Secrets of health and beauty da attrici

Cusì hè digià cume chì l'attori ùn anu micca età. Questa hè a so prufissione, quelli attrici ghjovani avè bisognu à toccu viddani e vice versa. Per esempiu, Janina Jaimo hà avutu u rolu di Cinderella in u filmu quandu era digià sottu 40 anni. Ma l'audience ùn averebbe nunda di sta discrepanzia. Di sicuru, ci sò parechji sicreti, è ùn pudete fà micca senza elli. Ci vi parlemu ciò chì ricetti aiutanu à e grandi attrìzii s'assumiganu cum'è centu per centu. Secrets di salute è bellezza da l'attrici, amparà da stu articulu.

Secrets of health, bellezza di attrici
A fàccia di l'Artist di Persone di l'URSS Lyubov Orlova era in quellu tempu u standard di bellezza. E finu à l'ultimi ghjorni, hà travagliatu nantu à a so aspetta, hè quella chì hà fattu per a so fàccia:

Pigliate a catina, 5 guttuneri di glicerina (qualchissia cù una pezza oliu o nurmale chì duverebbe boni oliu o glicerina), 5 gocci d'oliu d'oliu è girasole, migli una cullizzioni di meli. Imbulighjate tutti l'ingredienti è posanu a mascara in for 20 minuti nantu à una faccia limpia, da lavà. Se ùn avemu micca pusitatu, facemu questu maschju tutti l'altri ghjorni.

Ci hè una ricetta simplice, chì era fatta da attoriali di film di u passatu. Mentre facemu u caffè, apre a frigorifera, piglià a crema agria è scàccia a faccia da a crema agria. Dopu pudemu lavà di a mugna cù u latte, perchè chì a pelle brilla com un pezzu. Sì u latti hè allergique à voi, lavate a to face cù acqua minerale o acqua cù l'aghjuntu di un pocu di soda.

A strada, è l'Orlova hè spessu lavatu cù iogurt o kefir. Quessi duie prudutti cumplate i pori. Minutes through 15 kefir, lavamu l'acqua minerale è ponu una nutritiva crema.

Sta ricetta di a mascara hè attribuita à Lubov Orlova:
Pigliate a briquette di u ligamine pressu ordinariu, razmomnem elli è vintu u latti à una massa spura. Pusitammu tutta a massa in u visu per 15 minuti, avemu un densu capa. Quandu l'insuchja maschera, lavate. U latte cuntene un pocu grassu, allughjate è moisturizesà a pelle. U ligammu hè nutrittu è anu livatu, invece, cuntene un gran numaru di vitamina B, chì a pelle precisa cusì.

À u beneficu di la laziness
A cumpusitiva Lyudmila Liadova hà amici cù a mitica Claudia Shulzhenko durante parechji anni. E hà amparatu Lyadov cumu face una maschera. Pìglia u grippu, limonu, un melatu pocu. Tuttamisu è misu nantu à a faccia, sta maschera cuntrullà a peddi un pocu, ma a facciata dopu sta mascara sarva bella.

Arcuni attrali aderiscenu à un altru puntu di vista, chì quellu chì hà sappiutu cù a fàccia, u megliu duverà.

A attore legendaria di u Teatru Satiu Vera Vasilieva ammetti chì mai hà faciitu maschera faciale in a so vita, perchè a pensava chì era assai caru, ùn era micca piace màscariche perchè era troppu mancu per fà. Ma tenit una ricetta avvezinata, dopu à lavare, ella sempre si mette nantu à a so faccia una crema fresca cù vitamina A, chì rejuvenece a pelle. È altronde, ogni simana ella fa un stili di capacea obligatoriu. Crideu chì, se una donna hà un pessimu malevule, ogni ropa vi pare u male. E in viaghju à a perruca ella passa tuttu u tempu è u tempu.

Vera Vasilyeva hè in l 'amuri cù a so professione, è quandu una donna hà adurata, ùn ùn vi manca cuddosa, pruvà micca di fatta in grassa, volia à gustà. Per 20 anni hà ghjucatu a cuntessa in a "Matrimoniu di Figaro, è tutti quelli anni anu in u listessu liste è à u listessu pesu. U sicretu di a bellezza di Vera Vasilyeva hè chì a scena hè ghjovana. Ciò chì pò dà age - posture, gait. Ma s'è vo vulete circa u palcuscenicu, sceglite u mo barbuni è a faccia, cola i pissure, è ùn sia micca vistu nunda. L'attruzzi famusi di quella generazione ùn devenu micca veramente pruvendu à i trucchi di i cosmetti muderni. È ùn mancavanu micca di fà bè.

A figlia di Clara Luchka hà dettu chì a so mamma avia una pelle incantevuli. Ùn hà micca fattu un esercitu specialu, hà aduprata a criatura Nivea simplista, hà scantu di salotti di bellezza.

L'attrice di u populu Lyudmila Kasatkina sorpresa da a frescura di a so faccia, micca una sola arruganza. Ella lavora a furmazione cù l'acqua calda è saponu, pò esse sbagliata, ma cose cù a so pelle. Pùa metti una crema nurmale normale. A so mamma avia una pelle incresciante, mancu a so ritiata cù un oliu cremosu o crostu. Maschi in faccia ùn faci micca, ginnastica. Ma, cumu pensa, per vede bè, avete bisognu à esse felice in amore.

L'attore famosa è u presentatore di TV Elena Proklova hà scupertu u so sicretu, avete bisognu di aghjunghje una gota di jalea riali à qualsiasi crema chì avete usatu.

Da un guastincedoru u beautician
Una mascara antica da i surdici nantu à a frunti
Pone 25 grammi di cera o paraffina in un pane è fretta. A valdi di Gauze hè plegatu in 2-3 capelli, aghjustemu in questa massa, poi poni nantu à a frunti, ùn tocchi u cecchetti è u scalp. Senza 15-20 minuti, poi piglià è applià una crema nutritiva. Facemu 1-2 voti di simana.

Povere di pelliccia stancu
Pigliate 1 spoonu di sage, 2 cullizzioni di colti di lame, 2 cullizzioni di corsi di camomile di fiori. Tutte e piante sò interpretati, aghjunghjule l'acqua di fogghiu pà ottene un pisellu, è cercanu durante 3 minuti cù tapa. Impulsarà una massa calda in a fàccia, pruvatu di ùn fallu per sempre. À quelli ci pusonu a lana di cuttuni mannara in un caldo di té, arnica, salvaticu.

Contrast compress from the double chin
Un prugnu densu pò esse umidità in acqua calda è fridda, cambià 5-6 volta. Compressu sempre nantu à u mandru durante 1-2 minuti, è mantene a cumpressione fridda per 3-4 seconde. Questa prucedura tonica à a pelle, impedisce l'apparenza di un doppia cadda.

Avà sapemu quale sò i sicreti di a bellezza è a salute da l'attrici, appiecanu sti ricci di bellezza simplici, pudete truvà una ricetta adequata per a vostra pelle.