ùn avete micca u tempu - a vostra vulete ùn esse realite vera.

Pudete scrive 12 vuglii in 12 pagine. Pudava i foglie sottu à u pilone è, in a matina tira da trè piani. Sò voziu saranu vera. A forza màgica in a vigiglia di l'annu hà i so sòveri. Sò, com'è regula, propheticu. In matina, bisognu di capiscenu l'avvenimenti chì avete vistu.

A furtuna di u cunjunore
Unziunati ùn pò piglià li so scarpi è pozzu spese in a direzzione di a porta. I calzelli saldannusi turnà in a direzzione da chì u sposu sarà appena. Se u calcitoninu vi mostrarà chjaramente in a porta, u sposu ùn sarà micca apparevutu.

Pudete trasfurmà diversi oggetti in u fazzulettu è i mette nantu à a tavula. U ganciu, una ciscia di pane, un coru è quarchi cosa farà. In seguitu, tutti i zitelli cullettaru sti articuli anu sdirmatu. Se ci pigliate u pane, u ghjovanu avarà u ghjocu rinfuzzu. Se u ganciu hè un poviru sposu.

Pudete cullà e oci fogli nantu à u pilone cù i nomi di l'omi famigliali, è abbandunate u vintu annu (per un stranieri). In a matina tira fora un pezzu di carta à l'aleatoriu. In a carta vene scritta u nome di a vostra farfalla.

Young girls in u Vespiu di u Capicorsu pò truvà u nome di u futuru elettu o u sessu di u zitellu, andendu in a strada è dumandendu u nome di l'omu chì si mette prima. Questu serà u nome di u vostru fiancee. E se a prima donna si ritrova, allura u primu zitellu avete una picciotta. Questa propria fortuna pò esse fattu nantu à u telefuni senza ùn abbandunà a casa. Marcarru un numaru in azzurra è dumandà u nome di a persona chì risponde à a chjamata.

Sceglite un modu di guessing, ricordate chì a cume principale ùn hè micca cunnisciutu u so avvene più vicinu, ma per godighjà sta lezzione è passate una bona Eve d'annu. Posa à un cerculu di parenti è amichi, sintìmanu a fortuna è riria.